Oud 18-07-2002, 20:39
20marianne12
20marianne12 is offline
Oke...laatst zoende mijn zus met een jongen die een vriendin had. Ik vond dit nogal raar, maar die jongen vond het wel moeten kunnen als je een vriendin had, hij zei ach het is maar zoenen. Zijn vriendin dacht daar netzo over... Het lijkt mij dan dat je een beetje vage relatie hebt maar goed hij scheen het echt allemaal gewoon te vinden. Ligt dat dan aan mij, of is hij gewoon een ebetje vreemd (en zijn vriendin die er netzo over dacht dus ook)??
Oud 18-07-2002, 20:42
CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Jeetje..
Dat vind ik echt nergens op slaan...
waarvoor neem je dan een relatie.. om te sexen...
Ik vind dat je zoenen alleen binnen een relatie mag doen en dus niet mag vreemdgaan...
Maar wat vind jouw zus er dan van als haar vriend met iemand anders gaat zeonen??
Oud 18-07-2002, 20:43
Verwijderd
open relatie?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:47
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
CurLyGuRLy schreef:
Jeetje..
Dat vind ik echt nergens op slaan...
waarvoor neem je dan een relatie.. om te sexen...
Ik vind dat je zoenen alleen binnen een relatie mag doen en dus niet mag vreemdgaan...
Maar wat vind jouw zus er dan van als haar vriend met iemand anders gaat zeonen??
O nee, het is niet haar vriend hoor, maar zij zoende dus met die jongen terwijl die jongen een vriendin had... (ik vind het ook wel fout van haar, want ze wist wel dat hij een vriendin had, maar ok)
Oud 18-07-2002, 20:47
_koetje_
_koetje_ is offline
da zou ik nie willen......maar ze vinden het allebij oké, en dat is immers hun keuze waar wij nie veel aan kunnen doen hé

*beu* -xxx-
Oud 18-07-2002, 21:05
Angeles
Angeles is offline
Als zij het allebei geen probleem vinden dan is het toch prima? Ik zou het zelf persoonlijk ook niet op prijs stellen als mijn vriend met een ander zou zoenen en mijn zoenen zijn ook alleen gereserveerd voor mijn vriend, maar niet iedereen hecht dezelfde waarde aan zoenen. Zij denken er gewoon anders over, meer niet.

Die jongen is ook gewoon eerlijk over dat hij een vriendin heeft. Ik zie het probleem dus niet. Het zijn gewoon mensen met andere ideeën hierover.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:24
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Ik zie het probleem dus niet. Het zijn gewoon mensen met andere ideeën hierover.
Ja ach probleem is ook een groot woord, vond het eerder vaag...
Oud 18-07-2002, 22:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Zoiets is gewoon een open relatie. Heb ik momenteel ook. Niet dat ik met iedereen zou zoenen, maar als zij op vakantie de verleiding niet zou kunnen verstaan zou ik er niet zoveel moeite mee hebben als ze vreemdgaat, mits hierbij geen liefde in het spel is.
Oud 18-07-2002, 22:34
casey
casey is offline
Och ja, is helemaal niets voor mij! Maar als beide personen daarmee akkoord gaan (en dat extra meisje of jongen weet dat je eigenlijk wel iemand hebt, zodat die zich nie belogen voelt), dan is er niks aan de hand. Ma, it's not my thing!
Oud 18-07-2002, 22:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
casey schreef:
Och ja, is helemaal niets voor mij! Maar als beide personen daarmee akkoord gaan (en dat extra meisje of jongen weet dat je eigenlijk wel iemand hebt, zodat die zich nie belogen voelt), dan is er niks aan de hand. Ma, it's not my thing!
Nah denk niet dat je er veel om geeft wanneer je versierd wordt door iemand die al bezet is. Dat merk je toch niet zo snel denk ik.
Oud 18-07-2002, 22:51
Tactic
Tactic is offline
Een relatie betekent voor mij dat je exclusief bent voor elkaar. In gedachten zal dit nooit kunnen, maar in je daden wel.

Dit betekent dus : NIET VREEMDGAAN.

Onder vreemdgaan versta ik :

- Zoenen
- Sex hebben
- Elke andere actie die je eigenlijk alleen hoort te doen met diegene waarmee je een relatie hebt

Als mijn vriendin vreemd gaat is het gewoon over en uit. Geen contact meer en niets. Sim-pel.

Als je een ander wilt, moet je het fatsoen en geduld hebben om eerst de relatie met de huidige partner te beëindigen.

Dit was mijn mening, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 23:48
Tox
Tox is offline
Nou als je beide achter dit idee, zou staan, wat is er dan mis mee.

Persoonlijk weet ik niet of ik dit zou kunnen,

aan de ene kant, lust alleen is kewl,

maar aan de andere kant zou ik niet kunnen leven met het feit dat mijn geliefde ook met iemand anders zoent.
Oud 19-07-2002, 05:38
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik snap niet dat mensen dat kunnen binnen een relatie en het goedkeuren. Ik en mijn vriend denken er allebei zo over dat dat allemaal niet hoort we zijn puur van elkaar en niet van een ander. Ik denk er niet eens over na om met iemand anders te zoenen of zoiets dergelijks
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:31
Verwijderd
Zoiets is geen open relatie .. zoiets is een andere visie op het begrip zoenen. Met een collega van me had ik het hier ook al over. Als hij uitgaat met zijn vriendin zoent hij ook met andere meiden, terwijl hij toch echt een vaste relatie heeft.

Alleen vinden ze beiden dat zoenen niks ergs is. Zolang ze niet met anderen in het bed duiken, is er niks aan de hand (vinden ze).

Maar ja, ze komen beiden uit het uitgaansleven en hij is al 37 jaar oud. Ze vertrouwen elkaar gewoon en weten dat er verder niks achter zit als ze met een ander zoenen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 08:58
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik zou er niet tegen kunnen als mijn vriend dat deed, gewoon omdat ik vind dat ie dat alleen met mij mag doen . Ik zou verschrikklijk jaloers worden.
Maar als die mensjes daar anders over denken, ze doen maar. Ik zou me dan ook absoluut niet druk maken als ik met een jongen zou zoenen die als een vriendin heeft, maar die beiden vinden dat je met anderen mag zoenen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 09:13
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
maar als zij op vakantie de verleiding niet zou kunnen verstaan zou ik er niet zoveel moeite mee hebben als ze vreemdgaat, mits hierbij geen liefde in het spel is.
(verstaan < weerstaan)
'mits hierbij geen liefde in het spel is': daar kan je niet zo zeker van zijn!
Oud 19-07-2002, 09:32
love is life
love is life is offline
Momenteel heb ik eveneens een rare manier van verkeren moet ik zeggen ... Je kan het volgens mij ook niet verkeren noemen Hoe graag ik het eigenlijk ook zou willen ... Als we bij elkaar zijn (bijna iedere dag) en het is gezellig dan gebeurt er wat meer dan alleen maar zitten ... Hij heeft nu wel geen vriendin, maar toch ... Als je zo een 'relatie' aan gaat moet je op voorhand duidelijke afspraken maken, en aangezien die twee van elkaar me andere jongens en meisjes mogen zoenen dan is er voor mij geen probleem ...

sorry als het een beetje vag is ma ik vond dat het er hier toch ergens mee te maken had
Oud 19-07-2002, 09:36
Verwijderd
ik vind zoiets niet kunnen.

Bij een relatie ga je voor elkaar!
ga je niet voor elkaar en wil je met jan en alle man kunnen zoen/bed in duiken vind ik t geen relatie dan heb je met elkaar als reserve, om iemand te hebben als ff last hebt van je hormonen ik vind dat geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 10:10
ABrules
ABrules is offline
Ik snap niet wat het probleem is. ik zou zelfs nog een stapje verder kunnen gaan. ze zou all the way vreemd mogen gaan van mij, als ze mij daarna nog wil is het toch goed???

beetje open-minded zijn he mensen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 11:15
Verwijderd
Het zou niks voor mij zijn, maar ik vind dat de grens van vreemdgaan ligt bij wat de ander vreemdgaan vind.. Kvind dit dan dus geen vreemdgaan aangezien zijn vriendin het okee en normaal vind, en hij ook..

Ik ken ook wel mensen die zo'n relatie hebben, en die het heel leuk en goed hebben samen en ook al heel lang samen zijn. Die 2 zijn nu dan wel uit elkaar, maar om een heel andere reden.

Mja.. ik vind ze dus niet raar eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:59
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ik snap niet wat het probleem is. ik zou zelfs nog een stapje verder kunnen gaan. ze zou all the way vreemd mogen gaan van mij, als ze mij daarna nog wil is het toch goed???

Ok dit begrijp ik dus echt niet he, als je all the way met iemand gaat doe je dat toch uit liefde? Vind je dat niet een beetje heeeeeeeeel speciaal om dat met iemand te doen? Je gewoon helemaal aan elkaar geven...Ik vind het echt belachelijk als je partner all the way mag gaan...Dat is toch geen relatie meer?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:

weleens verliefd geweest?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Als hij uitgaat met zijn vriendin zoent hij ook met andere meiden, terwijl hij toch echt een vaste relatie heeft
Ik snap gewoon niet wat het nut is van iemand zoenen waar je toch nix voor voelt...... ik vind dat alleen maar ranzig.
En ik vind het wel een soort van open relatie als je met anderen mag zoenen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik snap gewoon niet wat het nut is van iemand zoenen waar je toch nix voor voelt...... ik vind dat alleen maar ranzig.
En ik vind het wel een soort van open relatie als je met anderen mag zoenen.
Maar zij zien 'zoenen' dus meer gewoon als iets wat 'erbij hoort' .. hij wordt bij het uitgaan vaak al begroet door meisjes met een zoen (op de mond!) en dat vinden ze blijkbaar heel normaal

Na ja, zelf ben ik niet zo iig
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:29
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Maar zij zien 'zoenen' dus meer gewoon als iets wat 'erbij hoort' .. hij wordt bij het uitgaan vaak al begroet door meisjes met een zoen (op de mond!) en dat vinden ze blijkbaar heel normaal
zoen op de mond vinnik ook wel normaal.
Maar ik dacht dat je het over echt zoenen had.
Over had je t daar ook over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
zoen op de mond vinnik ook wel normaal.
Maar ik dacht dat je het over echt zoenen had.
Over had je t daar ook over?
Ik weet zo langzamerhand niet meer waar we het over hebben

Zoen -> kusje op mond en zoenen -> tongen ofzo?

Damn Maar je vindt een zoen op de mond normaal dus? *scared*
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Zoen -> kusje op mond en zoenen -> tongen ofzo?
yep
Citaat:

Damn Maar je vindt een zoen op de mond normaal dus? *scared*
uhm...jah
Met uitgaan zoen ik ook weleens jongens die ik ken op de mond, gewoon wanneer ik naar huis ga, 3 zoenen op de wang en dan 1 op de mond.

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
hij wordt bij het uitgaan vaak al begroet door meisjes met een zoen (op de mond!) en dat vinden ze blijkbaar heel normaal

Na ja, zelf ben ik niet zo iig
Hmz.. woont ie in Amsterdam?

Het schijnt namelijk dat de amsterdamse jongeren dat veel doen, zegt mn vriend iig.. Ik en mn vriendinnen begroeten elkaar ook altijd met 1 zoen op de mond en een knuffel.. de jongens ook gewoon op die manier.. is zo aangeleerd, dus kvinnut heel erg normaal.. Het ligt er ook aan wie, van de een pik je meer dan van de ander.. Zo is dr 1 jongen en die kan zowat alles flikken bij de meisjes zeg maar.. maar, zo is hij gewoon ofzow.. Hij heet Joren en ze noemden em op een gegeven moment ook Joren met zn harem, hihihi.. Maar als je hem mij ziet begroeten zou je denken dak zn vriendin ben.. maar hij is gewoon zo..

Het is wel stom, door die gewoonte hak een keer niet door dat een heel erg leuke jongen me zoende.. hij ging me zeg maar zoenen en ik gaf hem toen automatisch een zoen op zn mond, zoals bij iedereen (hij ging namelijk weg).. pas achteraf besefte ik dak niet zn lippen had gezoend.. toen baalde ik!!

Maar goed.. ff trug op het onderwerp.. Een vriendin van mij die heeft een vriend, en die jongen is barman.. Laatst hadden ze daar foto's gemaakt en die ging ie aan dr laten zien, op een aantal van die foto's stond ie tongend met een meisje.. Hij was zich van geen kwaad bewust! Zij was pissed, en hij snapt dat nog altijd niet.. Wat hij altijd zegt is dat lust en liefde voor hem 2 totaal andere dingen zijn, die niet in verband staan met elkaar.. Hij kan dus puur om lust met een meisje naar bed gaan, wat niets af doet aan de liefde voor zn vriendin..

Mja... sommige mensen?? ik snap het ook niet hoor.. Mja, zolang hij het niet doet vind zij het nie erg..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz.. woont ie in Amsterdam?
Nope, Schiedam. Het is zo iemand die ook echt feesten gaat .. hij kent echt veel mensen van het uitgaan

Het is meestal 1 en al zuipen, dansen, babbelen, zoenen .. het maakt niet uit. Hij ging ook vaak naar de Baja enzo. Ik zou het daar niet lang uithouden
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:06
Mindfields
Mindfields is offline
eh...ik word al jaloers als hij met een ander meisje praat...

beetje raar. kan je net zo goed geen relatie hebben
Oud 19-07-2002, 17:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
lady_x schreef:

(verstaan < weerstaan)
'mits hierbij geen liefde in het spel is': daar kan je niet zo zeker van zijn!
ooit van vertrouwen gehoord? Ik denk dat er meer vertrouwen in elkaar is bij een open relatie dan bij een gesloten relatie. Je laat elkaar wat vrijer en vertelt elkaar de dingen die je meemaakt.
Oud 19-07-2002, 17:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
ABrules schreef:

Nee dan gaat ze bij mij te ver, ik vind wel dat de mensen hier wat meer van het standaard "ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt patroon" mogen afwijken. Jullie denken er niet eens over na en keuren het meteen af.
Oud 19-07-2002, 17:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:

Ok dit begrijp ik dus echt niet he, als je all the way met iemand gaat doe je dat toch uit liefde? Vind je dat niet een beetje heeeeeeeeel speciaal om dat met iemand te doen? Je gewoon helemaal aan elkaar geven...Ik vind het echt belachelijk als je partner all the way mag gaan...Dat is toch geen relatie meer?
Nee, er bestaat ook nog zoiets als lust. Je zou wel eens met haar en haar willen zoenen, omdat je wil proberen of dat je dat lukt ofzo. Misschien is ze wel heel knap en echt een kreng. Nou zoiets zou ik wel willen proberen hoor
Oud 19-07-2002, 17:53
Piccola
Piccola is offline
Zoiets zou ik dus nooit goed vinden!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:58
youriw
youriw is offline
ik ook niet, dat doe je alleen met je vriend(in)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:12
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Nee, er bestaat ook nog zoiets als lust. Je zou wel eens met haar en haar willen zoenen, omdat je wil proberen of dat je dat lukt ofzo. Misschien is ze wel heel knap en echt een kreng. Nou zoiets zou ik wel willen proberen hoor
Ja zoenen voor de lust, dat bestaat zeker, maar volgens mij heb je als je een vriend(in) heb weinig behoefte aan zoenen voor de lust met iemand anders...
Oud 19-07-2002, 20:39
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
neej zoiets vind ik egt niet kunnen
ik zou het nooit doen, kheb mn vriend ook gezegt dat ik ut niet wil hebben dat hij met een ander zoent, en als hij het toch doet..
EXIT klaaar..!!
Oud 19-07-2002, 20:48
Hellup
Hellup is offline
Als mijn vriend naar me toe komt met zo'n verhaal dan is mijn reactie:EXIT YOU!!!!

k bedoel maar: als je een vriend(in) hebt, wil je toch wel een beetje "alleenrecht" of niet soms??
en ik snap die jongen ook echt niet , als je verliefd bent op een meisje heb je er tog geen behoefte aan om met een ander te zoenen? Ik heb in ieder geval geen behoefte aan een andere jongen als ik verliefd ben/vriend heb
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:07
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:

Seks is geen liefde, je kan gewoon seks hebben terwijl er toch helemaal geen liefde bij hoeft te komen kijken. Wat is er dan zo erg aan ???

En Alicia, ik ben wel eens verliefd geweest en nu ook, ik kan niet uitleggen hoe het is, maar het is heel erg. Maar omdat wat ik bedoeld in mijn post weinig met liefde te maken heeft vind ik dan, vind ik deze vraag irrelevant.

Maar ja het ligt misschien wel aan mij, maar als ze mij nog zou willen, waarom niet?? Ff de dingen uit elkaar houden he mensen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:43
love is life
love is life is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ooit van vertrouwen gehoord? Ik denk dat er meer vertrouwen in elkaar is bij een open relatie dan bij een gesloten relatie. Je laat elkaar wat vrijer en vertelt elkaar de dingen die je meemaakt.
volledig mee eens ...
Oud 20-07-2002, 13:37
mar87
mar87 is offline
ik vind 't niet kunnen, nouja je 't alle2 goed vind, noujd an moet je 't zelf weten. maar als mijn vriend dat zou flikken dan is 't uit. dat weet ik wel. ik zelf zou 't ook niet doen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:43
Hippielove
Hippielove is offline
Iedereen kiest zijn eigen manier om een relatie vorm te geven en voor iedereen houdt ontrouw iets anders in. Ik denk dat als beide partijen te vreden zijn met zo'n relatie dat geen probleem is. Bovendien, ik snap dat idee rationeel gezien niet over lichamelijke trouw. Geestelijke trouw is toch veel belangrijker. Emotioneel zij ik lichamelijke ontrouw overigens niet aan kunnen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:19
Tenischa
Tenischa is offline
voor sommige mensen klinkt het dus raar zo'n relatie maar goed ze bestaan dus wel en als mensen zo'n relatie willen ach je doet maar ik zelf zou het nooit doen maar als zij dr geen problemen meee hebben is het toch goed?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:28
ZHAzha
ZHAzha is offline
Mijn vriend kent ook een stelltje.. en die doen daar ook super vrij over.. die zoenen met andere slapen soms met andere..
maja als hun dat fijn vinden?????

niks voor mij
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten