Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind die vriendin een trut, sorry hoor, maar zij is begonnen. Dan heeft zij geen recht om jou niet te willen spreken. Ik zal het wel helemaal fout hebben, maar zij zit hier echt fout. Als ze iets tegen homo's heeft, maar wel met jou zoent, klopt dat niet helemaal. Maargoed... ik zal het wel verkeerd bekijken denk ik ..
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ze woont 3 huizen verder, k zie d'r zo ongeveer 2 keer per dag, moet k d'r dan maar gewoon ontwijken ofzo...? Khoop maar dat we niet in dezelfde klas zitten komend jaar, zou helemaal leuk worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
helaas, k ben nog steeds verliefd... vraag me eigenlijk alleen af waarop ik dan precies verliefd ben... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor de reacties iedereen, kzal dus maar gewoon ff wachten tot ze weer normaal doet ofzo... Probeer d'r nu de komende tijd wel te ontwijken, moet wel lukken...
|
Volgens mij ligt ze zelf in de knoop met haar gevoelens.... (ontkenningsfase?)
Want oh jee, ze haat homo's, bah, maar toch zoent ze met een vriendin? Tja, dan is het het makkelijkst om die vriendin daar maar ff de schuld van te geven, want jij bent de vuile pot... (en zij zeker niet, want, bah, homo's) Kind zal nog verschieten van zichzelf denk ik. |
![]() |
|
Hmm,
Info: 9 posts en allemaal op dit toppic, daarnaast een vage sig. Volgens mij maken ze tegen woordig series, jij bent 3344 en er loopt hier ook een 3307 rond. Hmm
|
Wrom zoen je dan ook meej
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ 3344: ik denk dat een heleboel mensen ervaring hebben met verliefd zijn en blijven op iemand die heel onaardig tegen ze is geweest. Ik heb geen idee hoe het komt maar het is wel verdomde lastig. Ik zou voorlopig haar geen aandacht meer geven, als je wilt kan je dr ook blocken, zit je niet meer in spanning van zegt ze wel iets, zegt ze niet iets etc. Op school zie je dan wel weer hoe het verder gaat. Iemand die je zo behandelt moet je geen aandacht geven, als ze het fatsoen niet heeft om te respecteren dat jij lesbisch bent is ze voor jou geen goede vriendin, dat kan ze misschien wel (weer?) worden maar dan zal ze eerst wat volwassener moeten worden. Het is heel vervelend om opeens een vriendin kwijt te raken maar dat is iets waar je wel overheenkomt, zoek afleiding, ga met anderen de stad in en besteedt pas weer aandacht aan haar als je vindt dat ze het verdient heeft, en daar moet je heel kritisch in zijn en voorderest alles wat negatief is filteren, bouw een muur om je hart, die zal je ben ik bang ook nog wel vaker nodig krijgen als je aan meer mensen gaat vertellen dat je lesbisch bent. Heel heel heel veel suc6! En houd me op de hoogte - via dit topic of via pm of wat dan ook. Maak er wat van! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vanmiddag kwam k d'r tegen in de stad, ze keek me aan alsof ze verwachtte dat ik iets van haar wilde ofzo; k ben doorgelopen zonder naar d'r te kijken en druk verder pratend met m'n zusje...
Was wel grappig eigenlijk, toen 'k d'r later in de straat nog een keer tegenkwam keek ze heel boos, alsof ik iets verkeerd gedaan had ofzo ![]() Verder heeft zij een andere vriendin (ook een vriendin van haar, ik noem die vriendin ff "A.") opgebeld om te zeggen dat ik lesbisch ben en dat ik dat haar, A. dus niet zou durven zeggen. Bull***, maar die reageerde wel goed: "Zo... En dus ga jij mij dat zeggen? Waarom laat je dat haar zelf niet gewoon zeggen, wat kan mij dat schelen..." ( ![]() @de andere reacties: misschien is ze zelf inderdaad ook wel niet-hetero... Zo goed ken ik d'r niet, dus het zou best kunnen... Bedankt voor iedereens reacties
|
Heej Astrid,
eigenlijk zou je de film fucking amal eens moeten zien. Ik heb vanavond het eerste uur gezien, en het lijkt wel op jouw situatie eigenlijk... Kweet niet wat je nu aan het doen bent, dus k bel nu maar niet meer. Als je dit nog leest vanavond, kom ff op msn, dan weet ik dat je nog niet slaapt en dan bellen we ff, okee? xx Sarah |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
..Om vervolgens niks meer van je te laten horen... ![]() ![]()
|
![]() |
hoi meissie,
echt vreemd zeg dat je vriendin ineens zo vreemd doet. ze begon toch zelf jou te zoenen duz ze wou het zelf ook... misschien wil ze er ff rustig over nadenken.....k zou haar als ik jou was maar ff met rust laten en wachten tot ze weer een beetje normaal tegen je doet ![]() suc-6 ermee!! Liefs doggie |
![]() |
|
![]() |
Gisteren kwam k d'r weer tegen in de bios, zij was daar met een vriendin van haar, ik met m'n broer.
Zij wees naar mij en begon gelijk met die vriendin te fluisteren, ik kan wel raden dat het over mij ging.... Ik ben er gewoon heel normaal langs gelopen en zei heel normaal Hoi. Later zat ik met m'n broer op een terrasje, toen kwamen zij en haar vriendin ook daar zitten. Ze kopnden alleen het tafeltje langs ons pakken, de rest was bezet, dus ze gingen daar dus zitten. Ze begonnen samen te praten over het vriendje van een klasgenoot ofzo, en toen heb ik haar quasi-nopnchalant gevraagd "en A., hoe gaat het bij jou in de liefde?" Ze werd knalrood, dat was wel grappig ![]() ![]() Eigenlijk maakt het me niet meer zoveel uit. Verliefd ben ik niet meer, en kzie nu wel dat ze eigenlijk gewoon een ![]() zo... Dit was gtst weer voor deze week ![]()
|
Altijd grappig, meiden die het nog niet weten of juist wel.
![]() Gelukkig vind men het 'normaler' dan dat 2 jongens zoenen van mijn leeftijd. Ik zou je vriendin eens vragen waarom ze dan wel met je wilde zoenen en waarom ze nu opeens boos is? Ze stond er toch voor open, ze kustte je immers. ![]() Er is niks mooiers als 2 mooie vrouwen (BreEzAh Sletjes?) die elkaar zoenen. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt er sterk op dat zij bepaalde gevoelens heeft waar ze geen raad mee weet. Ze zoende je nadat ze hoorde dat jij op haar viel. Dus ze heeft duidelijk iets met die informatie gedaan. Daarna is ze zich rot geschrokken, omdat het in haar ogen niet klopte. En nu wil ze niks meer van je horen, omdat ze bang is dat er meer dingen gebeuren of dat ze echt verliefd op je is.
Fijn zeg, die simpele zielen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar laten we het ontopic houden. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gezoend met de broer van beste vriendin Verwijderd | 9 | 03-04-2016 17:08 | |
Liefde & Relatie |
zoenen met meiden dutchieBOY | 50 | 06-11-2006 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen met het zelfde geslacht.. vreemdgaan? Verwijderd | 82 | 08-10-2005 12:59 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendins aanstaande vriendin? Senang | 17 | 02-05-2005 15:29 | |
Liefde & Relatie |
gezoend met broer van beste vriendin XirmaX | 21 | 15-01-2005 12:43 | |
Liefde & Relatie |
Gezoend met iemand die een vriendin heeft... Kronkeltje | 21 | 20-06-2002 12:43 |