Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En wie zegt dat vreemdgaan niet strafbaar is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch vind ik het een fout van degene die een vriendin heeft, diegene moet afstand nemen en zichzelf er voor behoeden.
||
Citaat:
Sorry, maar ik vind het echt heel laag als mensen gaan zoenen met iemand van wie ze weten dat diegene bezet is. Dan stook je in een relatie en dat is gewoon fout. Tuurlijk is het ook de fout van deze jongen in kwestie, maar evengoed van jou!
||
![]() |
Citaat:
ik heb hetzelfde als jou meegemaakt, okay, ik wist niet dat hij nog een vriendin had, maar weetje je moet je niet schuldig voelen want die jongen is diegene die schuldig is... Jij hebt misschien met hem staan zoenen, maar het had net zo goed een ander kunnen zijn.. ik denk als ik eerlijk ben dat die jongen een reden zocht om ruzie met zijn vriendin te maken of er een punt achter te zetten, want je gaat niet zomaar met een ander zoenen terwijl je donders goed weet dat je verkering hebt... Dus SCHIJT AAN HEBBEN!!!!! echt wat schiet je er nou mee op als jij je k*t gaat zitten voelen terwijl je er eigenlijk niet zo veel meer aan kan doen... het is nou eenmaal gebeurd.. en het had misschien niet mogen gebeuren, maar dan had hij misschien wel een ander opgezocht... dus maak je niet druk komt wel weer goed... veel liefs, Rio
|
Ik vind het eerder de fout van de jongen, jij bent vrijgezel en hebt geen verplichtingen, hij moet zich maar inhouden. Als hij dat niet doet, hoef jij echt niet te zeggen dat ie zich maar in moet houden, want dat moet hij maar uit zichzelf doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En waarom zou je niks geks mogen doen als je geen partner heb? je hebt niemand waartegen je verantwoording moet afleggen, dus so what als je van mij part met 20 jongens op een avond zou zoenen...
|
![]() |
Wel ik vind het toch een beetje de foute van allebei..
in de eerste plaats van de jongen: die heeft een vriendin, die moet niet plots andere meisjes zitten zoenen.. als i khet goed snap kan het zelfs niet een op de alcohol wordne geschoven, dusseuh, helemaal fout van die jongen! Enne, ook het meisje, want ze wist dat hij een vriendin had. En nog belangijker: het stelde niets voor, 't was enkel spannend. Moest het nu nog zijn omdat je zelfs al lang stiekem op hem verliefd bent, en je hebt hem nu kunt strikken en je weet zeker dat er ene relatie volgt en dat ie voor jou kiest.. dan snapte ik het nog.. maar n uvind ik het totaal verkeerd en zijn er onnodige gekwetsten. Sorry, da's mijn mening dan maar even..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #102 rare kwast | 498 | 11-07-2007 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Tjilp Brasco | 13 | 15-01-2005 09:13 | |
Liefde & Relatie |
al eens gezoend of meer met iemand die al een vriendin had? SHAZZ | 41 | 18-06-2003 21:44 | |
Liefde & Relatie |
Mening over zoenen met 'n ander?? Saffira | 33 | 12-11-2002 20:06 | |
Lifestyle |
Fototopic. Deel veel. Black Sugar | 558 | 14-10-2002 16:54 |