Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 19:53
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ja titel spreekt al voor zich.

Heeft een van jullie al es gezoend, of meer of een 'relatie' ofzo gehad met iemand die al een vriendin had (waar die dan serieus wat mee had)??

xxx SHAZZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 20:12
Verwijderd
Alleen als ík die vriendin was.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:24
marieke_temp
marieke_temp is offline
nee heb 2 verschillende, bezette maar verder ongelofelijk leuke, jongens tegengehouden
wat een zelfbeheersing
Oud 16-06-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-06-2003 @ 21:12:
Alleen als ík die vriendin was.
Cirkelredeneringen de gekste

Ontopic: nee.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:29
de goeie fee
de goeie fee is offline
ja en meer zelfs (na een feest in z'n auto)
tamelijk foute actie

maar ie vertelde de dag erna pas dat ie eigenlijk al 3 jaar serieus verkering had..

en ik was nog zó verliefd
Oud 16-06-2003, 20:30
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Yup , eentjuh maar
Oud 16-06-2003, 20:35
DopeBean
DopeBean is offline
Jepz 1 keer. vond ut nie zo erg
Oud 16-06-2003, 20:36
miro
miro is offline
Ja een relatie mee gehad....

Niet dat ik t wist hoor....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:40
PardonMe
PardonMe is offline
nope, nog nooit gedaan..
Als ik van te voren zou weten dat hij bezet is dan zou ik mezelf beheersen, ook al is hij nog zo leuk.. Ik zou gewoon niet zoenen met iemand die al bezet is.

Als ik met iemand zou zoenen en ik zou achteraf horen dat hij al bezet is (is me ook nooit over komen) dan zou ik me echt lullig voelen, dan zou ik mezelf best gebruikt vinden.
Oud 16-06-2003, 21:18
Verwijderd
ik heb wel eens het bed gedeeld met een meisje dat al een half jaar een vriend had. op zich zou ik het niet doen als ik er nuchter over nadenk, maar toch... het was zo'n leuke meid en ik heb er bovendien nooit spijt van gehad.... zij ook niet , ze heeft nog steeds met die gast trouwens, en ik heb zelf nu ook al een hele lange tijd met mn huidige vriendin
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:21
Verwijderd
niet waarvan ik het wist in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
2 keer.

een keer met een vriend van me op een kamp. hij wou de 1e dag. ik zei : nee.
2e dag: ik zei nee
3e dag ik zei nee
terwijl ik t best had gewild als hij geen vriendin had.
4e dag.... dronken. hij zoende mij. en voordat ik doorhad wat er gebeurde stond ik dus met hem te zoenen.. tja. na 3 dagen keihard nee is t niet mijn fout hoor...

en nog een keer op een kamp met een jongen die ik niet kende. we liepen samen met 2 jongens die we die dag hadden leren kennen en hadden een uberrelaxte slaapplaats geregeld: een caravan bij een boer op t terrein.
nou, we waren mekaar aan t masseren en op gegeven moment raakten zn handen me 'anders' aan. toen ik ging liggen pakte hij mn hand en begon die me te zoenen.
er werd een keihard einde aangemaakt toen ik van de andere kant van de caravan hoorde: 'HEY! IK WEET NIET WAT JULLIE AAN T DOEN ZIJN, MAAR DOE T OF ERGENS ANDERS OF HOU ER MEE OP!!!'

volgende dag had een vriend van hem t over de vriendin van ******* en toen begon er bij mij een belletje te rinkelen...

--is trouwens bij allebei bij zoenen gebleven--
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 23:21
charly not
charly not is offline
niet dat ik weet iig
Oud 17-06-2003, 08:22
Verwijderd
nee.. en was t niet van plan ook
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:28
Verwijderd
Als dat al een keer gebeurt is, ik wist er niks van dan! Dat zou ik denk ik ook niet zo snel bewust doen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:31
snoopy
snoopy is offline
eh... nee.
Oud 17-06-2003, 09:39
zoef de haas
zoef de haas is offline
jaah ik vonnet niet erg maar zen vriendin wel
nah jah hatti et van te voren maar moeten zeggen dattie een vriendin had dna
Oud 17-06-2003, 10:39
droppie
droppie is offline
ik ben zelf eigenlijk al een paar keer vreemdgegaan...maar sommigen wisten ervan hoor, dat ik een vriend had! en de meeste keren zijn op vakantie gebeurd... ja, het zal 's niet zo zijn....achteraf voel ik me soms wel is stom, maar er zijn der ook waar ik zekers geen spijt van heb gehad! met 1tje ben ik zelf nog verder gegaan dan zoenen....dat was wel heel fout en daar heb ik ook onwijze spijt van.....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:47
Verwijderd
uuuhh.. ja.. en ik wist dat hij een vriendin had.. maar ik vond hem zo ontzettend leuk.. ik was zo verliefd.. na een tijdje maakte hij het uit met haar en nu hebben wij al 6 maanden een relatie en ik ben erg gelukkig met hem!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:19
The0
The0 is offline
wel met iemand die een vriend had, telt dat ook?

Oud 17-06-2003, 11:20
luckyleo
luckyleo is offline
Op vakantie weleens. Zij had een vriend, maar het boeide haat niet. Dan maakt het mij ook niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:22
miro
miro is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 17-06-2003 @ 11:47:
uuuhh.. ja.. en ik wist dat hij een vriendin had.. maar ik vond hem zo ontzettend leuk.. ik was zo verliefd.. na een tijdje maakte hij het uit met haar en nu hebben wij al 6 maanden een relatie en ik ben erg gelukkig met hem!
Ben je niet bang dat hij bij jou t zelfde flikt?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 17-06-2003 @ 14:22:
Ben je niet bang dat hij bij jou t zelfde flikt?
in het begin wel ja, maar nu niet meer. Ik vertrouw hem en we hebben er zoveel over gepraat. En hij zag haar alleen in het weekend en mij ziet hij bijna elke dag. Hij is ook niet het type dat vreemdgaat, hij wilde het al eerder uitmaken met haar, maar nooit kwam het er van.. nee, ik vertrouw hem gewoon. Meer kan ik niet doen he
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:49
Loezzel
Loezzel is offline
Jah, en toen had ik zelf ook een vriendje

Pubers...
Oud 17-06-2003, 14:57
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 17-06-2003 @ 14:52:
in het begin wel ja, maar nu niet meer. Ik vertrouw hem en we hebben er zoveel over gepraat. En hij zag haar alleen in het weekend en mij ziet hij bijna elke dag. Hij is ook niet het type dat vreemdgaat, hij wilde het al eerder uitmaken met haar, maar nooit kwam het er van.. nee, ik vertrouw hem gewoon. Meer kan ik niet doen he
Heb je het verhaal over players gelezen?

Jouw denkfout
Hij vindt me leuk! Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden. Hij kwetste ze keer op keer en hij scheen er eigenlijk wel een kick van te krijgen. Maar toch, jou vindt hij echt leuk!
Je zegt het wel eens tegen hem: “Volgens mij ben jij echt Player!” Hij kijkt je serieus aan: “Nee, echt niet! Zo ben ik niet meer! Ik heb de laatste tijd niemand meer geplayed!” En jij, in love as you are, gelooft hem! Hij is echt veranderd! Hij is zo lief voor mij, het kan gewoon niet dat hij me gaat kwetsen!
Waarom ben jij anders? Hij kwetst jouw net zo goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 17-06-2003 @ 15:57:
Heb je het verhaal over players gelezen?

Jouw denkfout
Hij vindt me leuk! Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden . Hij kwetste ze keer op keer en hij scheen er eigenlijk wel een kick van te krijgen. Maar toch, jou vindt hij echt leuk!
Je zegt het wel eens tegen hem: “Volgens mij ben jij echt Player!” Hij kijkt je serieus aan: “Nee, echt niet! Zo ben ik niet meer! Ik heb de laatste tijd niemand meer geplayed!” En jij, in love as you are, gelooft hem! Hij is echt veranderd! Hij is zo lief voor mij, het kan gewoon niet dat hij me gaat kwetsen!
Waarom ben jij anders? Hij kwetst jouw net zo goed
uuuhhh.. ten eerste: Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden zoveel vriendinnetjes heeft hij niet gehad, hij heeft 1 lange relatie gehad en nu met mij.
ten tweede: hij krijgt er GEEN kick van, dit was de eerste keer dat hij vreemdging omdat zijn vorige relatie al niet goed meer liep.
En ten derde: ik heb nog nooit gezegd dat hij een player is, want dat is hij ABSOLUUT NIET! En hij zal mij niet kwetsen, dat weet ik zeker!

Niet alle jongens die een keer vreemdgaan zijn players hoor !! pffffff... tjonge jonge.. 1x vreemdgaan en gelijk een player zijn..

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:30
Verwijderd
jazeker
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:29
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gelukkig niet
Oud 17-06-2003, 22:46
pyres74
pyres74 is offline
ik heb laatst met een goede vriend van mij gezoend en ik wist dat hij een ander meisje leuk vond. en de volgende dag kreeg hij daar dan ook 'iets' mee

maar goed ik vond het niet erg want ik heb echt net een relatie van meer als anderhalf jaar achter de rug

en nu komt het mooiste
tegen de tijd dat hij haar voor het eerst zoende, had hij mij al twee keer gehad

ok klinkt slecht maar kappuh hij kan echt lekker zoenen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:30
Lilything
Lilything is offline
kzou denk ik voor 2 jongens een uitzondering maken,
ook als ze bezet zijn zal ik als ik de kans krijg met ze zoenen

gewoon om t af te maken
Oud 18-06-2003, 11:29
Verwijderd
Niet dat ik weet. Wel geprobeerd - ik aangeschoten, hij aangeschoten, hij had z'n hand zelfs op m'n been liggen (erg ver naar boven) en hij deed aanrakerig zoals hij nooit doet, om dan op een cruciaal moment mij mee te delen dat hij verkering heeft. Godverdegodver alsof ik daar mee kan zitten, shit, ik wil je alleen voor een avond! (is dus een jongen op wie ik soort van verliefd ben geweest en een hele poos heel leuk heb gevonden, nog steeds leuk vind, maar hij heeft vrijwel constant verkering gehad - zo een van 5 jaar :\. Ging dat eindelijk uit, kreeg hij vrijwel meteen met een veertienjarige doos. Argh.)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-06-2003 @ 12:29:
Niet dat ik weet. Wel geprobeerd - ik aangeschoten, hij aangeschoten, hij had z'n hand zelfs op m'n been liggen (erg ver naar boven) en hij deed aanrakerig zoals hij nooit doet, om dan op een cruciaal moment mij mee te delen dat hij verkering heeft. Godverdegodver alsof ik daar mee kan zitten, shit, ik wil je alleen voor een avond! (is dus een jongen op wie ik soort van verliefd ben geweest en een hele poos heel leuk heb gevonden, nog steeds leuk vind, maar hij heeft vrijwel constant verkering gehad - zo een van 5 jaar :\. Ging dat eindelijk uit, kreeg hij vrijwel meteen met een veertienjarige doos. Argh.)
knuffel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:02
kinkymoi
kinkymoi is offline
ja, 1 keer gezoend met iemand die al vriendin had (heel kort geleden zelfs )

ik wist dat hij een vriendin had maar zei dat het niet veel voorstelde (ik wist eigenlijk wel beter maargoed..) geen spijt, al vind ik het wel echt superkut voor zn vriendin... maarja..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:05
Maddan
Maddan is offline
yep met mn beste vriendin

alleen als zij een vriend had trouwens, nooit als ik een vriendin had/heb, want ik wil zelf niet vreemdgaan hehe, en zij heeft er niet echt een probleem mee denk ik
Oud 18-06-2003, 12:29
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet
hehe nou jullie doen maar lekker hoor

ontopic: ikzelf heb niet (iig niet dat ik weet) wel eens gezoend met iemand die al wat met iemand anders had.

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:43
Ireentje
Ireentje is offline
Nee nog nooit
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
kinkymoi schreef op 18-06-2003 @ 13:02:
ja, 1 keer gezoend met iemand die al vriendin had (heel kort geleden zelfs )

ik wist dat hij een vriendin had maar zei dat het niet veel voorstelde (ik wist eigenlijk wel beter maargoed..) geen spijt, al vind ik het wel echt superkut voor zn vriendin... maarja..
Precies...life's a bitch and so am I, moet je maar denken he?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:02
Laïs
Laïs is offline
ja,2 keer.
Oud 18-06-2003, 18:50
miro
miro is offline
Ik vind t echt vreemd dat zoveel mensen iets met iemand hebben gehad die een relatie hebben terwijl ze t wisten. Moet je je eens voorstellen dat t jezelf gebeurd?? Lijkt me echt zo verschrikkelijk.

En ja ik heb het ook gedaan, maar hij had gelijktijdig 2 vriendinnen en we wisten t niet van elkaar. Gelukkig ben ik dr al snel achtergekomen. Zo'n jongen zou je in elkaar willen slaan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:56
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Yep guilty. Ik deed al af en toe iets met hem voordat hij zijn vriendin kreeg. Toen hij een vriendin had ging het dus door. Zelfs toen ze zwanger was ben ik nog met hem naar bed geweest. Totdat ik wat met Stephan kreeg. Daarna heeft hij nog wel eens wat geprobeerd, en ik domme sukkel was er ook nog bijna op ingegaan... Totdat hij zich bedacht dat stephan zijn kop van z'n romp zou slaan als hij erachter kwam. Toen was hij weer koest. Nu gedragen we ons alleen nog maar erg ongemakkelijk tegenover elkaar, zijn zoontje is nu bijna 2 jaar oud. Maar ik moet bekennen dat ik nog steeds wat voor hem voel...
Oud 18-06-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-06-2003 @ 12:56:
knuffel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:44
Verwijderd
Niet dat ik weet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren