Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jouw denkfout Hij vindt me leuk! Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden. Hij kwetste ze keer op keer en hij scheen er eigenlijk wel een kick van te krijgen. Maar toch, jou vindt hij echt leuk! Je zegt het wel eens tegen hem: “Volgens mij ben jij echt Player!” Hij kijkt je serieus aan: “Nee, echt niet! Zo ben ik niet meer! Ik heb de laatste tijd niemand meer geplayed!” En jij, in love as you are, gelooft hem! Hij is echt veranderd! Hij is zo lief voor mij, het kan gewoon niet dat hij me gaat kwetsen! Waarom ben jij anders? Hij kwetst jouw net zo goed |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten tweede: hij krijgt er GEEN kick van, dit was de eerste keer dat hij vreemdging omdat zijn vorige relatie al niet goed meer liep. En ten derde: ik heb nog nooit gezegd dat hij een player is, want dat is hij ABSOLUUT NIET! En hij zal mij niet kwetsen, dat weet ik zeker! Niet alle jongens die een keer vreemdgaan zijn players hoor !! pffffff... tjonge jonge.. 1x vreemdgaan en gelijk een player zijn.. ![]() Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 15:27. |
![]() |
|
ik heb laatst met een goede vriend van mij gezoend en ik wist dat hij een ander meisje leuk vond. en de volgende dag kreeg hij daar dan ook 'iets' mee
maar goed ik vond het niet erg want ik heb echt net een relatie van meer als anderhalf jaar achter de rug en nu komt het mooiste tegen de tijd dat hij haar voor het eerst zoende, had hij mij al twee keer gehad ![]() ok klinkt slecht maar kappuh hij kan echt lekker zoenen ![]() |
![]() |
|
kzou denk ik voor 2 jongens een uitzondering maken,
ook als ze bezet zijn zal ik als ik de kans krijg met ze zoenen ![]() gewoon om t af te maken ![]()
|
Verwijderd
|
Niet dat ik weet. Wel geprobeerd - ik aangeschoten, hij aangeschoten, hij had z'n hand zelfs op m'n been liggen (erg ver naar boven) en hij deed aanrakerig zoals hij nooit doet, om dan op een cruciaal moment mij mee te delen dat hij verkering heeft. Godverdegodver alsof ik daar mee kan zitten, shit, ik wil je alleen voor een avond! (is dus een jongen op wie ik soort van verliefd ben geweest en een hele poos heel leuk heb gevonden, nog steeds leuk vind, maar hij heeft vrijwel constant verkering gehad - zo een van 5 jaar :\. Ging dat eindelijk uit, kreeg hij vrijwel meteen met een veertienjarige doos. Argh.)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet
![]() hehe nou jullie doen maar lekker hoor ontopic: ikzelf heb niet (iig niet dat ik weet) wel eens gezoend met iemand die al wat met iemand anders had.
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 18:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind t echt vreemd dat zoveel mensen iets met iemand hebben gehad die een relatie hebben terwijl ze t wisten. Moet je je eens voorstellen dat t jezelf gebeurd?? Lijkt me echt zo verschrikkelijk.
En ja ik heb het ook gedaan, maar hij had gelijktijdig 2 vriendinnen en we wisten t niet van elkaar. Gelukkig ben ik dr al snel achtergekomen. Zo'n jongen zou je in elkaar willen slaan. |
![]() |
|
Yep guilty. Ik deed al af en toe iets met hem voordat hij zijn vriendin kreeg. Toen hij een vriendin had ging het dus door. Zelfs toen ze zwanger was ben ik nog met hem naar bed geweest. Totdat ik wat met Stephan kreeg. Daarna heeft hij nog wel eens wat geprobeerd, en ik domme sukkel was er ook nog bijna op ingegaan... Totdat hij zich bedacht dat stephan zijn kop van z'n romp zou slaan als hij erachter kwam. Toen was hij weer koest. Nu gedragen we ons alleen nog maar erg ongemakkelijk tegenover elkaar, zijn zoontje is nu bijna 2 jaar oud. Maar ik moet bekennen dat ik nog steeds wat voor hem voel...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
gaar gozertje EspumaX | 56 | 08-01-2004 09:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn op iemand die al iets heeft floortje1985 | 9 | 09-08-2003 21:52 |