Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij vraagt een key voor office, neem ik aan, en niet voor Vista?
Dan heb je daar een key voor nodig; het kan zijn dat je die niet hebt, omdat het een trialversie is... (Dat zetten ze vaak op computers; 30 dagen gratis proberen.) Als student kun je via surfspot (www.surfspot.nl) vaak goedkoop software kopen, waaronder dus ook Office (ik was €15,- kwijt voor Office 2007). Als je het idee hebt dat er wel een volledig geinstalleerde versie van Office op hoort te staan; even terug naar de winkel. |
![]() |
||
Citaat:
tenminste.. als je het nu wil kopen..
|
Zoals gewoonlijk vind je de productkey op de cdhoes van je officecd.
En als toch in de problemen komt wanneer je weer iets moet typen, kan je ook nog altijd met de gratis officeapplicatie openoffice.org gaan werken waarmee je ook office-documenten kan bewerken (behalve die office 2007, maar daar moet je extra dingen voor doen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Het verschilt per instelling, en per functie (medewerker/student). Vista Business is voor mij ook €15,- , de UM heeft kennelijk een speciaal Microsoft pakket bij Surfspot gekocht, want alle Microsoft dingen zijn belachelijk goedkoop... Adobe is weer vrij duur..) Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 23:37. |
![]() |
|
![]() |
Jaa, dat wat je hebt is een Evaluatie versie,
Heb ik ook.Als je het gewoon wil gebruiken klik je op doorgaan (of verder ofzoow ![]() ![]() Dit is dus niet een gratis versie'tje.Dit( wat hierboven staat) kan je precies 60 keer doen!! daarna moet je m kopen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Duss.. Hoop dat je hier wat aan hebt... XX Dagmarr |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|