Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 11:47
ninie
ninie is offline
hoi,

ik heb sinds een paar dagen een eigen laptop.. heel leuk allemaal, maar als ik word open vraagt hij om een productsleutel van 25 tekens. Ik heb overal op elk boekje gezocht, maar kan deze productsleutel echt nergens vinden. Weten jullie misschien hoe ik hier aan kan komen? anders kan ik microsoft office over een x aantal dagen namelijk niet meer gebruiken.
bedankt!
Advertentie
Oud 12-09-2007, 11:52
Marcade
Marcade is offline
Heb je al nagevraagd bij de winkel/persoon vanwie je de laptop (en dus Vista) hebt gekocht?
Oud 12-09-2007, 12:19
ninie
ninie is offline
nee dat heb ik nog niet gevraagd.. ik dacht ik vraag het eerst even hier, voordat ik daar helemaal heen moet bellen enzo
maar als niemand het antwoord weet zal ik wel even bellen vandaag..

* ik heb de laptop bij norrod besteld en alles zat er al vooraf op geïnstalleerd...
Oud 12-09-2007, 12:41
Verwijderd
Hij vraagt een key voor office, neem ik aan, en niet voor Vista?
Dan heb je daar een key voor nodig; het kan zijn dat je die niet hebt, omdat het een trialversie is... (Dat zetten ze vaak op computers; 30 dagen gratis proberen.)
Als student kun je via surfspot (www.surfspot.nl) vaak goedkoop software kopen, waaronder dus ook Office (ik was €15,- kwijt voor Office 2007).
Als je het idee hebt dat er wel een volledig geinstalleerde versie van Office op hoort te staan; even terug naar de winkel.
Oud 12-09-2007, 16:31
ninie
ninie is offline
ik weet niet of er en volledig geinstalleerde versie van office op hoort te staan.. ik zal wel even bellen met Norrod.
alsnog bedankt!
Oud 12-09-2007, 17:08
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Hij vraagt een key voor office, neem ik aan, en niet voor Vista?
Dan heb je daar een key voor nodig; het kan zijn dat je die niet hebt, omdat het een trialversie is... (Dat zetten ze vaak op computers; 30 dagen gratis proberen.)
Als student kun je via surfspot (www.surfspot.nl) vaak goedkoop software kopen, waaronder dus ook Office (ik was €15,- kwijt voor Office 2007).
Als je het idee hebt dat er wel een volledig geinstalleerde versie van Office op hoort te staan; even terug naar de winkel.
psst.. het was meer iets als 50,-
tenminste.. als je het nu wil kopen..
Oud 13-09-2007, 06:14
freyk
freyk is offline
Zoals gewoonlijk vind je de productkey op de cdhoes van je officecd.
En als toch in de problemen komt wanneer je weer iets moet typen, kan je ook nog altijd met de gratis officeapplicatie openoffice.org gaan werken waarmee je ook office-documenten kan bewerken (behalve die office 2007, maar daar moet je extra dingen voor doen)
Oud 13-09-2007, 14:14
Verwijderd
Voor de miljoenste keer, hij vraagt niet om openoffice maar om waar hij zijn CD key kan vinden

Bij de meeste laptops word een volledige MS Works meegelevered en slechts een demo van MS Office. Welke laptop heb je (merk en type?), want dat is wel na te zoeken.
En inderdaad Surfspot, als je uni/hogeschool meedoet tenminste. Middelbare scholen hebben vaak contracten met SLB-Diensten, maar daar zit bijna nooit software voor de leerling bij in.
Oud 13-09-2007, 15:54
freyk
freyk is offline
Citaat:
Voor de miljoenste keer, hij vraagt niet om openoffice maar om waar hij zijn CD key kan vinden
Zoals je ziet heb ik haar een oplossing gegeven, met daarbij een oplossing wanneer ze ms office niet meer op kan starten als zij met spoed weer een documentje moet schrijven. (extra service )
Oud 13-09-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
psst.. het was meer iets als 50,-
tenminste.. als je het nu wil kopen..
Pssst, voor mij niet
(Het verschilt per instelling, en per functie (medewerker/student). Vista Business is voor mij ook €15,- , de UM heeft kennelijk een speciaal Microsoft pakket bij Surfspot gekocht, want alle Microsoft dingen zijn belachelijk goedkoop... Adobe is weer vrij duur..)

Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 23:37.
Oud 01-03-2010, 22:33
Dagmar123
Dagmar123 is offline
Jaa, dat wat je hebt is een Evaluatie versie,
Heb ik ook.Als je het gewoon wil gebruiken klik je op doorgaan (of verder ofzoow kweenie precies wat er staat) en dan moet je op NEE drukken.Dan kan je het gebruiken zoals je alles gewend bent.MAAR LET OP:
Dit is dus niet een gratis versie'tje.Dit( wat hierboven staat) kan je precies 60 keer doen!! daarna moet je m kopenIk hheb m nu vet vaak geopend en nu kan ik nog 2 keer)
Duss..
Hoop dat je hier wat aan hebt...
XX Dagmarr
Oud 02-03-2010, 05:50
freyk
freyk is offline
Citaat:
Hoop dat je hier wat aan hebt...
XX Dagmarr
Ja, als ze jouw berichtje 3 jaar eerder had gelezen...
Oud 02-03-2010, 15:10
M@rco
M@rco is offline
Up.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten