Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geloof me het is frustrerender als je er naar een tijd achter komt hoe de dingen in elkar steken, dan dat je het meteen te horen krijgt al is dat miss hard... Succes ermee iig
|
Zoals al eerder is gevraagd; heb je gewoon geen zin meer in seks, of geen zin meer in seks met hem?
In het laatste geval + alle andere omstandigheden, zou ik zeggen dat je een punt erachter moet zetten. Of je moet je complete houding ten opzichte van je relatie veranderen. Want je kan praten wat je wilt, er moet dan ook daadwerkelijk iets veranderen. |
![]() |
|
Ik snap niet zo goed waarom je een relatie zou hebben waarin je de ander niet meer aantrekkelijk vindt. Ik heb weleens een seks-dip (en ja, die kan best een halfjaar duren), maar dan vind ik hem nog wel aantrekkelijk en kan ik me ook voorstellen dat ik wel seks met hem zou willen.
|
![]() |
@Morgan
ik denk dat k dan iets verkeerd heb verwoord want het is niet zo dat ik bang ben om geen vriendje te hebben ofzow. Want ik begrijp ook dat dat lullig zou zijn tegenover mijn vriend, maar ik moet dus gewoon de keuze maken of ik er voor kies om er voor te gaan om mijn relatie weer goed en leuk te krijgen of de stap waag om het uit te maken. ik was ook al aan het twijfelen of ik het zou uitmaken voordat ik die jongen leerde kennen. Laatst gewijzigd op 16-10-2007 om 13:18. |
![]() |
|
Praat met jullie vriendjes! Op zich is het heel normaal om af en toe je twijfels te hebben; je bent immers nog jong en je bent toch al best lang samen.
Misschien zouden jullie even een pauze in de relatie moeten inlassen om eens even goed na te denken wat je nu eigenlijk nog voor hem voelt en of dat is wat je wil in je verdere relatie. Hoe lang hou je nog vol wat nu aan de gang is??
|
Ik herken de situatie denk ik wel. Lang geleden kreeg ik een relatie met iemand die darvoor een goede vriend was. Blijkbaar had ik mezelf wijsgemaakt dat ik verliefd was op deze jongen, misschien was ik dat ook wel even, maar na een jaar begon ik gewoon steeds minder zin te krijgen in seks. Uiteindelijk hadden we nog een keer per maand seks ofzo en toen heb ik het toch maar uitgemaakt, ook omdat andere dingen niet werkten, trouwens. Toen het eenmaal uit was realiseerde ik me dat ik hem eigenlijk gewoon niet aantrekkelijk vond en dat hele gevoel er eigenlijk al heel lang niet meer geweest was, terwijl ik wel gewoon veel van hem hield en bij hem wilde blijven. Eigenlijk was het weer een beetje teruggegaan naar vriendschap van mijn kant...
|
Herkenbaar... Ik had een relatie van 3 jaar met mijn vorig vriendje, en ook na ongeveer twee jaar begon er vanalles te knagen. Maar ja, als je al twee jaar samen bent maak je het niet zomaar uit, dus je praat erover. Dat hielp voor geen meter, maar je blijft het verdragen want je bent al zolang samen. Uiteindelijk had ik ook absoluut geen zin meer in hem, en hij nam ook geen initiatief. Uitgemaakt, en dat was een echt gevoel van opluchting.
Je zegt dat je jezelf over 10j nog bij hem ziet, maar je wil al 6mnd geen sex meer met hem? Dat betekent toch wel iets... Het is normaal dat je na 3,5 jaar geen 5x per dag meer wil vrijen, maar al 6 maanden niet... Je moet een onderscheid maken tussen: - bij hem blijven omdat je denkt dat hij je gelukkig maakt - bij hem blijven omdat het vertrouwd is. 'k Denk dat je bang bent om de vertrouwdheid van je relatie op te geven, want in die lange tijd heb je natuurlijk één en ander opgebouwd. Maar zoals hierboven al gezegd is, 'hem graag zien is niet genoeg'. Praat erover, zoek de oorzaak, en durf die onder ogen te zien... |
![]() |
|
![]() |
Op het moment dat je alleen maar bij je vriend blijft omdat je bang bent dat het mislukt met een andere jongen en je dan alleen bent, ben je echt zeeeer verkeerd bezig. Dat is voor jezelf niet handig, leer maar gewoon alleen te zijn, maar ook voor je vriend zeer lullig!
|
![]() |
Zou het misschien kunnen dat je hem gewoon bent gaan zien meer als een goede vriend, maar hem niet meer ziet als de man waarmee je het hebt
![]() Het is dan wel zo dat uitsluitend kamaraadschap een betere basis schijnt te zijn voor een huwelijk dan uisluitend passie, maar als je nu al het idee hebt dat dat laatste echt mist, dan kun je misschien beter niet in het huwelijksbootje treden met hem |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je hem nu al niet meer aantrekkelijk vind, dan zou ik er een punt achter zetten als ik jou was. Natuurlijk is ie niet meer zo perfect als dat ie in het begin leek, maar dit is weer het andere 'uiterste'. Dit is eigenlijk ook niet eerlijk tegenover hem. Zeg hem in ieder geval wat je voelt en denkt en misschien komen jullie er op de een of andere manier uit. Met of zonder elkaar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Keuze: C&M of N&G ?? Livaad | 9 | 11-05-2016 08:41 | |
Studeren |
Sector keuze... mavoleerling123 | 3 | 14-03-2014 17:35 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Psychologie |
hulp bij keuzes Verwijderd | 6 | 31-08-2010 17:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hemelrechter Verwijderd | 36 | 26-06-2010 11:52 | |
Verhalen & Gedichten |
vanuit keuzes verder denken... karamba | 3 | 26-12-2002 14:46 |