Oud 28-10-2007, 16:38
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Brainstorm even met me mee....

Bush valt toch maar Iran aan. Iran slaat terug in Irak en tegen de golfstaten die de Amerikanen hebben geholpen. Hezbollah begint nieuwe oorlog in Libanon. Israel valt Libanon binnen.

Kosovo tegen wil van Servie onafhankelijk. Serviers in Noorden willen bij Servie blijven horen. Strijd tussen Kosovaren en Servie. Westen grijpt in. Macedonie raakt ook bij strijd betrokken.

Als vergelding erkent Putin afhankelijkheid van Zuid Ossetie en Abchazie. Georgie protesteert. Botsingen tussen beide legers aan de grens. Bush is stoer, maar durft ie even stoer te doen tegen Rusland als hij doet tegen Servie....

Irak valt verder uit elkaar. Koerden zien het niet meer zo zitten in het Iraakse staatsbestel en verklaren zich onafhankelijk. Kosovo mocht dat immers toch ook...
Turkije valt deze nieuwe staat binnen. Ook de Koerden in Iran komen in opstand.

Gezellig toch.

Wat denken julllie. Is dit wat 2008 gaat brengen....
Advertentie
Oud 28-10-2007, 16:50
Spoonie
Spoonie is offline
Hou toch eens op over Kosovo!

Verder zal 2008 een spanend jaar worden met nog meer vuurwerk en genocide dan vorig jaar. Dikke pret dus
Oud 28-10-2007, 16:57
T_ID
T_ID is offline
Slotje bitte, voordat we weer een heel topic vullen met 'hij mag dat niet, of dan mag die ander het wel'.
Oud 28-10-2007, 16:57
Verwijderd
Citaat:
[Kosovo-filter]
Bush valt toch maar Iran aan. Iran slaat terug in Irak en tegen de golfstaten die de Amerikanen hebben geholpen. Hezbollah begint nieuwe oorlog in Libanon. Israel valt Libanon binnen.
Ik denk niet dat het Amerikaanse leger in staat is snel Iran uit te schakelen, of ze zouden zich snel moeten terugtrekken uit Irak en dat zou gezichtsverlies betekenen. Maar met de aankomende verkiezingen in de VS denk ik wel dat ze het zouden willen.
Citaat:
Irak valt verder uit elkaar. Koerden zien het niet meer zo zitten in het Iraakse staatsbestel en verklaren zich onafhankelijk.
Turkije valt deze nieuwe staat binnen. Ook de Koerden in Iran komen in opstand.[/Kosovo-filter]
Ik denk niet dat de Koerden zo dom zullen zijn in Irak een eigen staat uit te roepen. Waarom zouden ze?

Laatst gewijzigd op 28-10-2007 om 17:27. Reden: Nog wat Kosovo vergeten
Oud 28-10-2007, 17:26
Verwijderd
Mijn hemel
Oud 28-10-2007, 17:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het Amerikaanse leger in staat is snel Iran uit te schakelen, of ze zouden zich snel moeten terugtrekken uit Irak en dat zou gezichtsverlies betekenen. Maar met de aankomende verkiezingen in de VS denk ik wel dat ze het zouden willen.Ik denk niet dat de Koerden zo dom zullen zijn in Irak een eigen staat uit te roepen. Waarom zouden ze?
Om zich te onttrekken aan de chaos die Irak vrees ik gaat worden.

ON KOSOVO: ik noem het alleen maar omdat het katalysator kan worden voor andere conflicten. Bijvoorbeeld in de Kaukasus.

En Iran... tja,... ik vrees het ergste....
Oud 28-10-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Om zich te onttrekken aan de chaos die Irak vrees ik gaat worden.
Ja hoezo, waarom zouden ze alleen beter af zijn?
Oud 28-10-2007, 17:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ja hoezo, waarom zouden ze alleen beter af zijn?
Ik zit liever ook niet tussen twee andere bevolkingsgroepen die elkaar proberen op te blazen!
Oud 28-10-2007, 17:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik zit liever ook niet tussen twee andere bevolkingsgroepen die elkaar proberen op te blazen!
Martelen met een boormachine is gangbaarder, eigenlijk. Veel interessantere manier om een religieus conflict uit te vechten denk je ook niet?
Oud 28-10-2007, 17:41
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Martelen met een boormachine is gangbaarder, eigenlijk. Veel interessantere manier om een religieus conflict uit te vechten denk je ook niet?
Nah, anyway... ik vrees dat Irak een grote chaos wordt, en dat het in drie stukken uiteenvalt. Of het wordt een soort groot Libanan. Nou, als George Bush dan nog even Iran aanvalt. En Turkije valt de Koerden aan.... Erg gezellig!
Oud 28-10-2007, 17:42
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nah, anyway... ik vrees dat Irak een grote chaos wordt, en dat het in drie stukken uiteenvalt.
Vijf stukken, eerder.
Citaat:
En Turkije valt de Koerden aan.... Erg gezellig!
Klopt. Ik wilde tickets voor de derde rang bestellen. (het publiek op de eerste rang is altijd de sigaar namelijk) Wil jij ook?
Oud 28-10-2007, 17:46
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Vijf stukken, eerder.
Klopt. Ik wilde tickets voor de derde rang bestellen. (het publiek op de eerste rang is altijd de sigaar namelijk) Wil jij ook?
Acht, het is iig erg interessant wat er gaat gebeuren. Twee Amerikaanse vriendjes die ruzie hebben. Benieuwd!
Oud 28-10-2007, 18:03
Verwijderd
kuttopic.

valt me mee dat je nog niet over roken bent begonnen
Oud 28-10-2007, 18:05
Eric Berger
Eric Berger is offline
Ik vraag me alleen af waarom het topic "Afscheid van George Bush" heet. Hij gaat pas in januari 2009 weg, en dat is alleen als je aanneemt dat de verkiezingen ook werkelijk door zullen gaan.
Oud 28-10-2007, 20:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik vraag me alleen af waarom het topic "Afscheid van George Bush" heet. Hij gaat pas in januari 2009 weg, en dat is alleen als je aanneemt dat de verkiezingen ook werkelijk door zullen gaan.
Waarom zouden die niet doorgaan dan?

@ Louis Armstrong: 1 juli 2008!
Oud 29-10-2007, 00:32
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Waarom zouden die niet doorgaan dan?
Veel Amerikanen die ik gesproken heb (gewone, fatsoenlijke doorsnee geestelijk gezonde niet-in-conspiracies-gelovende mensen --lees je mee, T_ID?) delen het idee dat ik heb, dat niet gebaseerd is op paranoïde gedachten, maar op observaties van de afgelopen jaren, nl. dat de Cheney/Bush-regering niet van plan is hun macht, die nu bijna onbeperkt is, op te geven.

En waarom zouden ze? Ze hebben zwarte Amerikanen effectief hun stemrecht ontzegd door hen van kieslijsten te schrappen; ze hebben niets gedaan om 9/11 te voorkomen, omdat ze konden profiteren van de nasleep; ze hebben de aanslag volledig uitgebuit voor hun eigen doeleinden; ze zijn twee oorlogen begonnen puur en alleen om de belangen van hen en hun zakenrelaties te dienen; ze hebben officieren van justitie ontslagen omdat ze niet loyaal genoeg waren aan Bush en hen vervangen door hielenlikkers; ze hebben Patriot Acts ingesteld die hun ongelimiteerde macht geven om burgers te controleren; ze hebben een Military Commissions Act ingesteld die hen het recht geeft iedere wereldburger zonder proces op te sluiten en te martelen; ze hebben op ongekende schaal burgers afgeluisterd zonder dat ze daar rechterlijke toestemming voor hadden. Ze hebben nu bijna de absolute macht en nog steeds zijn er maar een twintigtal Afgevaardigden die hen willen afzetten. Laatst nog stemde de Senaat in met een voorstel van Bush om de Iraanse Revolutionaire Garde als terroristische eenheid aan te merken...

Mijn theorie, die ik deel met veel Amerikanen die ik gesproken heb, is dat er voor de verkiezingen een (al dan niet echte) terreuraanval plaats zal vinden, dat Bush martial law uitroept en de verkiezingen geschrapt zullen worden.

En als dat scenario niet doorgaat, zal de Republikeinse partij alles doen om ook de verkiezingen van 2008 te stelen en dan verwelkomen we president Guilliani in 2009.

Laatst gewijzigd op 29-10-2007 om 00:42. Reden: 'Naslaap' = 'nasleep', LOL! ;-)
Oud 29-10-2007, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Veel Amerikanen die ik gesproken heb (gewone, fatsoenlijke doorsnee geestelijk gezonde niet-in-conspiracies-gelovende mensen --lees je mee, T_ID?) delen het idee dat ik heb, dat niet gebaseerd is op paranoïde gedachten, maar op observaties van de afgelopen jaren, nl. dat de Cheney/Bush-regering niet van plan is hun macht, die nu bijna onbeperkt is, op te geven.

En waarom zouden ze? Ze hebben zwarte Amerikanen effectief hun stemrecht ontzegd door hen van kieslijsten te schrappen; ze hebben niets gedaan om 9/11 te voorkomen, omdat ze konden profiteren van de naslaap; ze hebben de aanslag volledig uitgebuit voor hun eigen doeleinden; ze zijn twee oorlogen begonnen puur en alleen om de belangen van hen en hun zakenrelaties te dienen; ze hebben officieren van justitie ontslagen omdat ze niet loyaal genoeg waren aan Bush en hen vervangen door hielenlikkers; ze hebben Patriot Acts ingesteld die hun ongelimiteerde macht geven om burgers te controleren; ze hebben een Military Commissions Act ingesteld die hen het recht geeft iedere wereldburger zonder proces op te sluiten en te martelen; ze hebben op ongekende schaal burgers afgeluisterd zonder dat ze daar rechterlijke toestemming voor hadden. Ze hebben nu bijna de absolute macht en nog steeds zijn er maar een twintigtal Afgevaardigden die hen willen afzetten. Laatst nog stemde de Senaat in met een voorstel van Bush om de Iraanse Revolutionaire Garde als terroristische eenheid aan te merken...

Mijn theorie, die ik deel met veel Amerikanen die ik gesproken heb, is dat er voor de verkiezingen een (al dan niet echte) terreuraanval plaats zal vinden, dat Bush martial law uitroept en de verkiezingen geschrapt zullen worden.

En als dat scenario niet doorgaat, zal de Republikeinse partij alles doen om ook de verkiezingen van 2008 te stelen en dan verwelkomen we president Guilliani in 2009.
Amerikanen gaan het heus niet pikken als de verkiezingen niet doorgaan, zó dom zijn ze nu ook weer niet.
Oud 29-10-2007, 00:42
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Amerikanen gaan het heus niet pikken als de verkiezingen niet doorgaan, zó dom zijn ze nu ook weer niet.
Facisme kan overal gebeuren, ook in de VS. Het principe werkt overal hetzelfde. Als je de mensen maar bang genoeg maakt, pikken ze alles. ALLES. Dat heeft niets met wel of niet dom zijn te maken. Een tweede 9/11 en de verkiezingen zijn van de baan. En geen Democraat die daar iets van durft te zeggen.
Oud 29-10-2007, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Facisme kan overal gebeuren, ook in de VS. Het principe werkt overal hetzelfde. Als je de mensen maar bang genoeg maakt, pikken ze alles. ALLES. Dat heeft niets met wel of niet dom zijn te maken. Een tweede 9/11 en de verkiezingen zijn van de baan. En geen Democraat die daar iets van durft te zeggen.
Het is helemaal niet nodig om dan de verkiezingen te saboteren, als er een nieuwe aanslag/oorlog komt, stemt men sowieso wel op de Republikeinen.
Oud 29-10-2007, 00:46
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Het is helemaal niet nodig om dan de verkiezingen te saboteren, als er een nieuwe aanslag/oorlog komt, stemt men sowieso wel op de Republikeinen.
Ja, maar Cheney/Bush willen hun macht natuurlijk niet opgeven en hun privileges doorgeven aan Guilliani, die ze toch al te liberaal vinden. Of stel je voor de een Clinton in het Witte Huis komt. Denk je nu echt dat zij al hun verworvenheden, hun bijna ongebreidelde macht over willen dragen aan een Clinton? Clinton is zowat het Ultieme Kwaad voor hen.
Oud 29-10-2007, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar Cheney/Bush willen hun macht natuurlijk niet opgeven en hun privileges doorgeven aan Guilliani, die ze toch al te liberaal vinden. Of stel je voor de een Clinton in het Witte Huis komt. Denk je nu echt dat zij al hun verworvenheden, hun bijna ongebreidelde macht over willen dragen aan een Clinton? Clinton is zowat het Ultieme Kwaad voor hen.

Oud 29-10-2007, 06:40
akumabito
akumabito is offline
roffelkeekjes, wat een kuttopic zeg. Het hele doemscenario hangt van slecht doordachte aannames aan elkaar.. Zullen we de aluminiumhoedjes maar weer ff in de kast leggen? Leg eens stap voor stap uit waarom het doemscenaroi Uberhaupt aannemelijk lijkt..?
Oud 29-10-2007, 09:18
Joostje
Joostje is offline
denk eens met me mee, NL kaapt de atoomwapens die in NL ligen opgeslagen en vuurt ze af op Tuvalu.

ohnos
Oud 29-10-2007, 10:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
denk eens met me mee, NL kaapt de atoomwapens die in NL ligen opgeslagen en vuurt ze af op Tuvalu.

ohnos
Bagger, geen .tv internetsites maar dan omdat die servers veranderd zijn in een radioactieve parkeerplaats.
Oud 31-10-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:

ohnos
Inderdaad, even mee brainstormen. xD
Advertentie
Oud 31-10-2007, 23:08
Ieke
Ieke is offline
Dit gaat gewoon nergens meer over.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten