Advertentie | |
|
![]() |
|
Metroid Prime - Een tamelijk unieke interpretatie van het genre. Het is in first person, maar tegerlijkertijd is het ook onmiskenbaar Metroid.
Half-Life - Het schoolvoorbeeld van een FPS met een boeiend verhaal. Half-Life 2 plus uitbreidingen - Alleen al de gravity gun..... Portal - Briljant spel. Geen FPS, maar toch. Goldeneye 007 - Het was zo anders dan andere shooters dat ik hier de meeste uurtjes in heb gestopt. Zowel in single-player als in multi-player. Perfect Dark - Een soort Goldeneye met aliens en toffere wapens. System Shock 2 - RPG en Shooter + goed doordachte Sci-Fi/horror = win. Bioshock - Dit spel presteert het om vernieuwend te zijn anno 2007. Daarnaast is het System Shock in het kwadraat, wat natuurlijk altijd goed is. Shadow Warrior - Duke Nukem 3D, maar dan met betere gameplay en een vettere main character.
Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 12:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blood, want wapens als hooivork, dynamietstaven, geimproviseerde vlammenwerpers + vijanden als zombies, Spaanse, satanistische monniken en ander gespuis = insta-win.
Half-Life, want verhaal. Half-Life 2, want het geeft aan dat 'sfeer' niet gelijk hoeft te staan aan 'ik zie geen hand voor ogen'. Unreal Tournament, want goede muziek, AI, levels en wapens. |
![]() |
||
Citaat:
Maar daar mag je er maar een van kiezen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jouw.
Doom 2 Lekker fast-paced, draait vloeiend op elke pc, en een co-op mode die nog wel eens wil ontbreken bij andere FPS. Ook gevarieerd doordat het wegens de simpele 2d engine erg makkelijk is maps te maken. UT GOTY Qua wapens en gameplay uitgebreider dan Doom 2, en met Assault heb ik me ook wel vermaakt. Maar helaas geen co-op. |
![]() |
|
Ik zat te twijfelen tussen de games wat Dinalfos opmerkte.
Uiteindelijk kom ik met: Thief (de hele serie) - vanwege de stealth, verhaal en sfeer.
|
Unreal Tournament- Heel erg vaak gespeeld, ook online, speelt gwn fijn, leuke wapens, leuke maps
Metroid Prime Hunters - fijne besturing op de ds, mooie graphics ook voor een DS Wolfenstein 3D - pure nostalgie, me eerste FPS ooit Global Operations - Lang geleden dat ik deze heb gespeeld, maar vond t echt een superspel Soldier of Fortune 2 - Leuke maps, toffe MP
|
Verwijderd
|
Om maar eens wat nieuws te noemen:
Hexen is echt een geweldige FPS, vanwege de sfeer, de lekkere besturing, de geweldige muziek, de mooie setting. Beste FPS-ervaring ooit, naast Half-Life enzo. En dat je vijanden in varken kon veranderen en dan af kon slachten was gewoon geniaal. En de puzzels waren soms ontzettend moeilijk, dus vaak zat je uren rond te zwerven op zoek naar die ene switch. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tijdje terug gespeeld met de Doomsday engine. Geinig om het met iets betere graphics te zien ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm Ik heb ook wel een lijstje:
Marathon - Alle drie, geniaal verhaal, goede gameplay. Deus Ex - Zelfde als Marathon + Je kunt zoveel ontdekken, opnieuwe en anders doen. Duke Nukem 3D - Spel zelf was maar zo-zo maar de level editor is ook voor de Mac dus vele uren verspilt met leveltjes maken. UT - Ut99 en Ut2004, beide goede FPS. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Psychologie |
Neiging tot competitie Warsocket | 23 | 18-09-2007 08:58 | |
Software & Hardware |
Intel of AMD ? SuicideFunky | 58 | 09-12-2006 13:42 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] GeForce FX 5200 128MB te zwak? MoHaMeDJaLaL | 104 | 09-01-2005 22:19 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] Geheugen-prestatie te laag? boehoe | 19 | 14-03-2003 13:30 |