dit is puur uit eigen ervaring en van mensen die ik ken:
Ben: Goedkoop met de telefoons, goedkope Abb. woon in de randstad, zeeeeeeeeeeeeer slecht bereik, afgebroken gesprekken, en nee, met meerdere telf. gedaan, dus daar ligt niet aan. Hulplijn ook zeeeeeer slecht...
Telfort nu O2: Vond ik verrassend goed in de randstad, daarbuiten, bagger. Vriendelijk servicelijn ook niet erg duur met toestellen en abb.
Dutchtone: Pure bagger, randstad of in de achterhoek, nergens bereik of zo weer weg. Wel goedkope telf. en abb. Ook goede all-in abb. vormen, maar wegen niet op tegen de nadelen.
KPN: vertrouwd ...... Duur en kan je van op aan, niets meer en niets minder. Buitenland alleen niet zooooo top, maar jah ...
Vodafone: Mijn absolute winnaar. Een uitstekende servicedesk, perfecte winkels (vodafoneshops, in alle grote steden) redelijk forse kortingen op de toestellen bij abb., uitstekend in het buitenland en ook in het binnenland, ik heb nog nooit geen bereik gehad, oh ja, 1 keer ergens in de waddenzee op een boot, ik vraag je .....! Wappen en sms & Vizzavi ook geen probleem, goede gprs dekking, dusse ....
Dus, wil je wat beters hebben zonder gezeur, no-nonsens: Vodafone voor de jongeren en volwassen tot een 35 jaar (qua uitstraling hé) en wat conservatiever en ook degelijk, maar met oudere technieken KPN..... Keuze aan jou ....
LIBERTEL IS NU VODAFONE GEWORDEN, was het daarvoor ook al, maar is puur marketing geweest .... (inside info jah)
Dus grootste netwerk van de wereld ....
(heb zelf nu btw een vodafone 240 abb. en kan niet anders zeggen, toppie (daarvoor een 180 abb.)
Dus i.m.h.o. is Vodafone de provider voor jou, een Vodafone Izi pakket. Ook buitenland geen probleem dus is echt goed. Is wat duurder, maar dan heb je ook wel wat hé