Oud 22-07-2002, 18:18
The Queen
The Queen is offline
waarschijnlijk ben ik een van de weinigen van mijn leeftijd die nog geen mobiel heeft, en daar gaat binnenkort verandering in komen... maar ik heb dus even wat advies nodig...

Welke provider (of hoe dat ook mag heten in de GSM-wereld) raden jullie me aan, vooral gelet op het bereik dat ik dan heb... ik wil in ieder geval pre-paid...

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2002, 18:58
CryptapiX
CryptapiX is offline
alles is tegenwoordig wel goed..
ligt ook beetje aan waar je woont..
als je vooral in randstad belt zou ik ben nemen
das namelijk ERG goedkoop en heeft in de omgeving randstad echt supergoed bereik..

zelf heb ik vodafone abbo en daar ben ik ook wel over te spreken
ik heb ook ben, dutchtone en kpn gehad en overal goede ontvangst...

kwa service ga ik dan toch wel voor ben // vodafone // kpn
dutchtone duurt me toch wel iets te lang voorda je zon typmiep aan de lijn krijgt
Oud 22-07-2002, 19:01
]{ing
]{ing is offline
ik verkies Vodaphone, ik heb nu een Telfort en een Vodaphone sim en ik vind de services van Vodaphone een stuk prettiger..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:54
Verwijderd
zou ik toch gaan voor Vodafone, vooral nu je in het buitenland kan sms-en. Ik heb ook Vodafone en ik heb nog nergens slecht tot geen bereik gehad. Tis wel wat duurder bij aanschaf maar dan heb je ook wat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:16
wilhelm
wilhelm is offline
Heb zelf Dutchtone, vind de abonnementsvorm ideaal (all-in) t.o.v. de andere proividers. Heb overal goed bereik zelfs in de plattelandsrimboe waar ik woon, buitenland ook nooit problemen gehad...

Qua kwaliteit weet ik dat Ben in de randstad goed is maar op het platteland of in de provincie gewoon helemaal geen bereik heeft of erg slecht, tenminste hier in de buurt (Z-O NL) wel. Telfort was eerst ook niks maar ik weet niet of dat beter is geworden na de naamswijziging. KPN is overal perfekt en is denk ik qua bereik e.d. de beste provider.

Service als helpdesk etc. is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk, heb het nooit nodig. Dutchtone helpdesk 1 keer gebeld vanwege foute factuur in mijn ogen en heb meteen geld teruggekregen plus een extra bedragje vanwege hun fout....vind ik erg netjes.

Succes met je keuze, het zal er veel vanaf hangen waar je woont en hoeveel geld je hebt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:51
The Queen
The Queen is offline
Bedankt! Voor de tips tot nog toe!
Op dit moment woon ik in Arnhem... en ik ga na de zomervakantie naar Wageningen... dus in de randstad zal ik niet zo vaak komen...
dus Ben wordt het in ieder geval niet...
Ik ben dus nog aan het twijfelen tussen Vodaphone, Dutchtone en KPN...

Trouwens, is Libertel nou Vodaphone geworden, of hoe zit dat?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:54
Verwijderd
dit is puur uit eigen ervaring en van mensen die ik ken:

Ben: Goedkoop met de telefoons, goedkope Abb. woon in de randstad, zeeeeeeeeeeeeer slecht bereik, afgebroken gesprekken, en nee, met meerdere telf. gedaan, dus daar ligt niet aan. Hulplijn ook zeeeeeer slecht...

Telfort nu O2: Vond ik verrassend goed in de randstad, daarbuiten, bagger. Vriendelijk servicelijn ook niet erg duur met toestellen en abb.

Dutchtone: Pure bagger, randstad of in de achterhoek, nergens bereik of zo weer weg. Wel goedkope telf. en abb. Ook goede all-in abb. vormen, maar wegen niet op tegen de nadelen.

KPN: vertrouwd ...... Duur en kan je van op aan, niets meer en niets minder. Buitenland alleen niet zooooo top, maar jah ...

Vodafone: Mijn absolute winnaar. Een uitstekende servicedesk, perfecte winkels (vodafoneshops, in alle grote steden) redelijk forse kortingen op de toestellen bij abb., uitstekend in het buitenland en ook in het binnenland, ik heb nog nooit geen bereik gehad, oh ja, 1 keer ergens in de waddenzee op een boot, ik vraag je .....! Wappen en sms & Vizzavi ook geen probleem, goede gprs dekking, dusse ....

Dus, wil je wat beters hebben zonder gezeur, no-nonsens: Vodafone voor de jongeren en volwassen tot een 35 jaar (qua uitstraling hé) en wat conservatiever en ook degelijk, maar met oudere technieken KPN..... Keuze aan jou ....

LIBERTEL IS NU VODAFONE GEWORDEN, was het daarvoor ook al, maar is puur marketing geweest .... (inside info jah)

Dus grootste netwerk van de wereld ....

(heb zelf nu btw een vodafone 240 abb. en kan niet anders zeggen, toppie (daarvoor een 180 abb.)

Dus i.m.h.o. is Vodafone de provider voor jou, een Vodafone Izi pakket. Ook buitenland geen probleem dus is echt goed. Is wat duurder, maar dan heb je ook wel wat hé

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:31
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
ik heb O2 (voorheen telford) en ben er tevreden over
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 07:53
M@rco
M@rco is offline
Ik heb zelf Vodafone... werkt perfect en je hebt gewoon overal bereik (ook in 't buitenland, met Ben bijv. heb je dat dus niet).

Als ik jou was zou ik dus Vodafone nemen...
Oud 25-07-2002, 14:30
The Queen
The Queen is offline
Ikedea... heel erg bedankt voor het overzichtelijke advies!!

Op dit moment ben ik dus nog aan het twijfelen tussen Vodafone en KPN....

Althans, dat getwijfel laat ik maar aan mijn ouders over... aangezien het mijn verjaardagscadeautje is...

De rest ook bedankt!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:48
Verwijderd
Ik ben nu bij Vodafone, bevalt me prima!! M'n vader is ook overgestapt van KPN naar Vodafone, omdat hij daar veeeel minder kwijt was...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:00
Verwijderd
Vodafone of Kpn, 02 kan ook nog wel, maar geen Ben, dat zuigt nogal, alleen in de randstad bereik (en daar ook niet altijd). Zoals N-H Noord, heb je nooit bereik met Ben.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:59
Verwijderd
Ik ben al jaren bij Ben, een paar jaar terug was het inderdaad slecht. nu loopt het netwerk perfect, heb nog nergens in Nederland problemen gehad, ook niet in het buitenland trouwens.

Ik woon dan wel in Amsterdam, ben echter in veel gehuchten geweest en had goed bereik. Verder is de service ook erg goed, wat ik wel jammer vind is dat ze niet alles in één pakket hebben zoals bij Dutchtone. Ik begrijp namelijk nog steeds geen hol van die facturen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten