Oud 16-01-2008, 12:51
Nynnke
Nynnke is offline
Ik heb al een hele tijd last van mn stuitje. ALs ik bv ga zitten en daarna ga ik op een andere manier zitten of opstaan, doet het best wel pijn. Ik heb wel eens een keer een knietje in mn stuitje gehad maar dat was egt al heel lang geleden (ong 4 jaar).
Heeft misschien nog iemand hier last van of weet hoe t komt ?
Gr Nynnke
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 15:24
Verwijderd
Het enige wat ik kan bedenken is dat je misschien erg vermagerd bent. Is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 14:16
Nynnke
Nynnke is offline
Nee, dat is niet zo . Maar hoezo dat als je erg vermagert bent dat dan je stuitje pijn doet?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 14:21
Lynne
Lynne is offline
Mijn moeder had hetzelfde maar die was gewoon verkeerd gevallen met langlaufen op vakantie. ^^"
Oud 17-01-2008, 15:45
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb ook 4/5 jaar last gehad van mn stuitje na verkeerd vallen, maar dat werd wel geleidelijk minder. hetzelfde had ik in mn pink, daarvoor ben ik naar de dokter geweest en die zei dat er een botsplinter was afgebroken. Die moet dan gewoon afslijten tot het geen pijn meer doet. Ik denk dat ik dat ook had in mn stuitje en jij misschien ook wel. Die val op mn stuitje was ook niet zo spectaculair, en het duurde ook lang voordat ik had bedacht dat het daardoor kwam: ik was verkeerd gaan zitten op een stoel, zodat ik net met mijn stuitje op de rand kwam.
Oud 17-01-2008, 18:57
vilein
vilein is offline
Ik ben vorig jaar na een val van een paard ook op mn stuitje gevallen. Toen zat er een scheurtje in, echt wtf heel naar. Ik heb er nu ook nog last van soms, als ik lang moet zitten ofzo. Maar er is zo verdomde weinig aan te doen.
Oud 17-01-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is niet zo . Maar hoezo dat als je erg vermagert bent dat dan je stuitje pijn doet?
Nou, erg dunne mensen hebben in bijvoorbeeld glijbanen van zwembaden ook pijn in hun stuitje, dus ik dacht, misschien is dat het wel.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 08:05
Nynnke
Nynnke is offline
Oke, bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:23
Twistingg
Twistingg is offline
Ik ben met carnaval (2 jaar geleden) van me fiets gevallen op me stuitje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang last van gehad.

Toen weer een bepaalde veel minder last todat ik even geleden weer op mijn stuitje ben beland weet niet meer hoe (A), maar in ieder geval nu voel ik het ook als ik verkeerd zit of na een lange tijd opsta.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten