![]() |
|
Vanaf 31 juli tot en met 7 augustus vindt er een festival plaats in Boedapest. VEEL podia, Veel bands, WEINIG geld.
65 euro voor een week, inclusief camperen in een naar het schijnt geweldige stad. Ook heb ik gehoord van mensen die er eerder zijn geweest dat het goed georganiseerd is. En aangezien ik nu aan het interrailen ben, met Hongarije in m'n zones ga'k een kijkje nemen. Tickets zijn via internet te reserveren. http://www.pepsisziget.com
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.ns.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
jaaah, gratis internetten op Sziget. Echt een geweldig festival. Erg groot, zwaar veel bands en eten en drinken is goedkoop...2 piek voor een halve liter bier
![]() Gister the Uk Subs gezien, erg koel, The Cure was bagger maar goed. Ik ga ff zwemmen ![]()
||
Citaat:
Wat ook vet is dat je overal je tent neer kunt zetten. Tenten staan tussen de scheerlijnen van de podia...niet zo slim opzich maar goed. Wij staan onder bomen, lekker schaduw (tis ruim 30 graden) en vlakbij de World Music Mainstage waar veel koele bandjes spelen. Nog uhm, paar daagjes en volgend jaar ga ik zeker weer.
|
maar volgend jaar is het er vast weer en wij wouden daarheen op vakantie gaan vanwege het goedkope bier enzo. en dan zouden we daar ook wel heen kunnen gaan als er leuke muziek is.. alleen van die site kan ik geen letter lezen, ik weet alleen dat koncert concert betekent..
||
Verwijderd
|
Citaat:
tenminste wat duidelijker ![]() |
![]() |
|
jah toen we de verhalen van hylke en esther hoorden vrijdag hebben we al besloten dat we volgend jaar ook gaan... we doen dan uh hongarije polen tjechie en roemenie ofzow iig zowiets ligt een beetje aan de interrail vakken of als we met de auto gaan dan allemaal
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Festival Blog Schrijvers gezocht festival | 0 | 04-04-2013 19:36 | |
Muziek |
STATE X NEW FORMS FESTIVAL - Paard van Troje Den Haag - Vr. 12 / Za. 13 december Alvinio | 6 | 05-12-2008 11:27 | |
Muziek |
Dour Festival | 13 t/m 16 juli 2006 Metal | 404 | 27-07-2006 12:01 | |
Muziek |
Peacedog Festival 17/18 Juni o.a. Oceansize zegho | 57 | 06-07-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
column: Festival fever Verwijderd | 0 | 04-04-2005 18:10 |