Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1525765
Begin vorig jaar opende je precies hetzelfde. Zelf ben ik gewoon van de normale yoghurt, kwark, vla's. Geen stukjes, kleurtjes, poespas enzo. Ik eet elke ochtend bij het ontbijt zoiets, maar niet als toetje. IJsjes bijvoorbeeld mogen wel wat uitgebreider enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij heb ik het recept ooit al gepost hoor ![]() edit : niet gevonden edit 2: ik zal m'n mams eens mailen edit 3: gevonden! 'k had 't op een ander forum eens gepost, vandaar de verwarring. Dolce mela - 250gr mascarpone - 100gr vanillecreme Danette - 2 groene appelen - 50gr suiker - 8gr vanillesuiker - 1/2dl witte wijn - 2 eiwitten - kaneel - 70gr petit beurre Lu - 3 soeplepels vloeibare honing schil de appels, stoof ze in de witte wijn gaar breng op smaak met suiker en kaneel mix de appelspijs en laat afkoelen meng er de mascarpone en de vanillecreme onder klop de eiwitten op en roer ze voorzichtig door het kaasmengsel verkruimel de koeken, overgiet met honing en klop los met de garde bedek de bodem van elk kommetje met een laag kruimels, verdeel er de creme over en laat opstijven in de koelkast (versier met een toefje slagroom, stukjes fruit naar keuze en een muntblaadje >> dit hebben wij nog nooit gedaan: lijkt alleen maar zonde, want zo is het al overheerlijk ![]() Laatst gewijzigd op 11-04-2008 om 13:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
We proberen het nog even maar als niemand er zin in heeft gaattie dicht
![]() Ik hou wel van heeel veel soorten zuivel maar eet dat niet zo vaak als toetje, eerder als tussendoortje, of wat later op de avond na het avondeten maar meestal niet meteen er na, mag ik dan toch nog reageren? ![]() Ik vind soja vanille/caramel vla erg lekker, naturel kwark en dan zelf vruchten er door heen gooien, biogarde yoghurt met cruesli (of noten of vruchten), rijstdessert, van die roomyoghurt met perzik/maracuja, bitterkoekjes vla, appeltaart vla en ga maar door. Maar gewoon yoghurt eet ik denk ik het meest, met vanalles er doorheen dus.
|
Pudding: Bijna alle puddingtoetjes van Mona vind ik lekker, vooral die met vanille-, frambozen en griesmeelsmaakje. 'Het toetje van de maand' vind ik ook meestal super.
Kwark: De volle kwarken van Almhof en dan vooral de Apfelstrudelvariant ![]() Vla: Bollino vla met bananen- of aardbeiensmaak. Pap: Griesmeel-, bloem- en havermoutpap. Ik lust bijna alle toetjes, probeer graag nieuwe varianten uit. Toetjes waar chocola in zit, vind ik weer wat minder en ik heb liever iets met 'n vaster structuur, dus liever kwark dan yoghurt bijvoorbeeld. Ik voeg vaak zelf wat fruit aan m'n toetje toe trouwens ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ER (ernstige rekenproblemen)-toets Kiritsugu | 25 | 24-12-2015 14:40 | |
Studeren |
HKU 18+ toets 2012 D'Artagnan | 0 | 25-05-2012 13:30 | |
Studeren |
Vraagje over toets SPH ivonne 123 | 1 | 11-02-2009 19:28 | |