Oud 25-04-2008, 16:14
Dice94
Dice94 is offline
Hee.

Het lijkt een klein stom probleempje, maar ik zit er toch al best lang mee en ik vind het toch wel vervelend.

Er is een meisje op school (die heeft al een vriend maar ik wil verder nu ook niks mee) die ik al een hele lange tijd leuk vind, dat vind ik allemaal niet erg enzo, maar een vriend van mij die ook met haar omgaat die knuffelt haar zeg maar wel, danst met haar bla bla bla, vind de vriend niet erg ofzo, die heeft er verder ook niks mee te maken.

Maar even terug naar het verhaal, hij danst dus wel met haar, knuffelt haar soms wel, maar dan denk ik zo, waarom ik niet, ik vind haar leuk, waarom zou ik haar niet knuffelen met haar dansen etc.'
Hier zit ik best wel mee, want het is toch fijn als zo'n persoon het niet erg vind als je een knuffel geeft en als je met haar danst bla bla bla.

Nu had ze laatst gezegt in een gesprek op msn dat ze vaak verlegen is bij mensen die ook niks durfen bij haar en dat ze dan zelf ook niet veel durft, oftewel als ik haar misschien geen knuffel zou geven zou ze dat zelf dan ook nooit doen.

Maar ik ben bang dat wanneer ik haar een knuffel zou geven, ze dat raar en dom vind. En dat wil ik eigenlijk niet zeg maar .

Hopelijk kunnnen jullie een goed antwoord hier op geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2008, 16:21
Qimm
Qimm is offline
Wat doe je als je haar begroet? Dat is een prima moment voor een spontane knuffel.
Oud 25-04-2008, 16:46
Dice94
Dice94 is offline
Ja, dat doet die vriend dus soms ook, maar ik ken haar nu al bijna een jaar persoonlijk zeg maar, is het dan niet raar om opeens lichamelijk (om het zo maar te zeggen) spontaner te worden?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 17:24
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik was ook nooit zo lichamelijk, mensen durfden me niet eens een zoen te geven op mijn verjaardag omdat ze 'dachten dat ik dat niet leuk zou vinden'. Nu is dat totaal overtrokken en dom van hun kant, want zoiets had ik nog nooit gezegd. Maar sinds ik nieuwe vrienden heb, die gewoon vanuit zichzelf mij knuffelde, doe ik het nu ook gewoon vaker. Misschien op een 'hysterisch' moment dat je aan het lachen bent en grapjes aan het maken, kan je het proberen. Als de gelegenheid zich zo voordoet. Als je dat dan vaker hebt gedaan kan je van een groetmoment zoals Qimm dat zegt ook een gewoonte maken.

Maar leuk op welke manier? Echt gevoelens? Dan zou het namelijk misschien niet zo handig zijn om te gaan knuffelen omdat je die gevoelens alleen maar aanwakkert en ze misschien toch niet gerealiseerd gaan worden.
Ik zou dus wel goed nadenken voordat je dat doet.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 17:46
Dice94
Dice94 is offline
Ja ok, maar het is ook een beetje in het algemeen.
Ik durf het bij de ene wel en bij de andere niet, bij de meeste niet.

Maar zelf zou ik nu niks willen beginnen ofzo, ik ga ook niet wachten tot het uit is ofzo, want dan is echt heel slecht, het is meer zo van. Ja, ik voel me gewoon fijner als bepaalde mensen het ook niet eng vinden om mij een knuffel te geven en andersom.

Maar ik zou er nog goed overnadenken
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:10
Verwijderd
Gewoon met mate dan. Fijn dat je voor jezelf duidelijk hebt dat je niks met haar hoeft, dat scheelt al in gevoelens. Ik was ook nooit zo knuffelig, maar toen andere mij spontaan begonnen te knuffelen ging het vanzelf. Ga vooral niet constant om haar heen hangen, maar gewoon, zoals de rest al zegt, af en toe een knuffel op een geschikt moment (begroeten, of juist weggaan, ergens blij om zijn, of je ergens rot over voelen etc). Soms is het ook handig om gewoon te zeggen dat je haar wil knuffelen. Zo van: ''X, ik heb een onvoldoende, ik wil een knuffel!'' Geheid dat niemand daar raar van opkijkt.

Voor het dansen geldt eigenlijk hetzelfde. Meestal vinden mensen het helemaal niet raar als je een beetje met ze danst, als je het maar niet overdreven doet, niet te fysiek wordt en haar ook weer de ruimte geeft om bijvoorbeeld met haar vriendje te gaan dansen.

Wat een lief topic.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 19:03
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Gewoon met mate dan. Fijn dat je voor jezelf duidelijk hebt dat je niks met haar hoeft, dat scheelt al in gevoelens. Ik was ook nooit zo knuffelig, maar toen andere mij spontaan begonnen te knuffelen ging het vanzelf. Ga vooral niet constant om haar heen hangen, maar gewoon, zoals de rest al zegt, af en toe een knuffel op een geschikt moment (begroeten, of juist weggaan, ergens blij om zijn, of je ergens rot over voelen etc). Soms is het ook handig om gewoon te zeggen dat je haar wil knuffelen. Zo van: ''X, ik heb een onvoldoende, ik wil een knuffel!'' Geheid dat niemand daar raar van opkijkt.

Voor het dansen geldt eigenlijk hetzelfde. Meestal vinden mensen het helemaal niet raar als je een beetje met ze danst, als je het maar niet overdreven doet, niet te fysiek wordt en haar ook weer de ruimte geeft om bijvoorbeeld met haar vriendje te gaan dansen.

Wat een lief topic.

whaha

Ja en over het vb ''ik heb onvoldoende, ik wil knuffel' dat doe ik niet hoor .
Het is meer zo van gewoon soms zeg maar .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
whaha

Ja en over het vb ''ik heb onvoldoende, ik wil knuffel' dat doe ik niet hoor .
Het is meer zo van gewoon soms zeg maar .
Dat mag toch ook juist, gewoon soms.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 20:00
Verwijderd
Omg een 13 jarige jongen die normaal typt met interpunctie, hoofdletters en alinea's

:awarduitreik:
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 00:38
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Omg een 13 jarige jongen die normaal typt met interpunctie, hoofdletters en alinea's

:awarduitreik:
Whahaa , ja ik het wend he, als je van die projecten moet maken voor school en je moet alles nauwkeurig typen, ga je uit je zelf ook gewoon nauwkeurig typen .

Vind het zelf eigenlijk ook best lelijk, alz ju helemal zoww gat pratuh .
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 14:09
Verwijderd
'Went'. ;-) Verder respect voor je taalgebruik.

Verder: probeer 't gewoon eens. Nooit geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 21:42
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
'Went'. ;-) Verder respect voor je taalgebruik.

Verder: probeer 't gewoon eens. Nooit geschoten is altijd mis.
OK bedankt voor alle reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten