Hee.
Het lijkt een klein stom probleempje, maar ik zit er toch al best lang mee en ik vind het toch wel vervelend.
Er is een meisje op school (die heeft al een vriend maar ik wil verder nu ook niks mee) die ik al een hele lange tijd leuk vind, dat vind ik allemaal niet erg enzo, maar een vriend van mij die ook met haar omgaat die knuffelt haar zeg maar wel, danst met haar bla bla bla, vind de vriend niet erg ofzo, die heeft er verder ook niks mee te maken.
Maar even terug naar het verhaal, hij danst dus wel met haar, knuffelt haar soms wel, maar dan denk ik zo, waarom ik niet, ik vind haar leuk, waarom zou ik haar niet knuffelen met haar dansen etc.'
Hier zit ik best wel mee, want het is toch fijn als zo'n persoon het niet erg vind als je een knuffel geeft en als je met haar danst bla bla bla.
Nu had ze laatst gezegt in een gesprek op msn dat ze vaak verlegen is bij mensen die ook niks durfen bij haar en dat ze dan zelf ook niet veel durft, oftewel als ik haar misschien geen knuffel zou geven zou ze dat zelf dan ook nooit doen.
Maar ik ben bang dat wanneer ik haar een knuffel zou geven, ze dat raar en dom vind. En dat wil ik eigenlijk niet zeg maar

.
Hopelijk kunnnen jullie een goed antwoord hier op geven.