![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk verder ook dat je je geen zorgen hoeft te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed; lintwormen komen volgens mij vrij weinig voor in Nederland, dus ik zou me er ook niet te druk over maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lintworm vaak gevolg van rauw vlees: akkoord maar rauw vlees eten leidt vaak tot lintworm: niet akkoord ![]() en het antwoord 'lintworm' is ook niet erg onderbouwd en omkaderd hé ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap je punt helemaal, hoor, wat betreft de lintworm. Daar ben ik het helemaal mee eens! ![]() Ik vond het alleen gewoon een beetje kort door de bocht om meteen te gaan rologen om de reactie 'lintworm'. Maar goed, dat was inderdaad ook niet echt onderbouwd. |
![]() |
|
Gelukkig heb ik tot op heden nergens last van. Natuurlijk weet ik ook wel dat je biefstuk ook deels rauw eet, maar met een groot verschil: de buitenkant is dan wel goed gebakken. Hier was het totaal rauw. Dit onderscheid is van belang omdat de gevaarlijke bacteriën bij rundvlees op de buitenkant van het vlees zitten (i.t.t. bijv. kippenvlees).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Onderbouwing' is denk ik niet echt nodig in dit geval. Van rauw vlees kun je een lintworm krijgen. Da's een feit, geen mening ('dumpen' denk ik wel ![]() Óf het gebeurt weet je niet direct, maar dat is met alle gevolgen die het eten van rauw vlees kunnen hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je teruggegaan met die maaltijd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Welke maaltijd was het eigenlijk? (Dan weet ik dat ik die nooit moet kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Flora & Fauna |
Wat voeren jullie je honden? Belle | 48 | 29-12-2005 10:03 | |
Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Biologisch; wel zo lekker?! Kath | 43 | 25-04-2004 22:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doe je als je erachter komt dat je rauw vlees hebt gegeten? Preaper | 33 | 29-08-2003 13:01 | |
Flora & Fauna |
**Ben Jij Een Vegetarier En waarom?** [Deel 2] [DFU]DutchGirllie | 135 | 19-07-2002 21:02 |