Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
In Amerika is seizoen 9 al geweest en ook seizoen 10. Je kan dus een van de twee winnaars weten. Ze zijn nu bezig met het filmen van seizoen 11, die zal waarschijnlijk in september in Amerika worden uitgezonden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof het gewoon wel, overigens. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe laat en op welke zender komt het dan?
Want ik had al een paar keer op de rtl site gekeken, en daar staat alleen nog van seizoen 8, en nu heb ik de gids van volgende week en daar staat ook niks in... Maar ik durf niet te googlen, want dan kom ik vast en zeker de winnares tegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Pfft
![]() Televizier.nl: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vorige keer was grey's anatomy samen met antm ![]()
|
![]() Ik geloof dat ik op Amerikaanse sites reclames voor 10 of 11 zie? Dat wordt weer alle buitenlandse sites weren om nu eens niet voortijdig de winnaar te weten komen.
||
Citaat:
![]() Volgens mij begint Nederland nu met uitzenden van seizoen 9 (is Jaslene de laatste winnaar die jullie hebben gezien? Zij won seizoen 8). Inderdaad oppassen met spoilers. Googlen levert gegarandeerd de naam van de winnaar(s) op ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2009 Verwijderd | 46 | 07-10-2009 18:16 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2007. In Your Room | 167 | 29-12-2007 18:58 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #2 Me-ke | 442 | 05-09-2006 14:35 |