Advertentie | |
|
![]() |
|
Nooit aanschaffen die guides, gewoon naar www.gamefaqs.com gaan.
|
![]() |
|
Ik heb soms, dat vervolgen van sommige games me beter maken in het orgineel omdat je juist gewent bent om bijvoorbeeld wat langzamer te spelen.
En ik vindt het juist goed dat er oude vertrouwde mappen zijn, dat zie je bijvoorbeeld ook in Unreal Tournament. En er zijn wel genoeg nieuwe mappen bijgekomen.
|
Update; ik vind het fúcking relaxed dat je heel veel kan unlocken via adventure, maar ook alternatieven hebt. Dus dat je niet persé 300 brawl wedstrijden hoeft te spelen etc.
Character spoiler, dat je het weet.
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Smash speel ik liever voor de lol maar als ik melee te lang speelde vond ik het gewoon vermoeiend worden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer je niet te dissen btw, maar ik heb melee echt helemaal kapot gespeeld samen met andere enthousiasten. Smash brothers is in theorie hetzelfde als guilty gear; Als je het voor het eerst speelt zit je gewoon een beetje aan te kloten maar uiteindelijk zie je dat er veel meer achter zit. Juist daardoor vond ik smash brothers zo cool, omdat je er met oefening -echt- goed in kon worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Character spoiler.
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
![]() Smash heb ik een tijdje ook kapotgespeeld, maar niet in toernooien enzo maar ik kan op 2 vingers tellen hoevaak ik ben verslagen door andere mensen. Guilty Gear heb ik ook kapotgespeeld, wel iets kapotter dan Melee. Kwam uiteindelijk tot de conclusie dat GG als vechtspel meer diepgang heeft en dat je Smash gewoon nooit als een 100% vechtspel kunt zien, wat het zeker niet minder maakt dan GG..het is gewoon moeilijk te vergelijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enige echt nare wat ik me kan bedenken zijn de raketten van samus, maar zelfs die weet ik vrij makkelijk te ontwijken :/ (of mijn tegenstanders, sinds ik eigenlijk voornamelijk met samus speel) |
![]() |
||
Citaat:
|
Net binnen
![]() Ben er goed over te spreken, de stap is wat kleiner dan van 1 naar 2, maar toch, extreem veel waar voor je geld. En ssbm heeft idd niet zo veel met toeval te maken, ook niet als je met items speelt. Je hebt er alleen wel een andere manier van spelen voor nodig dan met de meeste fighters |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Die adventure is echt te verslavend
![]() ![]() wtf waarom heeft iedereen al die chars al geunlocked? het spel is net 3 dagen uit, hoeveel tijd speel je wel niet.. luigi ok, maar de rest ook al als ik dat zo lees? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb nog geen last gehad van lag met online spelen met vrienden.
Wel in random brawls, maar dan blijft het ook niet tot Nederland beperkt, dus dan kan ik het me nog voorstellen. Mijn FC is 2964-8444-6948 En ik ga vanavond iedereen toevoegen die hier staat.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2 Blaf | 282 | 07-04-2011 17:57 | |
Games |
[ Wat vinden jullie van De WII ? ] SweetXBad | 64 | 11-04-2010 07:38 | |