Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat betreft de kwaliteit en service van UPC, geen idee. Een aantal jaren geleden hadden wij het thuis en dat werkte prima, maar het verschilt gewoon nogal per gebied. UPC heeft niet echt de reputatie een klantvriendelijk en servicegericht bedrijf te zijn, maar aan de andere kant: ik ken geen enkel groot bedrijf met een dergelijke reputatie
![]() Dat gezegd hebbende, 1,5 Mbps/256 Kbps is naar hedendaagse maatstaven niet bijzonder snel maar voor gewoon surfen, chatten, mailen, af en toe muziek downloaden etc. voldoet het prima. Als ik op de UPC site kijk zie ik dat het €24 per maand kost en dat is dan wel weer redelijk prijzig; ADSL (dus internetten via de telefoonlijn) is vaak goedkoper. Vergelijk bijvoorbeeld met Telfort, daar betaal je €29,95 per maand voor (max.) 20 Mbps download en 1 Mbps uploadsnelheid én onbeperkt bellen naar vaste nummers voor €29,95 per maand. Die 20 Mbps zul je wel niet halen, e.e.a. is afhankelijk van hoe ver je van de centrale in je wijk vandaan woont, maar dan krijg je daar natuurlijk alsnog een stuk meer waar voor je geld.
|
Verwijderd
|
Bedankt voor jullie reacties!!
Heb uiteindelijk besloten alleen maar de tv bij de UPC te nemen, gewoon standaard tv en radio. De service is voro mij wel een groot probleem bij de UPC. Het moet gewon werken, en als het niet werkt wil ik niet een heel weekend o langer moeten wachten. Voor internet en telefonie is het telfort geworden(bedankt voor de tip) de telefonie bij telfort is ook een stuk goedkoper. Naar mobel bellen was bij KPN 18 cent, bij UPC 16 cent en bij Telfort 0,155. Bedankt!! |
![]() |
|
![]() |
Op mijn flatje had ik internet van UPC. Met het internet op zich had ik nooit problemen maar de service laat te wensen over.
Eerst stuurden ze alle abonnees een grote proefdoos zodat je digitaal TV kon kijken op proef (een half jaar) Je moest die doos zelf terug sturen als je geen digitale televisie wilde. Deed je dat niet dan had je er automatisch een abonnement bij. Opzeggen bij UPC was een ramp. Eerst zei een van de medewerkers dat mijn opzegging ontvangen was, later werd dat ontkend en zou ik heel de opzegmolen weer opnieuw in moeten (lees: doorbetalen tot mijn opzegging dan wel rond zou zijn) Dat het voldoende zou zijn een bewijs van verhuizing naar een andere regio te sturen (zoals gesteld door een van de medewerkers) werd door een ander weer ontkend. Kortom een heel gedoe dus.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Prepaid internet T mobile Verwijderd | 0 | 21-01-2012 23:19 | |
Software & Hardware |