Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
En toch hè, als je nu per se een kind met blond haar wilt en je hebt zelf ook vrij licht haar, dan kun je dat natuurlijk wél bepalen en daar is op zich toch niet veel mis mee? Dan kies je een partner met blond haar en dan heb je een behoorlijke kans dat je kinderen ook blond haar zullen hebben. Alleen voor geslacht werkt het niet zo en dat is maar goed ook, want dan heb je dadelijk ineens een overschot aan jongens of meisjes en dan klopt het allemaal niet meer. En ja, luxeprobleem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me trouwens wel logisch dat selecteren op uiterlijk te maken heeft met leuk nageslacht krijgen, ja ![]() |
![]() |
|
Tegen.
Je moet allang blij zijn dat je een kind krijgt. Als je dan ook nog gaan zeuren over het geslacht... dan gedraag je je gewoon als een verwend kind. Mensen willen teveel controle over alles hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
oogkleur lijkt misschien onbeduidend, maar het gen dat codeert voor oogkleur is waarschijnlijk verbonden aan andere genen, die wél een functie hebben. zolang we daar geen uitsluitsel over hebben geven die ouders hun kinderen maar gewoon kleurlenzen of iets dergelijks. onze maatschappij werkt eigenlijk het beste bij een man/vrouw-verhouding van 53/47. dit omdat mannen zwakker zijn dan vrouwen. ze krijgen sneller genetische defecten door hun gebrek aan een tweede x-chromosoom en lopen vaak ook meer risico's. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en kazet, ik snap niet precies wat je bedoelt eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uit mijn ontwikkelingspsychologieboek:
Males are more vulnerable than females across the life span. In the United States, at conception, there are more males than females, but that advantage quickly disappears. The two sexes become equal in number at around 18 years; from then on there are increasingly more females than males in the population, particularly in old age. En ik ben tegen. Ik zie het nut er niet van in en in samenlevingen waar een zoon hebben veel voordelen heeft, zoals India en China, krijg je erg scheve ontwikkelingen met bijbehorende risico's. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, belachelijk.
Laat dan de genetische manipulatie maar beginnen, dan wil ik graag een kindje met bruin haar en groene ogen. Snelle stofwisseling, want ik moet geen dikkerdje later en ik wil ook graag een talenknobbel voor haar. Want het wordt natuurlijk wel een meisje. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|