Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb geloof ik wel 10 uur geslapen vanacht, dat was fijn. Daarna keek ik Villa Achterwerk in bed en dat was mooi. Nu zit ik aan een verslag dat megamoeilijk is en straks ga ik Ex-drummer kijken.Had ik al gezegd dat ik vanaf maandag tot 1 december VRIJ ben? Bij deze. Vrij.
|
Gisteren gewerkt en daarna bij beste vriendin een 'bakkie gedaan'. Daarna naar een cafeetje gegaan, omdat we heeeel erg behoefte hadden aan nicotine, en daar raakten we aan de praat met wat oudere marokkaanse dudes en een Leidse studente. Was erg gezellig. Er ging een wereld voor me open toen ik hoorde dat je kan skieen in Marokko.
![]() Daarna kwam er een jongen op me af met de zin 'Hee kom jij hier vaker' en de vraag of ik een keertje met hem uit wou gaan, maar dat heb ik geweigerd, want ik doe niet aan dates en hij was een beetje ballie. Nu kijk ik de MTV EMA's en ik ben zwaar geshokeerd dat Britney Spears 2 awards heeft gewonnen voor Beste artiest en beste album. wtf?! Heeft MTV iets goed te maken met 'r ofzo? Straks ga ik richting mijn zus, om afscheid te nemen van m'n zwager, die morgen voor 5 maanden naar Afghanistan gaat. ![]() ![]()
|
Gisteren muren wit gemaakt in het nieuwe huisje van mijn 'schoonzusje', daarna moest ik werken en het was echt super druk. Drie 007's waren uitverkocht en er ging van alles mis. Daarna nog even de stad in geweest met collega's en een vriendinnetje, maar de wodka-cassis ging toch iets te snel. Toen maar een collega afgeleverd in de Shadrak en nog even hoi tegen Urm gezegd
![]()
|
Verwijderd
|
ik ging gisteren naar m'n ouders, en gisteravond samen met ze + een vriend van mij naar james bond in de bios geweest (eigenbelang, want wij wilden die film zien en waren bijna blut, en m'n ouders hadden nog 5 bioscoopbonnen ofzo huhu). die film viel een beetje tegen. daarna nog wat gedronken in de stad met die vriend, en daarna weer naar m'n ouders gegaan (want die waren al naar huis). vanmorgen gaan leren tot nu, en ik voel me voldaaaaaan. morgen griepspuit halen, winkelen met m'n moeder en nog meer leren
![]() ![]() |
![]() |
||
Gisteravond Tobi Neumann gezien, erg vet! Compleet gekkenhuis, om over de after nog maar te zwijgen. Net thuis na een flinke dierentuin van mensen, pfff...
Citaat:
|
Utrecht zit vol met forumgebroed. Lang leve Overvecht-Noord!
gewerkt, gesport, nu een interview met Only Living Witness aan het uittikken. nog wat TV kijken en maffen, morgen weer aan de arbeit. Mooi is dat.
|
Ik was vandaag nog in Overvecht-Noord. Sterker nog; ik trok vandaag een bolderkar met daarin 7 koters door Overvecht-Noord. Tenminste, volgens mij was het Noord. Alles lijkt op elkaar daar in Overvecht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb vandaag lekker geen college en zit nu lekker warm thuis m'n presentatie voor te bereiden. verder ben ik arm en heb ik geen avondeten behalve brood
![]()
|
Vet lekker geslapen, leuk college gehad en toen echt van alles geregeld wat ik nog moest doen. Van die nare klusjes. Nu heb ik mezelf 2 kleuren nagellak cadeau gedaan dus ga ik straks thee drinken, tv kijken en nagels lakken. Looking forward to it.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ot: Vannacht amper geslapen vanwege 'zorgen', dus bij aankomst bij de collegezaal meteen 2 bakken pleur weggewerkt om in leven te blijven. De tekstuele analyse van een Paul Simon nummer hield me ook wel wakker. In de werkgroep vooral veel zitten giebelen om de uitspraak van anderen en een 'riellie goed greed' gehad voor m'n essay. M'n docent vond het een 'great read'. I have writing potential yay! Nu moet ik heule saaie huiswerk opdrachten maken en een shitload aan gedichtenlezen, terwijl ik liever de 99p Challenge luister. ![]()
|
afgelopen weekend was na 13 weekenden eindelijk een set klaar en zondag hebben we gefilmd. En zondagavond ging ik uit eten met m'n vriend en z'n hele familie zowat en dat was gezellie. toen heeft ie me thuisgebracht en bleef hij 2,5 uur slapen want om 2:30 moest hij weer naar huis want hij moest om 6 uur in a'dam zijn om op weg te gaan naar frankrijk voor een klus. dus nu zie ik hem 2 weken niet, bleeeegh. nu ga ik van ellende al zijn foto's van hemzelf van z'n flickr opslaan op m'n pc hahaha. wat erg.
|
![]() |
Ik moet vandaag werken, net als gister en eergister en morgen ook, dan ga ik snel even een cappuchino scoren op de uithof en mijn allerlaatste essay daar inleveren om vervolgens thuis te gaan eten. Vanavond naar Amsterdam voor een hcshowtje, ik ben benieuwd.
||
Citaat:
|
Ik kies overvecht boven zuilen, maar centrum for life.
Anyway. Ruzie met de huisbaas, drama met de voorgenomen reis en straks afgesproken met de ex. Ik weet niet of ik dit zo'n leuke dag vind.
|
Heel erg verslapen vanochtend, dus wou bijna blijven liggen, maar ben toch maar naar college gegaan. Gelukkig maar, want was best nog wel leuk. Daarna 4 tussenuren, dus allejezus veel troep gekocht bij de Intertoys en geluncht bij de HEMA.
Ik dacht dat ik om 2 uur weer terug moest zijn voor 't Mentoruur, maar heel de klas zat te wachten en er kwam niemand, want blijkbaar hadden we ons een week vergist. Ondertussen vermaakte ik me met mijn nieuwe, en studie-verantwoorde playmobil poppetjes en nu vind iedereen me wrs raar en kinderachtig, maar NOU EN.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenfestijn Larry Flint | 13 | 07-09-2008 18:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #123 coopergirl | 494 | 12-03-2008 12:13 | |