Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2008, 18:19
Luna
Luna is offline
Ik maakte de vorige vol.

edit: ik heb mn eerste blok spaans gehaald, yesss en vandaag ging ik werken naar de bieb in A'dam en straks wellicht uit..
Oud 08-11-2008, 19:09
Verwijderd
Gisteren zag ik 800 mensen van het forum die zich allen voorstelden met hun forumnaam en toen wist ik nog niks Dat was boffen.

2 uur geslapen en vandaag te veel uur gewerkt = madness.

-edit alleen boris natuurlijk. Die kun je niet missen met zijn gespierde torso en onweerstaanbaare blik.
Oud 08-11-2008, 19:34
Balthasar
Balthasar is offline
@ Vilein:

Ja klopt, dat hele 'we schrijven het vanuit het standpunt van de bezoeker' is gewoon afgrijselijk. Het had beter een artikel vanuit het oogpunt van een buitenstaander kunnen zijn. En ach die foto's van Dennis, het zijn gewoon normale partypics toch? Ik kende ook iedereen op de foto.
Oud 08-11-2008, 19:36
Verwijderd
Ik heb gvd mijn zaterdag editie niet gekregen van de volkskrant. Waar gaat het artikel over?
Oud 08-11-2008, 19:46
vilein
vilein is offline
over zo'n feest.
Oud 08-11-2008, 22:44
botulismf
botulismf is offline
@ Vilein: Oh, dan stond ik op het punt om te gaan eten. Volgende keer mag je 'hoi ik ben Vilein' zeggen.

@ Luna: Niet altijd, alleen op woensdagavonden want dan heb ik (meestal) les!
Oud 09-11-2008, 01:48
Balthasar
Balthasar is offline
Ik ging uit in Brabant en nadat ik

'Hey hoe is het met Rolf?'
'Hoe is het om te neukuh met je adoptiekind?'
'Komt Blur ooit nog bij elkaar?'
'Hoe is het leven na Pulp?'

in mijn oor gezanikt te krijgen, leek het me een goed plan om gewoon naar huis te gaan.
Oud 09-11-2008, 07:19
Verwijderd
Kankerhard gewerkt met een surkin die toch wat tegenviel. Verder enkele biertjes gedronken en nu is het toch al weer acht uur terwijl ik rustig aan zou doen ivm i love techno volgende week,.
Oud 09-11-2008, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Kankerhard gewerkt met een surkin die toch wat tegenviel. Verder enkele biertjes gedronken en nu is het toch al weer acht uur terwijl ik rustig aan zou doen ivm i love techno volgende week,.
Surkin gemist.
Oud 09-11-2008, 11:50
vilein
vilein is offline
Citaat:
@ Vilein: Oh, dan stond ik op het punt om te gaan eten. Volgende keer mag je 'hoi ik ben Vilein' zeggen.
Ik zal er aan denken, alleen moest ik zelf nog sigaretten, bloemen en koffie en daarna ook de trein halen. Volgende keer beloof ik.

Ik ben net wakker nu, want ik slaap altijd achterlijk lang bij mn ouders. Straks lekker ontbijten en nog even de andere helft van het essay schrijven, dan financien regelen voor the trip en dan pompoensoep eten hmm.
Oud 09-11-2008, 12:01
655321
655321 is offline
Ik heb geloof ik wel 10 uur geslapen vanacht, dat was fijn. Daarna keek ik Villa Achterwerk in bed en dat was mooi. Nu zit ik aan een verslag dat megamoeilijk is en straks ga ik Ex-drummer kijken.Had ik al gezegd dat ik vanaf maandag tot 1 december VRIJ ben? Bij deze. Vrij.
Oud 09-11-2008, 12:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren gewerkt en daarna bij beste vriendin een 'bakkie gedaan'. Daarna naar een cafeetje gegaan, omdat we heeeel erg behoefte hadden aan nicotine, en daar raakten we aan de praat met wat oudere marokkaanse dudes en een Leidse studente. Was erg gezellig. Er ging een wereld voor me open toen ik hoorde dat je kan skieen in Marokko.
Daarna kwam er een jongen op me af met de zin 'Hee kom jij hier vaker' en de vraag of ik een keertje met hem uit wou gaan, maar dat heb ik geweigerd, want ik doe niet aan dates en hij was een beetje ballie.
Nu kijk ik de MTV EMA's en ik ben zwaar geshokeerd dat Britney Spears 2 awards heeft gewonnen voor Beste artiest en beste album. wtf?! Heeft MTV iets goed te maken met 'r ofzo?
Straks ga ik richting mijn zus, om afscheid te nemen van m'n zwager, die morgen voor 5 maanden naar Afghanistan gaat. Heb geen idee hoe ik dat moet doen. Afscheid nemen sucks.
Oud 09-11-2008, 12:44
*oma*
*oma* is offline
Gisteren muren wit gemaakt in het nieuwe huisje van mijn 'schoonzusje', daarna moest ik werken en het was echt super druk. Drie 007's waren uitverkocht en er ging van alles mis. Daarna nog even de stad in geweest met collega's en een vriendinnetje, maar de wodka-cassis ging toch iets te snel. Toen maar een collega afgeleverd in de Shadrak en nog even hoi tegen Urm gezegd.
Oud 09-11-2008, 14:44
Verwijderd
ik ging gisteren naar m'n ouders, en gisteravond samen met ze + een vriend van mij naar james bond in de bios geweest (eigenbelang, want wij wilden die film zien en waren bijna blut, en m'n ouders hadden nog 5 bioscoopbonnen ofzo huhu). die film viel een beetje tegen. daarna nog wat gedronken in de stad met die vriend, en daarna weer naar m'n ouders gegaan (want die waren al naar huis). vanmorgen gaan leren tot nu, en ik voel me voldaaaaaan. morgen griepspuit halen, winkelen met m'n moeder en nog meer leren YES.
Oud 10-11-2008, 00:27
STP
STP is offline
Gisteravond Tobi Neumann gezien, erg vet! Compleet gekkenhuis, om over de after nog maar te zwijgen. Net thuis na een flinke dierentuin van mensen, pfff...

Citaat:
terwijl ik rustig aan zou doen ivm i love techno volgende week,.
Oud 10-11-2008, 00:42
Verwijderd
Gewerkt,bier en net tot de conclusie gekomen dat ik morgen ipv 17.15 om 09.00 uur op school moet zijn,.
Oud 10-11-2008, 08:58
Metal
Metal is offline
Vetste nacht ooit.
Oud 10-11-2008, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zag ik 800 mensen van het forum die zich allen voorstelden met hun forumnaam en toen wist ik nog niks Dat was boffen.
Onzin, veel verder dan 'yo' kwam ik niet!
Oud 10-11-2008, 21:24
Carn
Carn is offline
Utrecht zit vol met forumgebroed. Lang leve Overvecht-Noord!

gewerkt, gesport, nu een interview met Only Living Witness aan het uittikken. nog wat TV kijken en maffen, morgen weer aan de arbeit. Mooi is dat.
Oud 10-11-2008, 21:41
botulismf
botulismf is offline
Ik was vandaag nog in Overvecht-Noord. Sterker nog; ik trok vandaag een bolderkar met daarin 7 koters door Overvecht-Noord. Tenminste, volgens mij was het Noord. Alles lijkt op elkaar daar in Overvecht.
Oud 10-11-2008, 22:20
Carn
Carn is offline
Overvecht-Noord een beetje kennende kan ik dat tafereel moeilijk voorstellen ;(
Oud 10-11-2008, 22:22
botulismf
botulismf is offline
Indusdreef, volgens mijn kaart is dat hartje Overvecht-Noord.
Oud 10-11-2008, 23:07
Carn
Carn is offline
pak m beet 500 a 700 meter hier vandaan
Oud 11-11-2008, 05:35
Verwijderd
Gewerkt bij Elbow en ook nog wat van het concert meegepikt,wat bij momenten echt enorm mooi was! Daarna drank en net thuis,over 2.5 uur moet ik weer in college zitten dus dan maar doortrekken he!
Oud 11-11-2008, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Gewerkt bij Elbow en ook nog wat van het concert meegepikt,wat bij momenten echt enorm mooi was! Daarna drank en net thuis,over 2.5 uur moet ik weer in college zitten dus dan maar doortrekken he!
Hoe doe je dat toch man, wtf is je geheim, babies voor ontbijt eten?
Advertentie
Oud 11-11-2008, 13:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vandaag lekker geen college en zit nu lekker warm thuis m'n presentatie voor te bereiden. verder ben ik arm en heb ik geen avondeten behalve brood omdat ik nog steeds aan het wachten ben op m'n nieuwe pinpas. ik hoop ook niet dat er vanavond zingende kindjes aan m'n deur staan.
Oud 11-11-2008, 14:06
vilein
vilein is offline
Vet lekker geslapen, leuk college gehad en toen echt van alles geregeld wat ik nog moest doen. Van die nare klusjes. Nu heb ik mezelf 2 kleuren nagellak cadeau gedaan dus ga ik straks thee drinken, tv kijken en nagels lakken. Looking forward to it.
Oud 11-11-2008, 15:20
Luna
Luna is offline
ik heb zo college tot 21u en ik zie er wel een beetje tegenop om 4 uur lang te horen over kwalitatieve onderzoeksmethoden.
Oud 11-11-2008, 16:10
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Hoe doe je dat toch man, wtf is je geheim, babies voor ontbijt eten?
Hij werd om half 2 's middags wakker, hehe. Door de huisbaas, die niet vriendelijk maar vooral heel dringend verzocht het balkon op te ruimen. Dat hebben we dus vanmiddag gedaan, en Stockholm plannen gemaakt met een vriendinnetje en vanavond ga ik naar de bioscoop. What a day.
Oud 11-11-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Hij werd om half 2 's middags wakker, hehe. Door de huisbaas, die niet vriendelijk maar vooral heel dringend verzocht het balkon op te ruimen. Dat hebben we dus vanmiddag gedaan, en Stockholm plannen gemaakt met een vriendinnetje en vanavond ga ik naar de bioscoop. What a day.
Haha, niet vervelend zo'n opgeruimd balkon dacht ik zo. Hoe bevalt de nieuwe huisgenote?
Oud 11-11-2008, 16:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oeeh, ik ga vrijdag naar Elbow. Heb er echt mega veel zin in! <3

ot:
Vannacht amper geslapen vanwege 'zorgen', dus bij aankomst bij de collegezaal meteen 2 bakken pleur weggewerkt om in leven te blijven.
De tekstuele analyse van een Paul Simon nummer hield me ook wel wakker.
In de werkgroep vooral veel zitten giebelen om de uitspraak van anderen en een 'riellie goed greed' gehad voor m'n essay. M'n docent vond het een 'great read'. I have writing potential yay!

Nu moet ik heule saaie huiswerk opdrachten maken en een shitload aan gedichtenlezen, terwijl ik liever de 99p Challenge luister.
Oud 11-11-2008, 16:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Haha, niet vervelend zo'n opgeruimd balkon dacht ik zo. Hoe bevalt de nieuwe huisgenote?
Het was ZO'N VIES werkje! En zij gaat volgende week verhuizen,
Oud 11-11-2008, 18:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
afgelopen weekend was na 13 weekenden eindelijk een set klaar en zondag hebben we gefilmd. En zondagavond ging ik uit eten met m'n vriend en z'n hele familie zowat en dat was gezellie. toen heeft ie me thuisgebracht en bleef hij 2,5 uur slapen want om 2:30 moest hij weer naar huis want hij moest om 6 uur in a'dam zijn om op weg te gaan naar frankrijk voor een klus. dus nu zie ik hem 2 weken niet, bleeeegh. nu ga ik van ellende al zijn foto's van hemzelf van z'n flickr opslaan op m'n pc hahaha. wat erg.
Oud 11-11-2008, 18:49
Glory
Glory is offline
Citaat:
Oeeh, ik ga vrijdag naar Elbow. Heb er echt mega veel zin in! <3
uuh ik ook!
Oud 12-11-2008, 09:14
655321
655321 is offline
Ik moet vandaag werken, net als gister en eergister en morgen ook, dan ga ik snel even een cappuchino scoren op de uithof en mijn allerlaatste essay daar inleveren om vervolgens thuis te gaan eten. Vanavond naar Amsterdam voor een hcshowtje, ik ben benieuwd.
Oud 12-11-2008, 11:23
DeadNation
DeadNation is offline
Gister eerder weg van 't werk om naar Utrecht Zuilen(bah bah) te gaan om te oefenen met een nieuwe band. Klikte direct en binnen no time 3 nummers af. Nu naar de tering. Vanavond werken.
Oud 12-11-2008, 12:10
botulismf
botulismf is offline
Hey diss mijn woonplaats niet.
Oud 12-11-2008, 12:17
Verwijderd
ik was vanmorgen na 10 min. klaar met een tentamen waar je 2 uur de tijd voor had, dus ik denk dat ik hem niet echt heb gehaald. zometeen stage, en dan ga ik met een poncho fietsen omdat m'n regenpak ineens is verdwenen.
Oud 12-11-2008, 12:27
*oma*
*oma* is offline
Ik zou vandaag even de stad, maar het vies weer en ik heb nog geen loon.
Oud 12-11-2008, 12:36
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Hey diss mijn woonplaats niet.
Geef toe, je wilt er nog geen crack roken. Leeluck.
Oud 12-11-2008, 12:58
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Geef toe, je wilt er nog geen crack roken. Leeluck.
Ik wil uberhaupt weinig crack roken. Was je bij DB's?
Oud 12-11-2008, 13:15
DeadNation
DeadNation is offline
Me neither. Yep db's, wat een pestlawaai in dat gangetje zeg. Isolatie van likemevestje.
Oud 12-11-2008, 15:07
Drez
Drez is offline
Ik had een college over games en toen over Kubrick, en nu ga ik lekker even niksdoen en vanavond film kijken met toffe studiegenootjes. En morgen uitslapen jaa. .
Oud 12-11-2008, 15:57
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Me neither. Yep db's, wat een pestlawaai in dat gangetje zeg. Isolatie van likemevestje.
Ja, klopt. Ik heb daar eens in de zoveel tijd les, bij Studio Moskou achterin. De studio is wel heel aardig, voor zover ik gezien heb.
Oud 12-11-2008, 16:00
Carn
Carn is offline
Zuilen, bahbah.

Ik vind db's trouwens aan de prijzige kant als het gaat om repetitiehok.
Oud 12-11-2008, 16:03
botulismf
botulismf is offline
Carn, bemoei je er niet mee. Je woont in Overvecht, alsof dat zo'n hemels stekje is.
Oud 12-11-2008, 16:19
Carn
Carn is offline
Mijn 'block' wel; hoekje om en ik zit bij de Vecht en 'Fort aan de Klop'! Hollandse Waterlinie, je weet.
Oud 12-11-2008, 17:44
vilein
vilein is offline
Ik kies overvecht boven zuilen, maar centrum for life.

Anyway. Ruzie met de huisbaas, drama met de voorgenomen reis en straks afgesproken met de ex. Ik weet niet of ik dit zo'n leuke dag vind.
Oud 12-11-2008, 18:25
DeadNation
DeadNation is offline
Prijzig ja, maar da's volgens mij bijna overal zo. In Rotterdam wel iniedergeval. Gelukkig oefen ik met m'n andere band in Tilburg. Kost nog geen 5 tientjes in de maand bij 013. Backline is in db's wel iets beter though, maar fuck it.
Oud 12-11-2008, 19:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel erg verslapen vanochtend, dus wou bijna blijven liggen, maar ben toch maar naar college gegaan. Gelukkig maar, want was best nog wel leuk. Daarna 4 tussenuren, dus allejezus veel troep gekocht bij de Intertoys en geluncht bij de HEMA.
Ik dacht dat ik om 2 uur weer terug moest zijn voor 't Mentoruur, maar heel de klas zat te wachten en er kwam niemand, want blijkbaar hadden we ons een week vergist. Ondertussen vermaakte ik me met mijn nieuwe, en studie-verantwoorde playmobil poppetjes en nu vind iedereen me wrs raar en kinderachtig, maar NOU EN.

Regels voor berichten