Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat mijn docent vandaag heel positief was over mijn werk en dat eigenlijk iedereen dat wel was. Toffe klas, lieve medestudenten, en een hele lieve studieloopbaancoach die me even gerust wist te stellen. Ja, ik voel me toch best wel op mijn plaats, al blijf ik het eng vinden.
|
![]() |
|
Dat ik allemaal vrienden heb en dat ik zo'n lief vriendje heb en dat ik door een leraar ben gevraagd om in het driekoningenspel te spelen terwijl dat eigenlijk alleen door leraren wordt gespeeld maar hij vond me zo'n goeie maria. En dat ik 14 februari naar mijn vriendje in Londen ga. En dat mijn haar mooi zit.
|
![]() |
|
Om 11 uur opstaan, anderhalf uur in bad liggen met een slecht boek en een kop thee terwijl mijn kat op de badmat ligt te soezelen, ontbijten met warme broodjes die mam voor me heeft gemaakt, forumen, chocola eten en Canto Obstinato luisteren en pas om 2 uur op weg hoeven naar school. Prrrr. Wat een heerlijke dag. Ik kan deze hele dag nu al waarderen. Op school hoef ik trouwens alleen maar anderhalf uur met een bijl in een stuk eikenhout te hakken, we maken bij handvaardigheid met zijn allen een schaakspel. Heel groot en van eikenhout. Met bijlen. Heel fijn allemaal. En daarna bij vrienden chillen en doen of we wiskunde maken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het wel waarderen dat een volgepropte backpack maar elf kilo weegt. Ook kan ik wel waardeen dat mijn structuurschets ruim voldoende is en ik er dus voorlopig geen omkijken meer naar heb. Dat ik dadelijk spelletjes ga spelen bij K kan ik wel waarderen, dat ik daar met de bus heen ga ipv met de fiets ook en dat ik daarna ga slapen bij svvriendje ook. En eigenlijk nog wel veel meer maar ik ben te lui alles op te schrijven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik niet volgende week maar de week daarna twee weken geen les heb kan ik wel waarderen. Dat ik (alweer) mijn werk bij de open dag van school mag showen kan ik wel waarderen. En met ijzerdraad prutsen waardeer ik ook wel. Ook ben ik nog steeds heel blij met A.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |