Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een vulpen, want:
- Ik reis met mijn 'baasje' mee in een gezellige warme pennenzak. (Het mag wel geen te grote zijn & er mag niet teveel inzitten ![]() - Ik schrijf allemaal interessante dingen op. (Hopelijk doet mijn baasje dan wel een interessante studie ![]() - Ik zie heel veel plaatsen - Aangezien ik hervulbaar ben, ga ik dus heel lang mee. En uiteindelijk word ik aan de kleinkinderen gegeven. En dan begint alles weer van voor af aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een ketting of ring of ander sieraad dat van generatie op generatie overgaat. For obvious reasons: geschiedenis op micro niveau kunnen volgen kunnen volgen.
Een goede kop koffie lijkt me ook wel wat, omdat je dan net even dat kleine geluksmomentje in iemands dag kunt zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oeh, een sleutelbos zou ook leuk zijn. Dan zie je ook allemaal plekken en mensen raken je weleens kwijt en raken ze vreselijk gefrustreerd en dan zit jij in een hoekje te grinniken, hihi, ik zit hier.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou wel aids willen zijn. Eerst jarenlang ongemerkt in apen rondzweven en hun natuurlijke habitat bestuderen, in afwezigheid van semi-stoere discovery mensen en geflipte fotograven. En dan een keer een reisje gaan maken, en in een mens terechtkomen. En dan precies zien wat de overeenkomsten en verschillen tussen die apen en mensen zijn, dan snap ik meer van de origine van het menselijk brein dan het grootste evolutiebiologie-genie.
Vervolgens ga ik een reisje om de wereld maken. Ik kom in miljoenen verschillende huiskamers in honderden landen. Eerst word ik ervan beschuldigd een faghag te zijn, maar al die drama om die relnichten heen is natuurlijk alleen maar mooi om te observeren. Dan wordt duidelijk dat ik geen seksuele voorkeur heb maar wel op iedereen over wil springen met wie ik in contact kom, of dat nu junks zijn die naalden met mij op zich naar binnen werken, homootjes die in een steeg onbeschermde seks hebben, of burgerlijke types die een keertje een seksuele uitspatting ondergaan hebben en niet weten dat ze besmet zijn. En niemand kan me lekker uitroeien, want ik blijf lekker muteren. Uiteindelijk word ik wel wat afgeremd, maar dat maakt me niets uit want tegen die tijd zit ik lekker op mijn luie reet mensen met mij in zich te observeren. ![]()
|
Ik zou wel een mooi meisje willen zijn. Er is zoveel meer voor meisjes dan voor jongens. Ik zou het geweldig vinden. Leuke kleertjes kopen etc. en me helemaal uitleven. Maar niet met jongens btw. Ik sterf wel eenzaam maar kan me niet schelen, de eerste 30 jaar ga ik gewoon uit mn dak. Daarna zoek ik wel weer een ander doel in het leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |