Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
misschien - als je de droom bij wijze van spreken op dvd terug kon kijken - is het allemaal niet zo werkelijk; onze herinnering - dat wat je denkt zodra je wakker bent - heeft nogal eens de neiging om zaken ook "kloppender" en "begrijpelijker" te maken dan ze oorspronkelijk waren. interessant is het in ieder geval ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik droom best vaak relatief bewust, dus bij mij komt het sowieso wel voor dat ik minder leuke dingen eruit-edit. |
![]() |
|
Ja maar, als ik echt pijn heb in dromen, loopt die droom vaak juist ook vast en dan word ik wakker, mét pijn
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb ook wel eens pijn gehad in dromen, dat ik wakker werd en twijfelde of het echt was of een droom en een echt verhaal zat er ook nooit in. Gewoon alsof m'n benen heel zwaar waren, kon niet meer lopen, voelde als een enorme echt mega erge spierpijn en loodzware benen zonder aanleiding of verhaal of wat dan ook. Volgens mij sliep ik altijd wel weer in of werd echt écht wakker. Hoe het kan? Geen idee. Maar je bent dus niet gek ofzo
![]() ![]()
|
heb ik ook wel eens, als ik dan vervolgens wakker word duurt het minstens een half uur voordat het weer over is.
Of ik droom dat bepaalde personen heel lullig enz doen als ik dan opsta en ik kom ze tegen beneden, heb ik echt zo iets van ga weg ofzo. En die weten dan nergens van ![]()
|
Verwijderd
|
Eén keer gehad. Mijn buikpijn was zo erg dat het zich manifesteerde in een droom over aardbevingen, en als de 'platen' langs elkaar schoof voelde ik het als enorm zware pijn. Het deed meer pijn in de droom dan toen ik wakker was met buikpijn. Geen pretje, ik werd zwetend wakker.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ooit een droom gehad dat ik ging zingen bij Idols,
maar dan met een lage stem stomme audacity http://www.youtube.com/watch?v=6cbTqX8svsM |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Tussen dromen en nachtmerries Soapsie | 7 | 19-08-2005 12:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in droom? 11568 | 27 | 14-05-2005 12:09 | |
Verhalen & Gedichten |