Advertentie | |
|
![]() |
|
op deze site ergens staat een programmatje om je thc te meten
![]()
|
![]() |
Dat in het bloed zitten heeft inderdaad betrekking opdat er sporen van terug te vinden zijn in het bloed. daar word je niet stoned van dus (naja nadat het is uitgewerkt).
Maar dat probleem van jou zou best een soort lichte vorm van hyperventileren kunnen zijn. Je krijgt zo'n idee, gaat er op letten en het lijkt steeds erger te worden (dus het lijkt weer alsof je stoned bent). |
![]() |
|
![]() |
waaah ik had laatst ook zoiets. ik + vriend van mij hadden die dag geblowd en 's avonds stonden we een shagje te roken en kwamen erachter dat we nog steeds stoned waren, terwijl het al uitgewerkt zou moeten zijn...dat was best leuk, nou niet echt angstaanjagend enz. dat wasbest een geldbesparend iets geweerst. maar nu is het weer weg, helaas.
|
Ooit zat ik op de bus en werd plots heel nerveus zonder reden, wat ik wel vaker heb trouwens...Toen filosofeerde ik dat als ik smaak, pijn voel en beelden zie in mijn dromen waarom zou ik dat niet kunnen als ik wakker ben...Ik probeerde om me voor te stellen dat ik me met vrienden aan de vijver blowde, en gotverdomme het lukte nog ook om me in de waan van het blowen te gaan! Ik heb het toen nog achteraf geprobeerd, maar het lukte niet meer...ik begon echt te zweven maar het was minder intens dan toen ik echt blowde, maar het gevoel wsas er wel degelijk
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|