hallo mensen,
normaal zou ik niet beginnen met zo'n topic maar ik heb toch even hulp nodig
Er is dus een meisje,

en zij is heel leuk. een paar maand geleden dacht ik dat ik verliefd op haar was en een maand daarna dacht ik, je kan toch niet echt verliefd zijn op iemand die je niet eens goed kent. Ik bedoel je kan zo iemand wel leuk vinden, maar als je echt verliefd bent dan ken je die persoon ook wel wat langer. tenminste zo denk ik erover. en aangezien het erg moeilijk is in contact met haar te komen(blijkbaar) wou ik het er maar bij laten liggen en haar vergeten. Dat blijkt dus heel erg moeilijk te zijn want ik kom haar zowat elke dag tegen of ik kom iets tegen waardoor ik aan haar denk. (en toch is het moeilijk om met haar in contact te komen

)
Ik doe haar krant, op donderdag zie ik haar sowieso want zij heeft dan in het lokaal naast ons en dan wachten onze klassen samen tot we naar binnen kunnen, ze zit in de klas van 2 goede vrienden van me, Ik praat wel eens met haar vriendinnen(met hun in contact komen lukt op een of andere manier wel) en ze valt gewoon erg op want ze is mooi
Weet iemand van jullie mensen wat ik met deze situatie aanmoet? want dit maakt het mij erg moeilijk omdat het niet zo goed gaat met school
alvast bedakt