1.Havo-leerlingen zouden verplicht wiskunde moeten volgen. Weet niet, heb geen ervaring met havo2. Het vak Nederlands is niet zo belangrijk op vmbo-scholen. Oneens, dit is best belangrijk voor later.
3.Er is geen discotheek nodig in Purmerend, want er zijn discotheken in nabijgelegen plaatsen zoals de rijp en amsterdam. Woon daar niet, maar kan me voorstellen dat je best ff paar minuutjes kan fietsen.4.Purmerend heeft genoeg jongerenvoorzieningen. Weet ik niet
5.Hangplekken voor jongeren verminderen overlast en zijn dus nodig. Mee eens, als ze zich maar netjes gedragen
6.Campusvorming belemmert doorstroom naar hogere onderwijslagen Camp what?
7.Mosquito's zijn de uitkomst tegen het verdrijven van jongeren. Mee eens, lekker irritant voor die jongeren8.Het centraal jongerencentrum voor jongeren zorgt voor conflicten tussen verschillende groepen jongeren. Weet niet9.de zomervakantie moet terug naar 9 weken. Oneens, dit is te kort
10.excursies moeten per vak geregeld worden, niet per profiel. Mee eens, hoe meer excursies hoe beter, en gelijk passender bij het desbetreffende vak
11.door kleinere klassen en minder lesuren kunnen docenten hun aandacht beter verdelen waardoor de leskwaliteit verbetert. Mee eens, en voor de leerling is de kleinere klas ook fijner vind ik.
Als je er wat aan hebt...
|