Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het niet waarderen als mensen niks van zich laten horen of dat alleen op mijn aandringen doen, nadat ik hen een gunst heb gedaan. En dan ook nog verontwaardigd gaan doen als ik daar kritiek op lever en menen dat ze me goed op de hoogte hebben gehouden. Bah, ik ben echt veel te naief met zulk soort dingen. Ik moet echt betere afspraken maken voordat ik iets voor iemand doe.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik word echt vreselijk agressief van mensen die roepen dat klassieke muziek saai is, of dat alleen nerds en oude (en dus saaie) mensen naar klassieke muziek luisteren. Echt, dan krijg ik spannende fantasieën over schedels kapottrappen op stoepranden en over kettingzagen en over wurgen met vislijnen en over oogballen indrukken en testikels verwijderen en huiden openkrabben en haren uittrekken en en en GRRR
Want je bent juist stoer als je naar klassieke muziek luistert. En mensen die dat soort dingen zeggen hebben sowieso nog nooit naar klassieke muziek geluisterd. Ze hebben het vast weleens gehoord, maar ze hebben er nooit naar leren luisteren. Als je naar top 40 luistert, dan ben je pas achterlijk!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik vind het stom dat mijn oranje borduurgaren op is ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik was iets vergeten in de uni papieren, heb daar een mailtje over gestuurd en kreeg een heel vriendelijk mailtje terug. Toen ik daarop antwoordde, schreef ik de naam van de ander verkeerd. Neeeeeee. Nu ben ik dubbeldom.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben helemaal naar van een halve middag in het zwembad. Ging ik zoals het een grote zus betaamt braaf mee met mn jongste broertje, zodat hij ook wat te doen had, vindt hij na een half uur vriendjes en laat me twee uur alleen. Zat ik daar tussen aso's en het gegil en ál die lijven en baaaaaaaaaaaaah, nooit meer.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik ben er helemaal niet zo blij mee dat ik me druk maak om bepaalde dingen waar ik zelf eigenlijk geen hand in heb. Heel vervelend kwaaltje dat zo nu en dan de kop toch weer op blijft steken, hoe hard ik mijn best ook doe rationeel te denken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: vermoeidheid, stomme werkdagen, stomme muziekjes, gebroken nagels (ja v-lid), moeie/lelijk/vermoeid uitziende ogen, vriendje die werkt als ik vrij ben en tot laat werken en dan nog daarheen moeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat is dus geen naaste familie van elkaar, om dat duidelijk te maken heb ik de volgende stamboom getekend: http://img.photobucket.com/albums/v3...stefamilie.jpg Laatst gewijzigd op 20-08-2009 om 12:28. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
@N00dles, werkt dat zo, op jouw werk? Dat ze je gewoon niet nodig hebben, dat is toch gemeen!? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou dit moeten uitprinten en haar onder de neus houden als ze weer ongepast gaat wrijven. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |