Oud 15-08-2009, 19:43
Verwijderd
...of moet hij in de koelkast?

De vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1758197
Advertentie
Oud 15-08-2009, 19:52
Allure
Allure is offline
We doen niet meer aan de koelkast.

Ik ben niet zo blij met mijn baas. Wat een eikel.
Oud 15-08-2009, 22:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: Nog uit het vorige topic - ja die laptop was van mijn moeder. En ik hoop maar dat mijn WAverzekering het dekt, maar ik ben net naar mijn vader verhuisd en het gaat allemaal heel moeizaam met verzekeraars overstappen en ik geloof dat ik helemaal niet verzekerd ben nu
Oud 15-08-2009, 22:17
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben nu al moe, maar het is pas kwart over 11. ;(
Oud 15-08-2009, 22:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben ook moe! En hier is het pas kwart over 10.
Oud 15-08-2009, 22:21
Hanneke
Hanneke is offline
Ik schrok even, was bang dat ik verkeerd op de klok had gekeken maar Engeland natuurlijk
Oud 15-08-2009, 22:34
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Offtopic: Nog uit het vorige topic - ja die laptop was van mijn moeder. En ik hoop maar dat mijn WAverzekering het dekt, maar ik ben net naar mijn vader verhuisd en het gaat allemaal heel moeizaam met verzekeraars overstappen en ik geloof dat ik helemaal niet verzekerd ben nu
Maar fizzle, je bent nog geen 18 en tot dan ben je nog bij je ouders verzekerd zeg maar. Toch

En ik voel me gewoon kut. Bleeeeh.
Oud 16-08-2009, 00:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan het echt niet waarderen dat ik echt altijd jaloers ben op iedereen. Dat ik het idee heb dat ik niet goed genoeg ben omdat ik niet hetzelfde ben als een ander.
Oud 16-08-2009, 15:36
Verwijderd
Ik kan het niet waarderen als mensen niks van zich laten horen of dat alleen op mijn aandringen doen, nadat ik hen een gunst heb gedaan. En dan ook nog verontwaardigd gaan doen als ik daar kritiek op lever en menen dat ze me goed op de hoogte hebben gehouden. Bah, ik ben echt veel te naief met zulk soort dingen. Ik moet echt betere afspraken maken voordat ik iets voor iemand doe.
Oud 16-08-2009, 15:43
marrel
marrel is offline
Met m'n keelpijn, niet te doen.
Oud 16-08-2009, 16:13
Missy
Missy is offline
Slaaptekort. Hopelijk komt vanavond daar verandering in.
Oud 16-08-2009, 16:18
Verwijderd
Niet dikker worden is
Oud 16-08-2009, 17:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Niet dikker worden is
al het bassie-dieet geprobeerd?

of wordt gewoon student, dat werkt ook (10 kilo in het eerste jaar ).
Oud 16-08-2009, 18:24
Verwijderd
Citaat:
al het bassie-dieet geprobeerd?

of wordt gewoon student, dat werkt ook (10 kilo in het eerste jaar ).
bassie-dieet?
Oud 16-08-2009, 18:50
Rationeel
Rationeel is offline
de hele dag op je luie reet bassie en adriaan kijken en alleen maar slagroomtaarten eten. geef het een weekje zou ik zeggen.
Oud 16-08-2009, 19:00
Verwijderd
Dat ik dinsdag, om thuis te komen, vier treinen en een bus moet nemen en dat ik er geen een mag missen omdat dan mijn kaartje niet meer geldig is.
Oud 16-08-2009, 20:53
Verwijderd
Citaat:
de hele dag op je luie reet bassie en adriaan kijken en alleen maar slagroomtaarten eten. geef het een weekje zou ik zeggen.
Zeg dan niks!
Oud 16-08-2009, 23:03
Calyx
Calyx is offline
Dat ik dingen niet normaal kan uitleggen of verwoorden en het daarom maar helemaal niet meer probeer.
Oud 17-08-2009, 00:43
Verwijderd
Ik ben niet zo blij met het tijdstip, met burka's (Sorry burka dragers), met de vliegjes in de keuken, mijn gebrek aan inspiratie en het feit dat ik zo moeilijk kan kiezen. Ik ben ook niet zo blij met de muziek die op staat en de luiheid van het moment.
Oud 17-08-2009, 08:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zeg dan niks!
ja hallo, jij begint met zeuren over dat je niet kunt aankomen! kom ik met een zeer goede tip en dan is het weer niet goed

je kunt ook heel veel bier gaan drinken. tegen de tijd dat je in je eentje een kratje kan wegzetten ben je ook wel wat kilo's rijker
Oud 17-08-2009, 11:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben niet blij over het feit dat ik uit wou slapen en om half acht de werklieden achter mijn huis al begonnen met heien. Klootviolen.
Oud 17-08-2009, 15:19
Alyssia
Alyssia is offline
Dat de Lidl de kussens die in de aanbieding zijn niet had! Gvd waar moet ik nou straks m'n hoofd op leggen?
Oud 17-08-2009, 16:15
Verwijderd
Citaat:
ja hallo, jij begint met zeuren over dat je niet kunt aankomen! kom ik met een zeer goede tip en dan is het weer niet goed

je kunt ook heel veel bier gaan drinken. tegen de tijd dat je in je eentje een kratje kan wegzetten ben je ook wel wat kilo's rijker
Van alleen bier kom je niet aan, dat ligt aan de snacks die je erbij eet. En een slagroom dieet is te slecht.
Oud 17-08-2009, 16:58
Rationeel
Rationeel is offline
kom jij dat maar eens tegen mijn pens vertellen!

ik eet gezond, regelmatig en normale porties en snack vrijwel niet. maar alcohol...
Oud 17-08-2009, 17:04
Verwijderd
Ik vertik het om met je pens te klessebesse!
Advertentie
Oud 17-08-2009, 17:26
Missy
Missy is offline
Goed en weer ontopic.
Oud 18-08-2009, 11:23
Verwijderd
Van alcohol word je wel heel dik! Dat kan ik ook niet waarderen! (om het toch ontopic te houden)

Ik kan alcohol niet waarderen want het is altijd wat met wel en niet drinkers :zucht:. ik kan niet waarderen dat bloemen zo snel dood gaan en dat ik koude voeten heb!
Oud 18-08-2009, 15:37
Verwijderd
Ik kan verjaardagskaarten niet waarderen omdat ze bijna allemaal stom zijn en als ze niet stom zijn er wel een stomme tekst bij zit die de kaart alsnog stom maakt.
Oud 18-08-2009, 20:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word echt vreselijk agressief van mensen die roepen dat klassieke muziek saai is, of dat alleen nerds en oude (en dus saaie) mensen naar klassieke muziek luisteren. Echt, dan krijg ik spannende fantasieën over schedels kapottrappen op stoepranden en over kettingzagen en over wurgen met vislijnen en over oogballen indrukken en testikels verwijderen en huiden openkrabben en haren uittrekken en en en GRRR

Want je bent juist stoer als je naar klassieke muziek luistert. En mensen die dat soort dingen zeggen hebben sowieso nog nooit naar klassieke muziek geluisterd. Ze hebben het vast weleens gehoord, maar ze hebben er nooit naar leren luisteren.

Als je naar top 40 luistert, dan ben je pas achterlijk!!!
Oud 18-08-2009, 20:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik word echt vreselijk agressief van mensen die roepen dat klassieke muziek saai is, of dat alleen nerds en oude (en dus saaie) mensen naar klassieke muziek luisteren. Echt, dan krijg ik spannende fantasieën over schedels kapottrappen op stoepranden en over kettingzagen en over wurgen met vislijnen en over oogballen indrukken en testikels verwijderen en huiden openkrabben en haren uittrekken en en en GRRR

Want je bent juist stoer als je naar klassieke muziek luistert. En mensen die dat soort dingen zeggen hebben sowieso nog nooit naar klassieke muziek geluisterd. Ze hebben het vast weleens gehoord, maar ze hebben er nooit naar leren luisteren.

Jij bent op T&P geweest

OT: Ik vind het stom dat mijn oranje borduurgaren op is Ik kom echt 10 cm te kohoooort!
Oud 18-08-2009, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij bent op T&P geweest
(
juh
Oud 18-08-2009, 20:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

ik zou jou écht nooit in een donker steegje tegen willen komen. ookal kan ik de meeste klassieke muziek wel waarderen.

Oud 18-08-2009, 22:05
flyaway
flyaway is offline
Ongesteld zijn
Oud 18-08-2009, 22:13
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ongesteld zijn
Ja.
Oud 18-08-2009, 23:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik zou jou écht nooit in een donker steegje tegen willen komen. ookal kan ik de meeste klassieke muziek wel waarderen.

Oud 19-08-2009, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Dat ik dinsdag, om thuis te komen, vier treinen en een bus moet nemen en dat ik er geen een mag missen omdat dan mijn kaartje niet meer geldig is.
Dat het vijf treinen waren. En dat ik er nog veertig minuten langer over deed omdat een van die stomme ''regional bahn'' dingese zo nodig langzaam moest gaan rijden zodat ik de IC miste.
Oud 19-08-2009, 10:49
Lorelei
Lorelei is offline
Ik was iets vergeten in de uni papieren, heb daar een mailtje over gestuurd en kreeg een heel vriendelijk mailtje terug. Toen ik daarop antwoordde, schreef ik de naam van de ander verkeerd. Neeeeeee. Nu ben ik dubbeldom.
Oud 19-08-2009, 12:48
Verwijderd
Ik ben niet blij met verbindingen die wegvallen.
Oud 19-08-2009, 17:52
Verwijderd
Ik krijg moordneigingen van mensen die zonder toestemming met hun tengels aan mijn werk gaan zitten.
Oud 19-08-2009, 17:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik krijg moordneigingen van mensen die zonder toestemming aan zwangere vrouwen of aan babies gaan zitten, of je ongevraagd van advies dienen.
Oud 19-08-2009, 18:02
Verwijderd
Ik ben helemaal naar van een halve middag in het zwembad. Ging ik zoals het een grote zus betaamt braaf mee met mn jongste broertje, zodat hij ook wat te doen had, vindt hij na een half uur vriendjes en laat me twee uur alleen. Zat ik daar tussen aso's en het gegil en ál die lijven en baaaaaaaaaaaaah, nooit meer.
Oud 19-08-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:

Ik vind je snoezig. That being said, oude mensen zijn natuurlijk niet per definitie saai.

Ontopic: Ik ben er helemaal niet zo blij mee dat ik me druk maak om bepaalde dingen waar ik zelf eigenlijk geen hand in heb. Heel vervelend kwaaltje dat zo nu en dan de kop toch weer op blijft steken, hoe hard ik mijn best ook doe rationeel te denken.
Oud 20-08-2009, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg moordneigingen van mensen die zonder toestemming aan zwangere vrouwen of aan babies gaan zitten, of je ongevraagd van advies dienen.
Huh jij bent toch niet zwanger?

OT: vermoeidheid, stomme werkdagen, stomme muziekjes, gebroken nagels (ja v-lid), moeie/lelijk/vermoeid uitziende ogen, vriendje die werkt als ik vrij ben en tot laat werken en dan nog daarheen moeten.
Oud 20-08-2009, 11:14
Rationeel
Rationeel is offline
dat ik zojuist dusdanig blij was met mijn eerste borsthaar (!) dat ik hem er per ongeluk uitgetrokken heb
Oud 20-08-2009, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind dat ook zo stom. Mijn schoonschoonnicht is zwanger en mijn schoonachteroudtante kwam naar haar toe, legde twee handen op haar buik, wreef er een beetje overheen en keek toen pas mijn schoonschoonnicht aan om haar te begroeten

En dat is dus geen naaste familie van elkaar, om dat duidelijk te maken heb ik de volgende stamboom getekend:
http://img.photobucket.com/albums/v3...stefamilie.jpg

Laatst gewijzigd op 20-08-2009 om 12:28.
Oud 20-08-2009, 11:37
Verwijderd
Tweede dag in de week dat ik niet naar werk hoef omdat er te weinig te doen is. Lekker dan, omdat ik op uurbasis betaald word :\
Oud 20-08-2009, 12:23
Verwijderd
Citaat:
dat ik zojuist dusdanig blij was met mijn eerste borsthaar (!) dat ik hem er per ongeluk uitgetrokken heb
Ahw dat vind ik wel echt heel schattig!

Citaat:
Ja ik vind dat ook zo stom. Mijn schoonschoonnicht is zwanger en mijn schoonachteroudtante kwam naar haar toe, legde twee handen op haar buik, wreef er een beetje overheen en keek toen pas mijn schoonschoonnicht aan om haar te begroeten
Dat is ook een rare gewoonte van mensen!

@N00dles, werkt dat zo, op jouw werk? Dat ze je gewoon niet nodig hebben, dat is toch gemeen!?
Oud 20-08-2009, 12:25
Verwijderd
Citaat:

@N00dles, werkt dat zo, op jouw werk? Dat ze je gewoon niet nodig hebben, dat is toch gemeen!?
Heeft niks met gemeen te maken. Dat is gewoon het nadeel van flexkracht zijn.
Oud 20-08-2009, 12:27
Verwijderd
Ohw nou ik vind het gemeen!

OT: Nog steeds geen zin in werk en ik kan werk waar mensen naar huis worden gestuurd, niet waarderen, mede als mijn moeder op het moment.
Oud 20-08-2009, 12:38
Verwijderd
Citaat:
En dat is dus geen naaste familie van elkaar, om dat duidelijk te maken heb ik de volgende stamboom getekend:
http://img.photobucket.com/albums/v3...stefamilie.jpg
Oh dear

Je zou dit moeten uitprinten en haar onder de neus houden als ze weer ongepast gaat wrijven.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten