Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.mediamatic.net/page/25841/en
lel, dat is al jaren dus |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en om in youtube stylo te blijven zal ik nu wat quotes hier neerzetten: "This could be worn male or female. Which one are you blabla?....HAHAHAHAHA. And for a second there, I confused ya." "incidentally, if you are a blind man on a gallopping horse, watch yourself, there are healt and safety regulations". <3333333
|
Verwijderd
|
Meeuwen die vlak voor mijn raam strijden om een krentenbol
![]() ![]() Laatst hetzelfde gezien met een stel kraaien (?) en een klokhuis, wat een agressiviteit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder vertelde dat ze vroeger stage heeft gelopen in de Schilderswijk in Den Haag, daar hield ze iemand aan met een brommer omdat hij te hard reed. "Ja dus je krijgt nu een proces-verbaal." "O. Ken ik niet gewoon een bekeuring krijgah?"
En om het stukje in Man Bijt Hond wat daar de aanleiding voor was. En om die gast met dat geldmuseum. ![]() |
![]() |
|
Gisteren tijdens shownieuws. Patty Brard. 'Zijn vermogen is met 21% gezakt. Ach, dan blijft er toch nog snel, ik ben niet zo goed in hoofdrekenen hoor, uh, uh, 69% over van zijn vermogen.'En toen trok ze echt zo'n gezicht van: 'zie je ik weet het wel.'
En opeens zegt de andere presentator (Victor): 'Dan blijft er nog 79% over, Patty'
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 |