Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Hem slaan lijkt me idd niet zo'n goed idee, tenzij je hem echt in 1 fury met de grond gelijk kan maken, maar dan nog op de lange termijn niet zo'n goed idee.
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, dit is pesten. Omdat jij er last van hebt en je er naar door voelt en omdat hij dat weet. Dus als je slim bent ga je inderdaad naar je mentor/vertrouwenspersoon/coordinator toe om dit aan te kaarten. Desnoods noem je het geen pesten maar vertel je gewoon dat je dit gedrag echt heel erg naar vindt. Dat is toch al genoeg voor hen om er iets mee te doen. Succes ermee.
|
Vandaag moesten we met onze klas naar de sporthal toe.. en daar hadden we gym,naja okè.. wel leuk.. Moest ik de punten met basketbal bij houden en kijken als ze wat fout deden. Begon hij later gewoon te zeggen: die k*t gelovige weer !! .. Terwijl ik gewoon punten aan het bij houden was e.d..
Ik had echt zo iets.. Hou je mond toch dicht !! .. maar ik zei verder niets.. Maar dat heeft wel de doorslag gegeven dat ik naar m'n mentor ben gegaan na de gymles en ik kan Dinsdag om half 9 bij haar terecht. Maar is het niet laf om naar je mentor te gaan ?.. straks gaat hij daarom weer meer zeuren!! ![]() |
![]() |
|
Ik ben zelf 1.70.. en hij is bijna 2 meter.. Ik ga hem ECHT NIET slaan hoor !! o_O Krijg ik een 6x z'n harde klap terug!
M'n vriendinnetje zei ook dat ik maar heen moest gaan en vragen als ik dus Dinsdag op mentor gesprek mocht.. Want ik stelde het weer uit ik zei eerst zo:'' als hij het nog een keertje doet ga ik wel heen!'' Maar dat zei ik dus elke keer.. Maar jaa, dinsdag moet ik heen om half 9.. En toch ben ik ergens bang voor.. Dat hij daar weer om gaat zeuren, of dat m'n mentor het niet begrijpt, dat ik niet uit m'n woorden kom ofzo ... |
![]() |
|
![]() |
ik ben zelf vanaf groep 3 op de basisschool gepest
iedere dag werd ik vreselijk uitgescholden, soms zelfs in elkaar geslagen gewoon omdat die klootzakken het leuk vonden toen ik naar de middelbare school ging dacht ik dat het voorbij zou zijn maar nee, alles ging gewoon door met andere pestkoppen dit jaar zit ik in de 5de, en nog wordt ik gepest enkel omdat ik anders ben dan alle andere mensen maar ik ben er gewent aan geraakt, ik weet nu waar ik niet moet komen in de pauzes waar ik iets later richting de lessen moet gaan om nog wel op tijd te komen maar geen pestkoppen tegen te komen alles komt ooit op z'n plek terecht en als je naar het voortgezet onderwijs gaat is dat zeker weten over. dan is iedereen meer volwassen gewoon ff doorbijten die laatste paar jaar en altijd bij je vrienden in de buurt blijven |
![]() |
|
Ik zit al in de 3e klas hoor.. ik doe nu vmbo.. ik werd dus in groep 4 gepest.. waarom?? ik beet nooit van me af.
Maar dat vind ik maar een domme reden.. Toen zijn we verhuisd en dus een andere school :-) en daar werd ik helemaal niet gepest.. :-) In de eerste en 2e klas ook niet.. maar nu dus wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen worden nooit gepest, dat zijn meestal de mensen met een grote mond of de mensen die altijd heel populair zijn. Maar verder overkomt het iedereen wel eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lullig ook voor je en hoe klote je je ook voelt, er valt niks aan te doen. Dat is nou het ergste, er valt niks aan te doen. Zolang de pester wil blijven pesten zal hij dat doen en niets of niemand kan hem, al dan niet wettelijk, tegenhouden. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had die jongen op msn vandaag.. het gesprek begon goed :-) die jongen was heel aardig enz. tot hij over m'n geloof begon..Heb ik gezegt:
Toen vroeg je als ik gelovig was en begon je gewoon te vloeken en te schelden tegen me voor de LOL!( ![]() Dus ik zo: waarom doe je dat!? Hij zegt: omdat jij het der zelf de heletijd over hebt als ik jou iets vraag zeg je altijd wel iets met geloof Ik zo: Je vraagt dan ook domme dingen.. Nee ik mag niet uit gaan omdat dat met m'n geloof te maken heeft..ik wil dat gewon niet ik voel me daar niet goed bij !!..dan is dat niet mijn schuld |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder veel succes, hoop dat er wat uitkomt in het gesprek met je mentor! + inderdaad blokkeren op msn vanaf nu. Je weet dat die gast vervelend is, dat hoeft hij verder niet meer te bewijzen toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
zelf wordt ik niet echt gepest maar soms dage mensen me wel tot het uiterste gwn omdat ze dat grappig vinde
ik zoek dan gwn een aantal zwakke punten van die persoon en geef daar vollebak komentaar op en als ik niets vind dan reageer ik me af op die persoon tijdens sport (ik doe een sportrichting= heel veel sport XD), dan zorg ik er dus voor dat ik op hem kan verdedigen (teamsporten) of vroeger trok ik ook hun broek af zonder enige sexuele bedoelingen gwn omdat ze dan in hun onderbroek staan en staat hij voor schut. als dat echt allemaal niet helpt klop ik op zijn muil, maar dat gebeurd echt niet veel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik durf punt 1 helemaal niets tegen hem terug te zeggen.. ik doe vaak net als ik het niet hoor,maar toch blijven die zinnen van hem rondjes in je hoofd draaien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die jongen weet dat dianaotten het vervelend vindt als hij dat soort 'grapjes' maakt en hij maakt ze toch. Dan zijn het dus geen grapjes meer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
meid, je moet gewoon logisch tegendenken
laat hem lekker mogolisch doen. laat hem lekker zitten grappen. laat jou er gewoon niet door beinvloeden. het is maar een gastje met een paar andere mensjes die hem grappig vinden vermoedelijk heeft hij zelf niet geen besef wat een geloof betekent, en wat het voor jouw betekent, niemand haat je zomaar (behalve de mensjes met een stoornis) je moet gewoon met hem praten en je duidelijk maken, te verlegen voor? toch doen anders kom je er gewoon niet van af. ik spreek uit (ergere) ervaring |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Voorlichting pesten op school risicovol Poliziek.info | 4 | 06-03-2013 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
Slachtoffersymptomen Digitaal pesten Chmee | 7 | 22-05-2006 15:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) De pest aan pesten LotteLover | 7 | 10-12-2002 17:58 | |
ARTistiek |
Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten! Anne | 5 | 21-10-2001 10:10 |