Oud 07-01-2010, 08:17
Missy
Missy is offline
Ik ben wel benieuwd naar jullie ideeën.

Om eerst maar even te beginnen over het forum. Wat gaat er in 2010 veranderen voor het forum? Gaat Jon met pensioen? Gaat s.com uitsterven of neemt het aantal bezoekers toe? Zal er een nieuwe layout komen? Welke subforums overleven het of welke gaan weg? Wordt DK en Onzin eindelijk samen gevoegd?

Wie krijgt het eerste forumkindje? Welke relaties overleven het? Welke forumers gaan trouwen? Welke forumers krijgen een relatie? Wat wordt dé rel van 2010?

Genoeg over het forum. Wat verwacht je voor 2010? Krijgt Maxima een vierde kind? Komt Beatrix in de playboy? Valt het kabinet? Wordt het een strenge winter? Wat gaat er veranderen op politiek, onderwijs of wetenschappelijk gebied volgens jou?

En om dan eens te eindigen met jezelf. Wat zijn je voorspellingen voor jezelf voor 2010? Ga je trouwen? Ga je je studie afronden? Ga je samenwonen? Ga je de loterij winnen?
Oud 07-01-2010, 08:26
Verwijderd
wbt de winter, zoals eerder uitgelegd in het andere topic is het bijna 2012, een snelle blik op de waardes zegt dit:
Code:
Fimbulvetr=1
Geen lente meer, geen zomer meer, alleen maar bittere kou en sneeuw. Geen wolven though, die zijn er praktisch niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Geen lente meer, geen zomer meer, alleen maar bittere kou en sneeuw. Geen wolven though, die zijn er praktisch niet meer.
Als dat zo is ga ik dood in 2010
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 09:05
Verwijderd
Ik denk dat beatrix zeker wel in de playboy komt
en ik denk dat we een heel warme zomer krijgen en dat delen van de wereld gaan overstromen, vooral weer bij indonesië en misschien ook in amerika ergens.
Ik denk dat mean wel een relatie krijgt met jasper misschien en ik denk dat kazet nagorra misschien gaat stoppen met het forum. ik denk dat archont de meeste posts krijgt in het saai-topic en dat jasper het druk heeft met zijn nieuwe studie. Verder denk ik dat het wolvenspel nog populairder gaat worden, waarbij het bijna onmogelijk is om de wolven dood te maken. Ik denk dat ik een muzikant ga daten en dat ik beter wordt in gitaar spelen en songwriten. Ook wordt ik 3 kilo lichter dan dat ik nu ben. (door het drukke studentenleven) Verder denk ik dat miss montreal dit jaar minder populair wordt en dat er een nieuwe michael jackson-figuur komt. Oh en ik denk dat paul de leeuw recht in zijn gezicht wordt uitgescholden door dat modelletje, hoe heet ze ook al weer.

Zo dat was het
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 10:59
Allure
Allure is offline
Kim Feenstra?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 12:26
Swlabr
Swlabr is offline
Ik voorspel dat mensen voorspellingen maken over 2010.
Oud 07-01-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Als dat zo is ga ik dood in 2010
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten