Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vrees ajaks, maar k hoop psv
kan btw hierbij: http://www.forum.scholieren.com/show...readid=166259? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ajax-PSV 2-1 e.t. V/d Vaart Vennegoor Sikora ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Juist, dat tournooitje zegt helemaal geen fuck... Net zo min als de oefenwedstrijd van PSV tegen Herta... Ik bedoel, 2 jaar geleden gingen we zwaar op de bek uit bij Brugge in de voorbereiding, en hoe werden we dat jaar kampioen? Juist ja, met overmacht...
||
Citaat:
![]() Maar goed...laten we er geen scheldtopic van maken...dan komt er een slotje op. We zullen het allemaal zondag wel zien, maar voorbereidingswedstrijden zeggen helemaal niks Ajax won vorig jaar het eigen toernooi, maar werd vervolgens wel vrolijk uitgeschakeld door Celtic en bijna door Kopenhagen. en dat ajax kampioen werd...achja...Ajax en Feyenoord moeten zich schamen dat PSV na die seizoensstart nog tot de laatste dag mee mocht doen om de titel... Als PSV dat jaar geen valse start had gehad waren ze met overmacht kampioen geworden! Maarja...als telt niet in de sport!!!
|
Om eerst ff van al dat gezeik van dat a'dam tournament af te zijn:
manchester en barce lieten ajax gewoon winne, net als celtic. Wie kan die domme oefenwedstrijdjes nou wat schele, dat is gewoon voor het publiek en de groep zelf heeft er meer last dan training van... ik ga gewoon voor diskwalificatie van beide teams ![]() volgend jaar wint Feyenoord 'm ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hee t was niet mn bedoeling met deze topic de rellen tussen alle vooraanstaande voetbalclubs van Nederland weer te ontketenen! En waar die Feyenoorders nu opeens vandaan komen vraag ik me ook af...
![]() De wedstrijd om de Johan Cruijff schaal moet niet meer gespeeld worden wanneer 1 club én landskampioen én bekerwinnaar is geworden. Deze schaal gaat dan meteen na de bekerfinale naar de desbetreffende club. Mee eens of niet? |
![]() |
|
Hmmmz mischien word er vanavond helemaal niet gespeelt...
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=2093
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar 'ze' staan wel met 1-0 8ter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|