Oud 21-03-2010, 14:10
jesper95
jesper95 is offline
hey,
ik ben verliefd op iemand op school maar als ik haar dan zie lopen dan durf ik niks te doen.
ik durf er niet op af te lopen, niks te zeggen, niks te doen......gwn een soort van bang zeg maar....
weet iemand hier iets voor of iets waardoor je het wel durft...
Oud 21-03-2010, 14:22
Verwijderd
Één keertje wel doen en dan is het nooit meer een probleem.
Oud 21-03-2010, 14:29
jesper95
jesper95 is offline
hoe bedoel je precies.. en ik heb dit ook bij liefde en relatie neer gezet en dus ook hier maar wat is een betere plek voor dit topic??
Oud 21-03-2010, 14:30
jacobdb
jacobdb is offline
idd. gewoon een normaal gesprek over iets beginnen.
Oud 21-03-2010, 14:39
jesper95
jesper95 is offline
maar volgens mij kent ze mij ook helemaal niet en weet ze geen eens wie ik ben...het is nu nog alleen maar dat ik haar soms zie lopen en dan sta ik soms wel is bij een groepje waar zij dan ook bij komt staan maar dan uit verlegenheid loop ik dan altijd maar weg. ik voel dan dat ik helemaal rood word en dan gaan mijn vrienden en vriendinen die ook bij groep staan dan heel stom lopen doen weetjewel van ''je word een beetje rood!!'' en allemaal van dat soort opmerkingen (tenminste, ik denk dat ze dat gaan doen)..
Oud 21-03-2010, 15:09
BendeBen
BendeBen is offline
gewoon een paar keer aftrekken, dan gaat die "verliefdheid" wel over.
Oud 21-03-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
hoe bedoel je precies.. en ik heb dit ook bij liefde en relatie neer gezet en dus ook hier maar wat is een betere plek voor dit topic??
Het is net als bungeejumpen. Je moet het één keertje doen en dan zijn de grootste zenuwen eraf. De keren dat je het erna doet zullen ook wel spannend zijn maar dan durf je het een stuk gemakkelijker.

Niets van de mensen om haar heen aantrekken trouwens.
Oud 21-03-2010, 15:33
jesper95
jesper95 is offline
Ok !! Maar waar slaat dat van dat aftrekken nou weer op ?
Oud 21-03-2010, 16:09
BendeBen
BendeBen is offline
het slaat op het feit dat je niet verliefd bent. je kent dr niet eens en je hebt haar alleen zien lopen. ik begrijp dat het op je 14-15e (gezien je naam) allemaal nieuw en verwarrend is allemaal maar wat jij nu ondergaat is wat men bedoeld als ze zeggen "ah de hormoontjes, de hormoontjes". maak je niet te druk om meisjes, beter focus je je nu op school. dan heb je over een paar jaar de vrouwen voor het uitkiezen. beetje aftrekken is alleen maar natuurlijk, we doen het allemaal en zorgt er voor dat je de grootste behoefte een beetje afstompt. maakt het leven wat makkelijker.

ik begrijp trouwens ook dat je je geen reet aantrekt van wat ik allemaal zeg, net als ik dat deed toen ik jouw leeftijd had. jij bent niet zoals de rest en andere mensen snappen je gewoon niet, toch?

zo blij dat ik de puberfase inmiddels achter me heb gelaten. enige zinvolle tip voor jou is eigenlijk "hang in there dude!"
Oud 21-03-2010, 17:28
D-gast
D-gast is offline
'wat nobel'
Oud 21-03-2010, 17:30
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
en ik heb dit ook bij liefde en relatie neer gezet en dus ook hier
Dat komt neer op crossposting, en dat is niet toegestaan. Je zult dus een van je topics moeten laten sluiten.
Oud 21-03-2010, 19:27
M@rco
M@rco is offline
Dan sluiten we deze, aangezien het (nog) niets met Seksualiteit te maken heeft

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten