Oud 14-04-2010, 20:13
dianaotten
dianaotten is offline
hoii...
Om kwart over 7 had ik een gesprek met de decaan en m'n ouders(uiteraard op school)over m'n vakkenpakket. Naja, ik wil dus nu zeker weten doktersassistente worden. Ik had dus: (Nederlands,Engels,Maatschappijleer) Biologie,Duits,Wiskunde,Natuurkunde en Economie gekozen.. Nu wou m'n decaan dat ik Scheikunde ipv Economie ging kiezen. Alleen ik vind scheikunde nu al best moeilijk,besteet er best veel tijd al aan,vergeleken m'n andere vakken.(een dik uur,wil ik het snappen)ik sta er nu gemiddeld een 7 op en aangezien alles in de 4e klas moeilijker wordt.. Maar is het handig dat ik Scheikunde kies ipv Economie?
Want thuis hebben we er steeds ruzie over...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2010, 11:47
Stff
Stff is offline
MIsschien even op school overleggen als zowel eco als scheikunde mogelijk is. Mocht blijken dat scheikunde geen struikelvak voor je is in de 4e dan kan je eco laten vallen en andersom hetzelfde.
Oud 15-04-2010, 12:09
karinrijtsma
karinrijtsma is offline
In jouw geval lijkt het handig om economie te blijven doen, omdat daar je interesse ligt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 12:37
dianaotten
dianaotten is offline
Naja..mijn intresse.. Ik heb dan 3 vakken in het vrije deel(een extra vak dus.) En dan heb ik Duits en Natuurkunde in het vrije deel. Alleen als dan natuurkunde tegen viel,dan had ik economie nog(Want daar ben ik erg goed in) Dáárom had ik Economie erbij gekozen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 19:27
Verwijderd
Scheikunde is het vak Economie voor de natuurprofielen. Ik snap niet dat je wilt switchen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 07:44
dianaotten
dianaotten is offline
Ik wil doktersassistente worden. En mijn decaan vertelde dat je meer hebt aan Scheikunde dan aan Economie op die opleiding...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 16:45
33
33 is offline
Ik denk ook dat je meer hebt aan scheikunde. Misschien kun je eerst even op het internet ofzo kijken welke studie je moet doen voor doktersassistente en of je daar scheikunde voor nodig hebt. Als het niet nodig is zou ik het niet nemen als je er niet al te goed in bent en het niet zo leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 19:02
Verwijderd
Kun je niet bijvoorbeeld Duits wisselen voor Scheikunde? Dan heb je allebei.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 20:34
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde vakken (alleen frans ipv duits) maar met scheikunde én economie. Ik zou het dus gewoon allebei proberen. Als het een of het ander te zwaar is, kun je het nog altijd laten vallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten