Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na 3 jaar ben je zowat klaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb er wel een propedeuse aan over gehouden die me naar de Uni hielp (ik deed TN op HBO) dus in dat opzicht was niet alles verloren tijd. ![]() Jij woont in Neunen dus ik neem aan dat je of op Fontys zit of op de TUE? ![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 12:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mn tante is trouwens gestopt met haar studie terwijl ze alleen nog haar scriptie moest schrijven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is die studie echt een honderd procents-garantie voor werkloosheid. |
![]() |
||
Citaat:
Echt, ze hebben daar een team waar de 'slimme' mensen inzitten, en die sturen ze dan naar ons toe. Vraag me af wat de 'domme' mensen dan precies kunnen, ademen lukt ze kennelijk nog net ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben dus niet enigste die 2x een andere opleiding gaat doen ![]() Naja, ik begon na mn havo 3 jaar geleden met informatica en informatiekunde in Den haag. Was me te moeilijk, ermee gestopt, geen idee wat ik wou dus maar bedrijfskundige informatica gaan doen, aangezien dat minder technisch was en wel nog met ict, aangezien ik dat toen nog wou doen. Dat 2 jaar gedaan, eerste jaar was wel oké, 2de jaar was een ramp, wist toen zeker dat dit iets was wat ik echt niet wou doen mn hele leven. Nu ga ik switchen naar pedagogiek. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal niet aan je vragen hoe niet-westerse samenlevingen.soc was, want je bent er mee gekapt... waaróm ben je er trouwens mee gestopt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op de middelbare ben ik na de mavo (na twee jaar vwo/havo gedaan te hebben en dus twee jaar mavo) naar de havo gegaan, omdat ik per se pabo of de lerarenopleiding wiskunde wilde gaan doen. In 4 havo heb ik na een maand of drie wiskunde B voor Duits verwisselt, omdat de overstap mavo wiskunde - havo wiskunde B veel te groot was (op de mavo hadden we gewoon het halve boek niet behandeld oid, omdat je dat 'toch alleen maar moest weten als je op de havo WB koos'...mjah, dat ik dat nou toevallig van plan was, dat deed er dus kennelijk niet toe, maar goed). Na de havo ben ik de lerarenopleiding Duits gaan doen. Na een half jaar ben ik daarmee gestopt. Het jaar daarop ben ik pabo gaan doen. Na twee jaar ben ik daarmee gestopt. En nu doe ik hbo pedagogiek. Dat wil ik iig afmaken, maar ik ga volgend jaar ook beginnen met een aantal vakken van de verkorte opleiding pedagogische wetenschappen (onderwijskunde) in Leiden. Weer overstappen lijkt me niet zo'n goed plan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd