Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en da's ook de reden waarom ik bijna alleen maar hasj rook...veel minder lam gevoel in je lichaam ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En inderdaad het laatste stukje bij het tipje alleen tabak, dat rook ik toch niet op ![]() Citaat:
![]() Als ik binnenstebuitenjointjes draai krijg ik altijd van die kromme gevallen, maar kan wel eens wat gaan oefenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verdeel de tabak/hasj/wiet over het hele vloeitje, laat ruimte over voor 1/4e van de tip. Als ik dan ga draaien dan schuif ik tijdens het draaien de tip in de joint. Dan is de onderkant veel steviger. Maar misschien ligt het aan je manier van zuigen? Er zijn mensen bij die in 1 hijs je hele joint verneuken omdat ze zo hard hijsen, wordt ie helemaal heet en slap. Ik doe overigens ook nooit wiet/hasj aan het einde want dat vind ik vies om te roken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit paar dingen erover: zoals je ziet draai ik best dun, zo vind ik hasj fijner roken. het is even moeilijk hoeveel tabak je in je joint moet doen maar dat is gewoon wat oefenen. ik zorg er altijd voor dat er aan het einde een klein beetje meer tabak ligt dan aan het begin. ik rol mijn joint nooit in z'n geheel, zodat ik hem helemaal vast heb, maar houd met m'n linker vingers het tipje vast en ga dan met m'n rechter vingers rollend van links naar rechts. als je dan je vingers steeds wat uit elkaar laat gaan krijg je een mooie uiteenlopende vorm. Dan trek ik hem nog een keer strak zoals ik de plakrand wil hebben en draai de vloei dan als eerst bij het tipje in. daarna aan de andere kant van mn joint, en rol hem zo dicht. straktrekken, ff dichtlikken, omvouwen, likken over de vouw, en afscheuren. ik laat ook altijd m'n tipje een stukje uitsteken (meesstal zover dat hij nog uitsteekt als ik hem er in terug geduwd heb) zodat ik die er wat terug in kan duwen, dan wordt de onderkant wat steviger. aantikken, bovenkant wat induwen met een random geschikt iets en klaar ![]() misschien niet mijn beste joint ever maar op deze manier draai ik ze vrijwel altijd (tenzij buiten op een feestje oid) en vind ik het chill. ik ben er stoned van iig ![]() ohja; of je hasj of wiet rookt maakt voor het draaien niet veel uit. Misschien draai je met wiet iets dikkere joints omdat dat meer volume heeft maar dat kan ook prima op deze manier. Belangrijkste is misschien wel gewoon dat je tipje een goede grootte heeft naar verhouding met je tabak. edit2 ![]() Laatst gewijzigd op 08-06-2010 om 20:19. |
![]() |
|
![]() |
netjes, ik draai echt gigantisch dikke knotsen... (en ook nog puur)
kan niet dun draaien ![]() maar sinds kort ben ik meer bezig met pijpjes(je mist het ritueel van het rollen, maar het is wel snel en makkelijk, en mn vaporizerpijpje die ik sinds een paar dagen heb is ook veel zuiniger met wiet, en geeft wat meer een headhigh heb ik het idee) en ik vind het wel stjl hebben zo'n klassiekuitziende pijp in mn bek te hebben ![]() |
![]() |
|
Ik draai mn hasjjointjes op deze manier
Alleen dan met gewone nederlandse tipjes en zilvere vloeitjes. Als je het eerste randje een beetje schuin vouwt en z doorvouwt en draait krijg je een puntzak vorm die gelijk is aan de tip in t filmpje. Altijd heel fijn gelijkmatig fijnrokende jointjes ![]()
|
Wat een mooie jointjes
![]() Ik ga er zo even eentje fixen met een telefooncamera er op, kijken of het lukt, maar het zal wel een gedrocht worden vergeleken met die van jullie ![]() [edit] Crap, m'n telefoon kapte er halverwege mee omdat er niet genoeg ruimte meer was om het filmpje op te slaan. Toen heb ik hem maar opgestoken en had ik geen zin meer om een nieuw filmpje te attempten ![]()
Laatst gewijzigd op 09-06-2010 om 09:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je trouwens echt superzachte hasj hebt, niet zacht als in makkelijk buigzaam maar dat het echt aan je hele duim blijft kleven en het er niet meer af gaat als je het verhit, kun je dat toch vrij makkelijk mengen met tabak. Beste is dan om een dun plakje, ongeveer genoeg voor een hele joint, op je duim te leggen, er even een aansteker boven te houden, en het dan in een hoopje tabak (ook voor een hele joint) op tafel/flyer te drukken. De hasj kleeft dan direct aan je tabak en niet aan je vingers. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() goeie muziek bij dat filmpje btw. ![]() edit: Hoe verkruimelen jullie je hasj? Ik vind het nogal kut. Het zijn staafjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hasj verkruimel ik door het even te verhitten met een aansteker (je moet het net niet laten branden), dan met m'n duim er een stuk af halen en die met m'n vingers verder verkruimelen. beetje lastig uit te leggen hoe precies? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik begrepen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een vriend van me heeft een keer besloten om een soort plakkaten van z'n hash te maken met als gevolg dat de hele joint op een goed moment dicht gesmolten was ivm de olie. Naar mijn idee is het inderdaad het beste om er een aansteker bij te houden en het dan met je vingers of nagels klein te maken. Je kunt het natuurlijk ook in een grinder stoppen maar dan krijg je poeder en dan bestaat de kans dat je het door je tippie heen zuigt als je een w tippie maakt. Ik maak zelf spiraaltjes en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() nog een andere manier om je jointjes te draaien. was vandaag ff in een shop en daar kreeg ik van dit soort brede tipjes, vooral mensen die puur draaien gebruiken van deze, omdat je zo een stuk meer afstand hebt waarin de rook gekoeld wordt. Als je je tip er dan ook nog een stukje uit trekt helpt het nog meer. Ik heb het maar even geprobeerd en moet zeggen dat ik toch wel een beetje verschil proef, de rook is iets koeler en daardoor lichter voor je keel. Is wel beter voor de smaak... |
![]() |
|
![]() |
Pff nu ik dit zo allemaal lees heb ik besloten dat ik deze zomer ga gebruiken om mijn draaikwaliteiten maar eens wat aan te scherpen, want op dit moment produceer ik zelf ook niet veel meer dan een boomstammetje. Op dit moment heb ik niets in huis maar ik zal zsm even wat fiksen en ik hou jullie op de hoogte ;p
|
![]() |
mischien moet ik ook maar eens een nieuw pakje longvloei kopen, en sigaretten, en ff oefenen op dunne hasjjointjes, heb nog ongeveer 1 gram hasj liggen en werkt niet zo goed in mn vaporizerpijpje(alleen gemengd met wiet gaat het redelijk maar komt het screen der wel vol mee, met allen hasj word het zacht en slibt het hele screen dicht(zo heb ik al een screen verneukt die ik niet meer goed schoon kreeg)
waarom zou je die brede tips trouwens eerder gebruiken bij puur? tabak irriteert mn keel meer, veel meer, dus kwa keel irriteren zie ik er niet echt een voordeel in(smaak wel, maar daar heb ik nu dat vaporizerpijpje voor waarin de smaak echt superieur is) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|