![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi tekenaars, schilders, friemelaars en andere artistiekelingen. Zoals jullie misschien wel weten (ik weet niet hoe groot de overlap tussen Art en DoP is..) post ik met enige regelmaat gedichten op DoP. Nou wil ik al een tijdje een soort Plintprojectje** doen, omdat ik de combinatie poëzie en beeld heel mooi vind maar zelf absoluut niet kan tekenen, schilderen of wat dan ook. Buiten mijn eigen onkunde is het natuurlijk ook veel spannender te zien wat er kan ontstaan uit een samenwerking: het 1 en 1 is 3-principe gaat wel op, lijkt me.
![]() Dus bij deze: wie voelt er iets voor naar aanleiding van een gedicht een achtergrond te maken, of om een achtergrond te maken naar aanleiding waarvan ik of een andere DoPper een gedichtje kan maken? Uiteraard alles in overleg, zodat het een mooi geheel wordt. ![]() Tegelijkertijd met dit bericht plaats ik ook een oproep op DoP, dus wellicht kan het wel een groter samenwerkingsproject worden. ![]() **zie http://plint.nl en klik op ''poëzieposters'' |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat handig, 2 topics. Anyway, ik ging zelf eens wat kloten om te kijken hoever ik überhaupt kom met mijn eigen gedichten. :'D
Zoiets? http://i49.tinypic.com/b4vyj6.png Edit: ik wil trouwens ook wel 'n gedicht schrijven voor/bij/over 'n achtergrond. ![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 17:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je eigen werk mag in een nieuw/ander topic. ![]() |
![]() |
|
Hey Medeia,
Het lijkt mij ook wel leuk om voor Plint.nl een poeziëposter te maken n.a.v. een gedicht. Pm me maar een gedicht zou ik zeggen, of stuur me even een mailtje naar: jeo_recordz@hotmail.com ![]() Ik kan het tekenen, schilderen of misschien grafisch iets ervan maken als dat mag ![]() Greets, Jeroen van der Steen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW het is niet vóór plint.nl hè, het is er alleen op gebaseerd. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overzichtje [Als er iets veranderd, lijstje copie-pasten en aanpassen. ![]() ARTistiekelingen die nog iemand zoeken: SiemdeCyper DoPpers die nog iemand zoeken: YumYum Geel Wheezle Onbekend wat ze willen doen: MiekePieke Gevormde Koppels: Egon - Medeia Abzg (die normaal dicht) met Ratatouille GMAC06 - Ratatouille ? Laatst gewijzigd op 06-07-2010 om 09:45. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[oproep] Artistiekelingen verenigt u! /Plintproject Verwijderd | 11 | 02-08-2010 10:47 |