Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon doordrinken totdat je niet meer kan lopen.
Nee, effe serieus. Jij bent 15? Dan moet je oppassen! Volwassen worden slaperig als ze alcohol gaan drinken. Hoe meer ze drinken, hoe slaperiger ze worden. Op een gegeven moment stop je. Dat is een natuurlijk instinct. Jij bent nog niet volwassen en dus heb jij dat instinct nog niet. Let dus op je grenzen! Ik denk -gegeven jouw verhaal- dat je door moet gaan met drinken totdat je zelf begint te merken dat het praten niet meer zo goed gaat en je iets moeilijker kunt lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, was het een leuke avond?
Ik denk dat je wel aangeschoten was na 6 bier, zeker de eerst keer. Het is wel fijn dat je nergens last van hebt. Ik heb ook nooit nergens last van, waarom weet ik niet en is voor mij ook nog altijd een raadsel. Ik heb de dag erna nooit koppijn, nooit misselijk. Hoeveel ik ook drink. Hoe komt dit eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Als je nog jong bent functioneert je lever nog heel goed en zal het de alcohol dus heel snel afbreken. Naarmate je ouder wordt gaat je lever minder goed functioneren en zal het dus langer duren voordat de boel afgebroken is en heb je dus sneller een kater.
|
![]() |
Yep, maar als het leuk was met 6 raad ik je aan om niet meer te gaan drinken
![]() Er zijn al heel wat mensen die het zonder alcohol niet leuk kunnen maken, en dat is heel jammer. Ik zelf ken mijn grenzen ook heel goed, ik kan net iets meer hebben dan de meeste, maar ga daar vaak niet overheen. Carnaval is een ander verhaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed wel aangeschoten denk ik ja ![]() Maar bedankt iedereen voor jullie reacties |
![]() |
||
Citaat:
In shandy zit ook alcohol, echter zo weinig dat je er nooit dronken van kan worden (ook niet als je er 100 blikjes van zou drinken). In Strohrum zit 80% alcohol, je kunt het gaan vergelijken met bier maar dat is niet helemaal eerlijk. In bier is de alcohol veel meer verdund dan in strohrum (5% tegen 80%), dus zou je er (ook verhoudingsgewijs) meer van moeten drinken om hetzelfde effect te krijgen (dronken).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hoort mensen wel eens zeggen dat ze van bijvoorbeeld whiskey anders dronken worden dan van bier en dat klopt ook wel. Hoe verder je alcohol verdund, hoe minder effect het heeft. Als je dus bijvoorbeeld 10 glazen whiskey drinkt van 0,1L met 50% alcohol dan zou je 0,5L alcohol binnen krijgen. Als je 20 halve liters bier drinkt zou je even veel alcohol binnen krijgen, maar toch is het effect van die 10 (flinke) glazen whiskey sterker. Dit gewoon even als voorbeeld om uit te leggen wat ik bedoel, heb ook al wat gerookt dus excuus als het niet helemaal samenhangend is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 0,15l gedeelddoor 20mL is 7,5 flesje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet bekennen dat dit ook mijn tactiek is kijken hoeveel erin past en daarna minderen tot een hoeveelheid dat het leuk is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
hoeveel tot je aangeschoten bent ? something.. | 27 | 23-05-2016 22:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Ruilvoet en internationale handel mastertime | 3 | 26-01-2006 19:26 | |
Eten & Drinken |
Wat eet en drink je vaak samen? Orlygirl66 | 40 | 06-04-2004 12:35 | |
Algemene schoolzaken |
Korte Bier-Enquette! Pointy | 55 | 23-10-2003 20:07 | |
Drugs & Alcohol |
Hoeveel bier heb jij nodig om aangeshoten te worden? dreadmanneke | 35 | 20-09-2003 11:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel? MC---Drijfkracht | 13 | 18-10-2001 19:06 |