En meeten telt niet. Gespot dus als in: niet afgesproken en toevallig tegengekomen. Heb je toen ook een praatje gemaakt?
DP stapte een paar haltes later in dezelfde bus als ik in vrijdag. Alleen het was zo druk dat ik mij niet naar voren kon manouvreren om een praatje met hem te maken. En volgens mij zag ik *oma* op haar werk donderdag, maar dat wist ik niet zeker en ik stond ook niet in de goede rij dus ik heb niets gezegd.
01-11-2010, 21:19
Verwijderd
wonen jullie allemaal in dezelfde stad ofzo?
01-11-2010, 21:28
Verwijderd
uhm, als laatst volgens mij creative music bij muziek in 't park in breda. Voor de rest spot ik alleen maar mensen die ook op de academie zitten en ook hier.
01-11-2010, 21:28
Verwijderd
Utrecht is wel represent maar ik zie niet echt vaak forumers hoor. En de mensen die ik zie daar spreek ik dan meestal mee af
In Utrecht zit inderdaad best veel, maar in het dagelijks leven kom ik dus ook al een hoop mensen tegen, die ik niet eens meer als forumers zie. Afgelopen maand heb ik er.. snel geteld al 7 gezien.
Ik heb geloof ik nog nooit een forumer gespot. Voor ik White Trash kende dacht ik dat ik 'm een keer gespot had, maar dat was 'm niet. Ik zie wel regelmatig forumers, maar dat is dan altijd afgesproken en nooit random spotten.
Uhm. De laatste keer dat ik echt iemand gespot heb.. is lang geleden. Volgens mij was dat Sidhe, vorig jaar een keertje in de bieb. Of misschien was het White Trash voordat ik hem als niet-forumer leerde kennen.