Advertentie | |
|
![]() |
|
Allereerst jij kunt er niets aan doen dat je dat soort gebaren maakt. Ook al ben je een homo (hoeft niet) denk dan, boeieeeeen..
Misschien moet je eens een keer iets terug zeggen. Vertel het aan vrienden, die komen wel voor je op. Of aan de (con)rector, die doet er wel iets mee. Ik zelf zit ook in de tweede. Maar mij maakt het allemaal niet uit ![]() Ik hoop dat je hier iets aan hebt, laat het weten hoe het verder gaat! Schaapje7 |
![]() |
|
Honderdduizend uitroeptekens maken niks beter, hoor.
Die jongens zijn jonger dan jij. Logischerwijs moet jij dus verstandiger zijn dan zij. Sowieso, als zij de behoefte hebben om iemand een naar gevoel te geven om zichzelf beter te voelen, ben jij al een beter mens dan zij. Of je nou homo-gebaren maakt of niet. Je hebt nodig: Zelfvertrouwen. Als ze dingen naar je roepen moet je zo reageren dat zij denken dat het je echt geen flikker uitmaakt wat ze van je vinden, omdat zij toch zulke kleine eikeltjes zijn. Dit kun je zover krijgen door jezelf te accepteren: ze vertellen je niks dat je nog niet weet. Goed, misschien heb je een wat verwijfde lichaamstaal of zoiets. Maar als je dat nou weet en daar zelf vrede mee hebt kunnen zij je er niet mee pesten. Vervolgens. Als ze je duwen, jij bent hopelijk wat groter dan zij. En zelfs als dat niet zo is, zeg gewoon heel beheerst dat je dat een stomme actie vindt, niet normaal of fatsoenlijk of wat dan ook en loop dan weg. Je moet sowieso hen zielig vinden en dat duidelijk laten merken. Als ze jou pesten en jij daarvan ongelukkig wordt, hebben zij macht over je, en dat vinden ze geweldig. Daar doen ze het voor, dat gevoel vinden ze het beste wat er is. Als ze jou pesten en jij daardoor alleen maar laat weten dat je hen een stelletje droeftoeters vindt zullen ze geen goed of machtig gevoel meer overhouden aan het pesten. Dan voelen ze zich ook zielig. Je moet de rollen omdraaien en je moet bovenal om ze lachen, dat is het belangrijkste. Als je boos wordt of verdrietig of bang dan hebben ze alsnog macht over je. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je leven is niet kut, je kan er altijd wat van maken. Dan ga ik nu je titel aanpassen naar iets waardoor ik niet mijn ogen wil uitprikken met een fonduevorkje.
|
Geef ze geen macht door zelfs over ze te dénken! Ik word weleens uitgescholden voor gothic, niet dat ik daar op lijk, en vaak uitgelachen door wat meisjes uit me klas. Natuurlijk is dit niet leuk, maar je doet jezelf echt alleen maar pijn door aan hen te denken. Wees niet bang om door school te lopen en loop rechtop. Voel je trots op wie je bent.
Neem desnoods karate-lessen, ik zeg niet dat je mensen in elkaar moet slaan maar je moet je zeker kunnen verdedigen. Het begint natuurlijk wel met je innerlijke zelfbeeld, later kun je dit bekrachtigen door bijvoorbeeld je zeker te voelen bij een sport zoals karate, waar je respect mee opeist. Succes!
|
Hahaha xD Wat een grappenmaker ben je, Sandro!(!!!!!! please hou op, I'm seri-ass)
Wat een held ben je, Sabir. Ik kon alleen maar dromen van zo'n prachtige manier van dubbelposten ![]() ![]() Dat mensen je kunnen pesten, ik zou alleen maar de hele tijd dubbel liggen. Uiteindelijk boos worden omdat je me in een coma hebt laten lachen. Tikkie meer ontopic (serieus pratend): Wat dacht je van wat meer zelfvertrouwen? Wat minder flikkerig doen kan misschien helpen. Kijk, een gehandicapt kind kan er niks aan doen dat hij op een manier anders eruit ziet, een homo kan er ook niks aan doen dat hij op mannen valt. Alleen een flikker is iemand die "gay doet", iemand die een vrouwenstem gebruikt, zulke gebaren gebruikt, debiel praat... Aagh, laat me niet teveel eraan denken. Het is gewoon te erg om te zien, zal vast wel nummer 1 irritatie van your average guy zijn. !!!!!!!! en ojah, zijn niet vooral niet moslims fel tegen elke vorm van homofilie? |
![]() |
|
^ Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is een serieus topic en Afwezignummer2 vindt het een grote grap.
Jongen, laat je niet veranderen door wat iemand anders van je vindt. Jij hoeft niet te veranderen als je dat niet wilt, vooral niet als het niet hóéft! Het is jouw leven en je kunt alleen jezelf gelukkig maken. Stop met het ervoor zorgen dat deze jongens je aan het twijfelen zetten, dit doe je dus mentaal. Lees boeken, ik raad ze echt aan. Veel mensen vinden dat raar, maar hier zoek je toch ook tips en dat is toch ook geschreven?
|
Als je wordt gepest vanwege, weet ik veel wat, de manier waarop je loopt, vind ik het raar dat meteen de oplossing dan maar is 'leer jezelf anders te lopen' (of gebaren of whatever). De pesters zitten fout, híj niet! En natuurlijk, het kán zeker handig zijn dat te veranderen/er op te letten, maar in mijn ogen is dat niet het eerste wat je moet doen, of in ieder geval niet het eerste waarvan je ervan uit moet gaan dat je het moet doen. Zelfvertrouwen ontwikkelen is in mijn ogen belangrijker. En zelfs al doe je in het begin maar alsóf je het allemaal maar grappig, dom, oninteressant en heel erg niet kwetsend vindt, als je het goed weet te spelen dan gá je het uiteindelijk ook zo vinden. Dus eigenlijk wat de rest al zegt, doe alsof het je niets kan schelen, lach ze uit als ze iets stoms zeggen, trek je er niet te veel van aan (of doe alsof), zoiets. Het is vanzelf niet leuk meer voor ze.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En probeer misschien eens te oefenen op wat zij vinden 'normaal' praten? Je moet je natuurlijk niet gaan aanpassen omdat zij dat willen... Oh, en je hebt ZEKER GEEN kut leven |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kan iemand me helpen?? Flamingfuri | 17 | 21-07-2016 01:24 | |
Liefde & Relatie |