Oud 18-11-2010, 21:59
Diamera
Diamera is offline
Is er een manier om je lichaam zo te trainen, dat je een mooiere taille krijgt? Ik ben niet dik ofzo, maar mijn heupen zijn niet zo mooi breed, waardoor ik in plaats van een zandloperachtig figuur meer een recht figuur heb. Een zandloperfiguur vind ik mooier. Dus kan ik, met bepaalde oefeningen ofzo, iets meer een zandloperfiguur krijgen?

Alvast bedankt voor het antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 23:45
Verwijderd
Geduld, je beschrijft een slank meisjes lichaam en je bent 15, neem je maten nog eens over 10 jaar.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 01:05
Armoed
Armoed is offline
Er zijn theoretisch gezien wel oefeningen om je heup-adductoren te laten toenemen in spiermassa waardoor je een ietwat breder figuur krijgt bij je heupen, maar het meeste is genetisch bepaald (uitzetten van je bekken). De kans is vrij groot dat je heupen nog breder geworden, gezien je leeftijd, dus ik zou gewoon wachten.
Oud 19-11-2010, 05:59
HangInThere
HangInThere is offline
Als je je heupadductoren traint krijg je alleen bredere dijen, want deze spieren bevinden zich bijna alleen mediaal van de spina iliaca anterior superior (het uitstekende stukje bot dat je kan voelen). Je geeft terecht aan dat je heupcontour met name wordt bepaald door het benige bekken in combinatie met de juiste vetdistributie. Dat vormt zich allemaal in de puberteit.
Oud 19-11-2010, 06:06
Verwijderd
gewoon zo'n brede riem over je shirt kan ook al wonderen doen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 13:20
Diamera
Diamera is offline
Oh, bredere dijen hoef ik niet. Gewoon wachten dus. Bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 17:08
Verwijderd
gewoon nog even wachten denk ik je bent nog maar net 15 een deel van je figuur moet nog komen hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 11:37
Mobius
Mobius is offline
Eindelijk een meisje dat bredere heupen wil, ik ben ontroerd!
Oud 22-11-2010, 20:13
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Eindelijk een meisje dat bredere heupen wil, ik ben ontroerd!
Haha leuk om te horen

Klinkt raar ja maar het ziet er nou eenmaal vrouwelijker uit. Hoewel ik me bij gym niet eens meer normaal om kan kleden zonder dat minstens de helft naar me staat te staren en mijn lichaam prijst, vind ik het toch mooier als het allemaal wat voller is. Nu ben ik naar mijn mening net een gratenpakhuis, en ik vind het maar niets eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 20:45
Mobius
Mobius is offline
Zolang je zelf maar niet al te veel moeite gaat doen om zoiets te bereiken. Je bent nog jong en alhoewel je al of bijna uitgegroeid bent, nemen je hormonen de rest van je fysieke ontwikkeling voor hun rekening.

Nja, eigenlijk wat alle mensen hierboven al gezegd hebben.
Oud 22-11-2010, 21:11
Diamera
Diamera is offline
Ja omdat ik waarschijnlijk bijna uitgegroeid ben, dacht ik dat het dan ook wel bijna gedaan was met de verdere ontwikkeling van mijn lichaam. Maar ik zal dus gewoon afwachten.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 21:31
Verwijderd
De meeste mensen zijn rond hun vijftiende, zestiende in de lengte uitgegroeid maar je lichaam ontwikkelt zich nog verder tot je een jaar of twintig bent je hersenen zijn zelfs pas volwassen met 25 jaar!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 15:50
Ducky-men
Ducky-men is offline
gewoon regelmatig gaan lopen in de week bv 2 kkeer 8 kilometer,

ik ben een man van 15 en doe gewoon allerlij sproten en ook 2 keer in de week 10 km lopen of een keer 10 km en dan versnellingen trainnen.

En voor jou zal dit wil helpen, lopen is een van de gezondste sporten en het makkelijkste uit te voeren, begin gewoon met 3 km en dan tot 8 km of zo
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 16:17
Verwijderd
Daarmee worden je heupen niet breder, maar het is wel goed voor je conditie.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Daarmee worden je heupen niet breder, maar het is wel goed voor je conditie.
Als je voor de rest magerder bent, lijken ze wel breder
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 18:34
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Als je voor de rest magerder bent, lijken ze wel breder
Haha ja daar doen we het voor

Citaat:
gewoon regelmatig gaan lopen in de week bv 2 kkeer 8 kilometer,

ik ben een man van 15 en doe gewoon allerlij sproten en ook 2 keer in de week 10 km lopen of een keer 10 km en dan versnellingen trainnen.

En voor jou zal dit wil helpen, lopen is een van de gezondste sporten en het makkelijkste uit te voeren, begin gewoon met 3 km en dan tot 8 km of zo
Beginnen bij 3 km?! Ik haal nog net de 2km voor een voldoende bij de coopertest
Respect trouwens, 10km in de week hardlopen is zeker niet niks!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:12
Verwijderd
hardlopen kan je heel goed trainen hoor
gewoon 3 keer per week een stuk doen en je echt goed inzetten, net iets meer dan dat je uberhaupt van je zelf durft te vragen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:12
Verwijderd
dan kan je in no time ook 10 km lopen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 18:20
Ducky-men
Ducky-men is offline
ja dat is waar, maar het is echt de bedoeling bij lopen dat wanneer je al zo een 4 keer op een goed tempo kunnen lopen hebt dat tempo te gebruiken voor een kilometer verder te gaan. Zo kweek je echt conditie. Het is wel lastig maaar het is de moeite waar.

Nu ben ik bijvoorbeeld aan het oefenen voor de halve marathon dus 22.4 kilo meter. en ik kan nu al goed 15 kilometer lopen in 1u 10 of 1 uur.

Maar ik wil deze tijd behouden voor de 22.4 kilometer dus moet je eigelijk jezelf week op week uitdagen om in dezelfede tijd in plaats van 15bv 16 koilometer te lopen en zo tot 22.4.

Het is zwaar maar nadien geeft het echt een goed gevoel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 16:46
Verwijderd
Wil je een halve marathon à 21,1km lopen in een uur (oftewel bijna het wereldrecord verbreken)?!? Lijkt me wat te ambitieus om nu al te doen. Maar misschien kan je al wel wedstrijden van 10 of 16 km rennen in een goede tijd.

Laatst gewijzigd op 01-12-2010 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 09:57
Kaa
Kaa is offline
Toen ik dik uit de puberteit was had ik nog steeds geen heupen
Kreeg ze pas door te bevallen. En dan ook binnen no-time (maar dat is niet echt n advies wat je op moet volgen ofzo)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten