![]() |
|
Zolang je zelf maar niet al te veel moeite gaat doen om zoiets te bereiken. Je bent nog jong en alhoewel je al of bijna uitgegroeid bent, nemen je hormonen de rest van je fysieke ontwikkeling voor hun rekening.
Nja, eigenlijk wat alle mensen hierboven al gezegd hebben. ![]()
|
gewoon regelmatig gaan lopen in de week bv 2 kkeer 8 kilometer,
ik ben een man van 15 en doe gewoon allerlij sproten en ook 2 keer in de week 10 km lopen of een keer 10 km en dan versnellingen trainnen. En voor jou zal dit wil helpen, lopen is een van de gezondste sporten en het makkelijkste uit te voeren, begin gewoon met 3 km en dan tot 8 km of zo |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Respect trouwens, 10km in de week hardlopen is zeker niet niks! ![]() |
![]() |
|
ja dat is waar, maar het is echt de bedoeling bij lopen dat wanneer je al zo een 4 keer op een goed tempo kunnen lopen hebt dat tempo te gebruiken voor een kilometer verder te gaan. Zo kweek je echt conditie. Het is wel lastig maaar het is de moeite waar.
Nu ben ik bijvoorbeeld aan het oefenen voor de halve marathon dus 22.4 kilo meter. en ik kan nu al goed 15 kilometer lopen in 1u 10 of 1 uur. Maar ik wil deze tijd behouden voor de 22.4 kilometer dus moet je eigelijk jezelf week op week uitdagen om in dezelfede tijd in plaats van 15bv 16 koilometer te lopen en zo tot 22.4. Het is zwaar maar nadien geeft het echt een goed gevoel. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|