Oud 26-04-2011, 15:00
tuttebel
tuttebel is offline
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een kamer/appartement (mag in huis met anderen!) in Utrecht vanaf september/oktober. Groot genoeg voor ons 2en, badkamer/keuken mag gedeeld, max. 750 euro. Het liefst in de binnenstad, maar we zijn bereid tot 25 min. te fietsen naar het centrum.

Degene met de gouden tip voor een superhuisje krijgt een voorkeursbehandeling, je mag als eerste in mijn huidige kamer op de Oudegracht (schuin-tegenover Tivoli, met dakterras) komen kijken, en als het klikt met de andere 2 huisgenoten, is die van jou!

Groetjes,
Marijke
Oud 17-05-2011, 18:43
Krossed
Krossed is offline
ik ga eens voor je zoeken

misschien wel handig als je erbij vermeld hoe groot het minimaal moet zijn..

Laatst gewijzigd op 17-05-2011 om 19:00.
Oud 26-05-2011, 20:27
tuttebel
tuttebel is offline
dankjewel! hier kan ik mee vooruit

we hebben niet echt eisen met minimale grootte, zolang je er met 2 personen en meubilair kunt leven. ik denk voor een combi slaap/woonkamer vanaf 25m2 ongeveer? maar als het een kamer is met keuken, liefst wat groter.
Oud 27-05-2011, 11:32
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Sta je ingeschreven bij de SSH? Particulieren bieden ook wel eens zelfstandige woonruimten aan (aangezien je voor de rest van de zelfstandige woningen echt minimaal 5 jaar ingeschreven moet staan ofzo )
Oud 31-05-2011, 18:54
Krossed
Krossed is offline
Citaat:
dankjewel! hier kan ik mee vooruit

we hebben niet echt eisen met minimale grootte, zolang je er met 2 personen en meubilair kunt leven. ik denk voor een combi slaap/woonkamer vanaf 25m2 ongeveer? maar als het een kamer is met keuken, liefst wat groter.
ik zal nog wel even verder voor je zoeken, en laat me maar weten of je er een te pakken hebt, want ik kan niet wachten om te wonen op de oude gracht

hoeveel betaal je nu trouwens ?
Oud 06-06-2011, 17:11
tuttebel
tuttebel is offline
ik stond niet meer ingeschreven bij de SSH en woningnet door een domme fout met jaarlijks herhalend inschrijven, maar intussen wel weer bij woningnet.

ik betaal 325 voor mn kamer, en het is een zolderkamer. Niet supergroot, maar met dakterras waar je in principe de hele zomer een woonkamer erbij hebt.
Oud 07-06-2011, 10:52
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
@tuttebel: een vriendin van mij had een appartement op de voorstraat in de aanbieding. Wel iets boven je budget: 950 euro inclusief voor 60m2. Je moet me maar eventjes pm mocht je interesse hebben!
Oud 09-06-2011, 15:44
tuttebel
tuttebel is offline
oei dat is inderdaad net wat te duur. toch bedankt voor het posten!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten