Oud 26-04-2011, 21:59
sander-ruiter
sander-ruiter is offline
beste allemaal,

ik denk dat ik verliefd begin te worden op een meisje uit mij klas... ik zit net twee maanden met haar in de klas en ze is van het begin af aan een beetje aan het flirten. die vriend van haar blowd elke dag weed en heeft alleen de"lusten"en niet de lasten... zo moet zij bijv. altijd maar naar hem toe komen van callandsoog naar den helder... maar anders om gebeurt dat zelden. zij vertelt dit allemaal aan mij en aan een andere vriend maar ze is zo verliefd op hem dat ze het niet uit wil maken (denk ik).
ik loop nu 2 weken stage in amsterdam bij stadstoezicht nieuw west... het is leuk met haar en ze is steeds aan het flirten... ze knijpt regelmarig in mijn kont en ze zecht soms dat ik lekker ruik (het zijn gewoon die momenten dat we elkaar aankijken en tijdens het lopen raakt ze bijv. expres met haar hand de mijne, dan zecht ze "als je mijn hand vast wilt houden moet je het gewoon zeggen"). afgelopen woensdag hadden we het over haar borsten (ze is helemaal niet verlegen) ze pakte ineens mijn hand en lechte die op haar borst. die avond ging ik naast haar zitten in de trein. ze was moe en leunde tegen mij aan, ik d8 mooi dus ik leg een arm om haar heen. zo hebben we bijna een uur gezeten. ik vind het allemaal best maar vandaag was ze weer helemaal vol van haar vriend....

zou ze gewoon een spelletje spelen of lijkt het maar zo?? een vriend van me uit de klas is er altijd bij (soort vriendengroepje) hij ziet het allemaal gebeuren... en helpt mij een beetje in de juistre richting (zo van: ik ga daar wel zitten dan kan jij naast haar zitten...).

ik hoop dat het een beetje duidelijk is, wat moet ik hiermee??? ik wil haar dolgraag als vriendin... ik moet de hele dag aan haar denken.

gr. S

Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 22:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2011, 07:04
hookee
hookee is offline
Ze vindt die ander blijkbaar net even te spannend om aan de kant te zetten.
Misschien wil ze wel met jou maar durft ze het "goede" van de ander niet los te laten, ook al kleeft er zoveel "slecht" aan.
Volgende keer als ze weer over hem begint eens vragen of ze hem ook over jou vertelt.
Het lijkt alsof jij de opvulling bent van de momenten dat ze niet bij hem is.
Je zou haar kunnen zeggen dat het je pijn doet om je te moeten delen en dat ze een keuze moet maken.
Aan de andere kant lijkt ze me niet betrouwbaar; wat ze bij haar vriend doet, zal ze ook bij jou kunnen doen.
Derde optie, als ze niet verlegen is; ga een stap verder, proef van de "verboden vruchten", geniet ervan, dumpen kan altijd nog. Als ze jou gebruikt, mag dat ook andersom.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 09:40
Volk
Volk is offline
Ik weet niet hoe oud dat meisje is maar het kan ook zijn dat ze jou helemaal niet als een bedreiging ziet voor haar relatie, maar als een broer/maatje en dat je daarom zoveel 'toegang' hebt. Misschien wil ze wel gewoon aandacht, misschien is ze wel een sletje, dat kan ook. Ze lijkt me in ieder geval niet echt relatiemateriaal om de redenen die hookee ook noemt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:20
Edelweiss
Edelweiss is offline
misschien is ze bang voor haar vriend om het uit te maken ofzo. Vraag gewoon wat ze van je vind, en of ze hem leuker vind, wat ze nu eigenlijk wil!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 14:59
Verwijderd
'lechte'?!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
'lechte'?!
Citaat:
.. ze zecht.. dan zecht ze..
Volgens mij weet hij niet waar de g zit?

@TS: Gewoon afstand nemen van dat meisje. Die weet duidelijk niet wat ze wil en ze eet een beetje van twee walletjes. Niet echt een betrouwbaar meisje. Lijkt me niet dat je zo'n vriendin wil.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:43
Verwijderd
Ze klinkt nogal sletterig. Daarnaast is het natuurlijk ook een beetje bitch van jou om je arm om iemand heen te leggen die al een vriend heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten