beste allemaal,
ik denk dat ik verliefd begin te worden op een meisje uit mij klas... ik zit net twee maanden met haar in de klas en ze is van het begin af aan een beetje aan het flirten. die vriend van haar blowd elke dag weed en heeft alleen de"lusten"en niet de lasten... zo moet zij bijv. altijd maar naar hem toe komen van callandsoog naar den helder... maar anders om gebeurt dat zelden. zij vertelt dit allemaal aan mij en aan een andere vriend maar ze is zo verliefd op hem dat ze het niet uit wil maken (denk ik).
ik loop nu 2 weken stage in amsterdam bij stadstoezicht nieuw west... het is leuk met haar en ze is steeds aan het flirten... ze knijpt regelmarig in mijn kont en ze zecht soms dat ik lekker ruik (het zijn gewoon die momenten dat we elkaar aankijken en tijdens het lopen raakt ze bijv. expres met haar hand de mijne, dan zecht ze "als je mijn hand vast wilt houden moet je het gewoon zeggen"). afgelopen woensdag hadden we het over haar borsten (ze is helemaal niet verlegen) ze pakte ineens mijn hand en lechte die op haar borst.

die avond ging ik naast haar zitten in de trein. ze was moe en leunde tegen mij aan, ik d8 mooi dus ik leg een arm om haar heen. zo hebben we bijna een uur gezeten. ik vind het allemaal best maar vandaag was ze weer helemaal vol van haar vriend...

.
zou ze gewoon een spelletje spelen of lijkt het maar zo?? een vriend van me uit de klas is er altijd bij (soort vriendengroepje) hij ziet het allemaal gebeuren... en helpt mij een beetje in de juistre richting (zo van: ik ga daar wel zitten dan kan jij naast haar zitten...).
ik hoop dat het een beetje duidelijk is, wat moet ik hiermee??? ik wil haar dolgraag als vriendin... ik moet de hele dag aan haar denken

.
gr. S