Citaat:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en dacht ik meld mij eens aan want ik zit met een probleem. Sinds het uit is met mijn vrienden (7 maanden geleden ofzo) heb ik zware tijden gehad. In het begin ging het prima daarna hoorde ik dat ze iemand anders had en toen raakte ik een soort van depressief.
Ik was jaloers en het leek als of ik weer verliefd op haar was. Toen heb ik haar verwijderd van MSN, Hyves, Facebook en al dat soort gedoe. Dat was erg moeilijk in het begin maar het heeft wel wat geholpen. Ik kan nu gewoon rustig niet meer aan haar denken.
Ook zit ik dit jaar niet op school, ben naar een 2 maanden gestopt met mijn studie omdat het mij niet aansprak. Ik werk nu vooral en ga de paar maanden wel vaak uit, vaker dan normaal. Maar waar ik achter ben gekomen is dat ik totaal niet durf te praten met vreemde meisjes tijdens het uitgaan.
Kijk gewoon op een feestje van een vriend en er zijn meisjes bij heb ik meestal niet heel veel problemen. Maar als ik met uitgaan of met een groot feest zoals Koninginnedag een meisje zie lopen dan durf ik die niet aan te spreken. Vooral is dat ook omdat ze dan in een hele groep loopt.
En ben ik aan het praten met een meisje dan gaat het erg moeizaam vind ik, ik weet al gauw niet meer waarover ik moet praten.
|
Hi! Ik weet natuurlijk niet hoe dat is voor jongens, maar miss vind je het handig om eens te kijken vanuit de ogen van een meisje!
Doe niet meteen te veel je best: overrompel haar niet met informatie en vragen, hou het een beetje simpel. Maak een grapje, flirt wat en luister naar haar! (BELANGRIJK!)
Als zij jou ook wel ziet zitten, komt het gesprek vanzelf (en een pijnlijke stilte is voor haar net zo awkward). Maar als ze je niet ziet zitten en dit laat blijken door irritante antwoorden te geven of bot te zijn: wegwezen.
En wat betreft dat ze altijd in groepen zijn: true. Maar probeer er eens 1 aan te spreken als ze drinken gaat halen; of loop een keer op een groepje af en vraag of je haar wat te drinken mag bieden: als ze het drankje dan heeft loopt ze niet van je weg (meestal)
Succes!
xx