Hallo allemaal, ik ben een meisje van 18 dat bijna 2 jaar samen haar vriend van 20.
Ik zit met iets, namelijk dat mijn vriend best jaloers is.
Dit is wat ik bedoel:
- hij is heel snel ongerust
- hij heeft het moeilijk en reageert jaloers als hij ziet dat ik berichten heb gestuurd met mijn kameraden ( laat staan afspreken met een kameraad...)
- hij heeft het zelfs moeilijk met meisjes! Ook op meisjes kan hij jaloers worden als ik wat gek, close doe met mijn vriendinnen.
- hij heeft graag aandacht, hij zegt soms ook als we bij zijn vrienden zijn "geef me nou ook eens wat aandacht" (niet op een kwade toon, eerder gwn met de bedoeling dat ik ook veel tegen hem praat of knus bij hem blijf zitten).
Morgen ga ik uit eten met wat vriendinnen, het heeft me een beetje moeite gekost om het hem te zeggen, omdat het 'fout' voelt voor mij, omdat ik weet dat hij het er niet makkelijk mee heeft.
Van zichzelf weet hij dat hij jaloers is en hij excuseert zich ook vaak & zegt dat hij er niet aan kan doen.
Denken jullie dat het met de tijd gaat beteren? of hoe ga ik best hiermee om? Praten hebben we al vaker gedaan, als jullie tips hebben geef ze gerust....
Ook jongens die zelf last hebben van jaloezie, geef jullie mening, want ik zie mezelf echt niets fout doen en zeker niet vreemdgaan en nog blijft hij jaloers.
Ik maak hem vaak duidelijk hoe graag ik hem zie dus graag jullie mening!
Wil me niet altijd schuldig blijven voelen als k met anderen afspreek, of hem zo slecht laten voelen.