Oud 04-07-2011, 14:30
Verwijderd
Hai.
Advertentie
Verwijderd
Deze was eerder!
Verwijderd
oh, ik was weer eens te laat.
Oud 04-07-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Deze was eerder!
Ja, dat weet ik ook wel.
Verwijderd
De titel is trouwens omdat ik door deze topictitel steeds aan dat liedje moet denken.
Verwijderd
Oh ik postte al in de ander Fail.
Verwijderd
Citaat:

Plaats maakt me weinig uit, al vind ik Tilburg wel wat minder relaxed als ik de dag erna om kwart voor 7 moet beginnen.
Oud 04-07-2011, 14:32
Rivka
Rivka is offline
Azesje! Waar ga jij naartoe op vakantie?
Oud 04-07-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Azesje! Waar ga jij naartoe op vakantie?
Ik ga naar mijn bestevriendinnn in Noorwegen! En ook even naar Zeeland, denk ik. En Frankrijk zal ik ook nog wel aandoen om familiedingen. En Rusland. Ik ben echt veel weg.
Oud 04-07-2011, 14:33
Verwijderd
En ja, dat snap ik wel Sann
Oud 04-07-2011, 14:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, over wwww-en in Tilburg gesproken, we moeten nog steeds eens pasta komen nuttigen @ your place, Minke!
Oud 04-07-2011, 14:36
Verwijderd
Oh, fuck, nu reageerde ik ook daar. Verwarrrrend.
Oud 04-07-2011, 14:38
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ga naar mijn bestevriendinnn in Noorwegen! En ook even naar Zeeland, denk ik. En Frankrijk zal ik ook nog wel aandoen om familiedingen. En Rusland. Ik ben echt veel weg.
Zo, best wel ja! Noorwegen lijkt me trouwens wel vet. Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest.

Ook nog nooit in Engeland
Oud 04-07-2011, 14:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Urgh, de webshop heeft mn tv verzonden, maar de track&trace link doet het nog niet. /ongeduldig
Citaat:
ah, welke is het geworden?
Samsung UE32D5000, 32" Full HD LED

En een Samsung HT-C 5800 2.1 Blu-ray home cinema set

Als je er kritiek op hebt Carn, dan hoor ik het graag! Ik mag de koop nog annuleren

Citaat:
Oh, fuck, nu reageerde ik ook daar. Verwarrrrend.
Ik had het al gelezen!

Laatst gewijzigd op 04-07-2011 om 14:51.
Oud 04-07-2011, 14:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
nice. Ik heb nogsteeds de 37 variant op mn lijstje stan .
Oud 04-07-2011, 14:52
Geel
Geel is offline
Martin, je vier berichten zijn samengevoegd ;x
Oud 04-07-2011, 14:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

En een Samsung HT-C 5800 2.1 Blu-ray home cinema set

Als je er kritiek op hebt Carn, dan hoor ik het graag! Ik mag de koop nog annuleren

Ik had het al gelezen!

ik heb de niet-led versie
Oud 04-07-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ha, dat deed Jochum ook steeds toen hij net fb was.

Maar, Geelske! Die transcriptiesite die jij gebruikte, wat was die?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oke Geel, dan zal ik je nu als beloning een waardevolle tip geven: de meeste forumers stellen het niet op prijs als forumbazen ongevraagd aan posts zitten te sleutelen. Ik snap dat je graag met je nieuwe knopjes wil spelen, maar het is irritant.
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, niet weer
Oud 04-07-2011, 14:54
Lorelei
Lorelei is offline
Absinthe: ik vind het ook wel leuk om weer ns naar tilburg te gaan (maar dus niet op di, wo, vrij)
Oud 04-07-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Oke Geel, dan zal ik je nu alvast een waardevolle tip geven: de meeste forumers stellen het niet op prijs als forumbazen ongevraagd aan posts zitten te sleutelen.
Precies. DaT ging ook echt spelfouten verbeteren enzo
Oud 04-07-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Absinthe: ik vind het ook wel leuk om weer ns naar tilburg te gaan (maar dus niet op di, wo, vrij)

Moeten maar even zien welke opties zich aandienen/er overblijven!
Oud 04-07-2011, 14:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nice. Ik heb nogsteeds de 37 variant op mn lijstje stan .
Hm, dat vond ik een beetje te decadent voor mijn kleine studiotje.
Oud 04-07-2011, 14:56
Geel
Geel is offline
Ik ga geen spelfouten lopen verbeteren en ook niet aan posts lopen sleutelen. Dat heb ik ook nooit gedaan.
Verwijderd
Goed, nu wordt het een etentje met zus + vriend, andere zus, en moeders.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Precies. DaT ging ook echt spelfouten verbeteren enzo
Trimm Trabb deed het trouwens ook, en Miekje ook volgensmij.
Oud 04-07-2011, 14:57
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ha, dat deed Jochum ook steeds toen hij net fb was.

Maar, Geelske! Die transcriptiesite die jij gebruikte, wat was die?
translit.ru
Oud 04-07-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga geen spelfouten lopen verbeteren en ook niet aan posts lopen sleutelen. Dat heb ik ook nooit gedaan.
Maar dat berichten samenvoegen vind ik persoonlijk ook vrij irritant en aanstellerij. Ga er maar vanuit dat de meeste forumers proberen zoveel mogelijk te multiquoten e.d., maar dat dat soms gewoon even niet zo uitkomt, omdat je dan nog een bericht aan het typen bent als de volgende berichten waar je nog op wil reageren zich al aandienen. Daarbij wordt jouw bericht dan misschien weer gequoot door iemand anders, en vervolgens blijkt dan het bericht uitgebreid te zijn.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Maar dat berichten samenvoegen vind ik persoonlijk ook vrij irritant en aanstellerij. Ga er maar vanuit dat de meeste forumers proberen zoveel mogelijk te multiquoten e.d., maar dat dat soms gewoon even niet zo uitkomt, omdat je dan nog een bericht aan het typen bent als de volgende berichten waar je nog op wil reageren zich al aandienen. Daarbij wordt jouw bericht dan misschien weer gequoot door iemand anders, en vervolgens blijkt dan het bericht uitgebreid te zijn.
Ik zie het het probleem van samenvoegen hier niet echt?
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb deed het trouwens ook, en Miekje ook volgensmij.
Irritantttt is het.
Maakt het zoveel uit dat Saai wat sneller gaat? De tijd van forumers die hele monologen houden als er niemand is, is echt wel voorbij hoor. Uit de hand loopt het echt niet.
Oud 04-07-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ik leg het net aan je uit.
Oud 04-07-2011, 15:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen vinden het niet chill als je ongevraagd aan hun posts zit, basically

Hoi
Oud 04-07-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Maar wel een noodzaak?

Maar, volgens mij doen alle fb's dat een beetje als ze net fb's zijn. Dat is dat meteenhamerindehand-idee. Lekker knopjes uitproberen.
Oud 04-07-2011, 15:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, het valt me op dat je al een aantal keer aan [img] en youtubetags hebt gesleuteld. En posts samenvoegen is ook irritant. Ten eerste kun je me er gewoon op aanspreken, ten tweede gaat het niet over hetzelfde, ten derde ben je forumbaas en geen stijlpolitie. Nogmaals, ik snap dat je graag je functies wil gebruiken en voor een beter forum en een betere wereld bent, maar het is gewoon irritant als je aan andermans posts komt.

Laatst gewijzigd op 04-07-2011 om 15:07.
Oud 04-07-2011, 15:02
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik leg het net aan je uit.
Nee, je zegt dat mensen soms 'gedwongen' dubbele posts maken en samenvoegen kan leiden dat iemand een stukje meequote waar hij niet op had willen reageren. Ik zie daar nog steeds het probleem van niet in. Als mensen 'gedwongen' dubbel posten --> samenvoegen. En dat van quoten waar je niet op wil reageren, zo'n ramp is dat niet.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mensen vinden het niet chill als je ongevraagd aan hun posts zit, basically

Hoi
dit dus
Verwijderd
Citaat:
Nee, je zegt dat mensen soms 'gedwongen' dubbele posts maken en samenvoegen kan leiden dat iemand een stukje meequote waar hij niet op had willen reageren. Ik zie daar nog steeds het probleem van niet in. Als mensen 'gedwongen' dubbel posten --> samenvoegen. En dat van quoten waar je niet op wil reageren, zo'n ramp is dat niet.
Je leest niet goed.
Verwijderd
Tuigmeesters! Ik ben nét weer thuis na Rock Werchter. Vijf toffe dingen gezien, Maiden, Grinderman, Portishead, Hurts en.. Kak, wat was die andere nou.. Ah ja, PJ Harvey! </vermoeidheid> De rest was allemaal mweh ende mwah, op Underworld na, dat was ook nog wel een leuk feestje. De groep bleek verrassend goed te werken en we hebben vanaf de eerste kilometer dikke schik gehad <3 Overigens heb ik de afsluitende act, de Black Eyes Peas, niet gezien. Ik weigerde principieël daar bij te gaan staan Lekker vóór de meute terug zijn op het campingterrein ftw.

Oh; en we hebben voor 'n honderd euro op zondagochtend/middag gratis bier gedronken De meisjes achter de bar daar waren óf schuchtere Belgische scholieren óf herintredende huisvrouwen en wanneer je een praatje met ze maakt en tussen neus en lippen door je bestelling deed kon je de boel zo, zonder bonnetjes, meenemen Dat is acht rondjes vlekkeloos gegaan

edit: Ha ja, het Hoge Woord is er inmiddels uit! Fijnemans, scheelt weer tip-toe'en
Oud 04-07-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Maar wel een noodzaak?

Maar, volgens mij doen alle fb's dat een beetje als ze net fb's zijn. Dat is dat meteenhamerindehand-idee. Lekker knopjes uitproberen.
Citaat:
Nouja, het valt me op dat je al een aantal keer aan [ U R L en youtubetags heb gesleuteld. En posts samenvoegen is ook irritant. Ten eerste kun je me er gewoon op aanspreken, ten tweede gaat het niet over hetzelfde, ten derde ben je forumbaas en geen stijlpolitie. Nogmaals, ik snap dat je graag je functies wil gebruiken en voor een beter forum en een betere wereld bent, maar het is gewoon irritant als je aan andermans posts komt.
Amen.
Oud 04-07-2011, 15:04
Verwijderd
Waarom doet die quote van Martino het niet?
TopDrop
TopDrop is offline
ik snap wel dat samenvoegen iets toevoegt in een topic dat ergens over gaat en de posts een substantieler inhoud hebben. in saai gaan de posts zo snel, dat het juist alleen maar verwarrend werkt. want mensen reageren dan op een losse post, die daarna opeens is samengevoegd.
Martiño
Martiño is offline
Hm minke, je post doet het niet zo goed! Geel, doe er wat aan!!
Oud 04-07-2011, 15:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
omdat er een tag in staat
Verwijderd
Citaat:
ik snap wel dat samenvoegen iets toevoegt in een topic dat ergens over gaat en de posts een substantieler inhoud hebben. in saai gaan de posts zo snel, dat het juist alleen maar verwarrend werkt. want mensen reageren dan op een losse post, die daarna opeens is samengevoegd.
Precies, dat probeerde ik dus ook net te zeggen.
Geel
Geel is offline
Teh lol. Maar, aardig dat jullie je mening hebben gegeven. I shall consider it the next time
Verwijderd
Citaat:
[url= en youtube

Dat fuckt de boel.
Oud 04-07-2011, 15:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg mijn beste vriendin en ik zijn al een half uur over random dingen aan het lullen
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En soms kan het uit stilistisch oogpunt ook meerwaarde te hebben om een kort regeltje achter een post aan te plakken. Het feit dat de posts gescheiden zijn geeft dan een benadrukkende meerwaarde aan dat laatste zinnetje.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Teh lol. Maar, aardig dat jullie je mening hebben gegeven. I shall consider it the next time
Je bent niet de eerste forumbaas die dit heeft hoor. We moeten je gewoon nog een beetje opvoeden.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten