Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, ik vind het gewoon hele fijne, praktische zaken, maar dat komt ook een beetje omdat het zegmaar het enige is wat nog in huis stond (enigszins gedramatiseerd, maar toch) toen mijn ex en ik uit elkaar gingen, dus bij wijze van spreke heeft het wel enige emotionele waarde. En toen het glazen deksel van mijn pan in duisent stukjes op de keukenvloer kapot viel was ik wel even teleurgesteld ja. ![]()
|
Ik ben ook wel vrij materialistisch, ik hecht al snel waarde aan dingen. Zo ben ik bijzonder gehecht aan een speciaal aantal boeken (die overigens ook op een speciale plek staan), en ben ik erg gehecht aan een groot aantal knuffels. Maar ik ben ook gehecht aan bepaalde alledaagse dingen: een mooi kistje, een briefstandaard en zelfs een kussensloop. Ook foto's hebben voor mij een onvervangbare waarde. Sommige sieraden overigens ook, maar niet zoveel. Pas heb ik mijn kruishanger met ichtus verloren, die ik van mijn moeder had gekregen, bij mijn vriend. Ik bleef haken in het overstroomgaatje van de wastafel bij mijn vriend thuis. Zijn vader heeft speciaal nog de zwanenhals eraf gehaald om te kijken of hij erin was blijven hangen, maar hij was weg. Ik moest bijna huilen dat hij weg was, en nog ben ik er verdrietig om, ook al hingen er niet zulke speciale herinneringen aan.
Dingen die ik van mijn vriend heb gekregen zijn me ook heel dierbaar, bijvoorbeeld brieven en kaartjes. Ook de brieven van mijn vriendin uit Canada zijn allemaal stuk voor stuk onvervangbaar.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Vraagstellers! Nummer vijf. Verwijderd | 500 | 07-07-2010 16:46 | |
De Kantine |
Zou jij het doen #3 Verwijderd | 500 | 28-06-2010 20:24 | |
De Kantine |
Dierbaarste bezit. Verwijderd | 18 | 08-08-2009 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
misselijk van verwarring eye adore fotoz | 5 | 08-08-2003 16:26 | |
De Kantine |
Wat is je dierbaarste bezit? heavinly | 58 | 24-11-2002 13:03 |