Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor jullie oprechte reacties. Ikzelf ben me daar ook bewust van dat dat redelijk intimiderend kan overkomen. Elke persoon is anders. Zoiets zou misschien inderdaad beter zijn als we elkaar al veel vaker gezien hebben.
Het was de bedoeling eigenlijk om daar te zeggen wat ik voelde voor haar. Maar zoals jullie zeggen kan je dat ook in een stad dichterbij. Ik ben er trouwens 20 en zij is er 18. Hebben jullie trouwens een idee waar ik dit zou kunnen houden. Wat hadden jullie gedacht van Brugge? |
![]() |
|
Wat 'ie bedoelt is dat ze het waarschijnlijk eerder 'ja' antwoord op de vraag 'wil je neuken?' dan op de vraag 'hey ik vindt je leuk - zullen we naar parijs gaan en daar romantisch picnicken en ik betaal ALLES?' Het is een leuk idee, maar zoals schrö zegt, ga eerst maar eens wat luchtigs doen. Het is gewoon een beetje te overdreven voor nu.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee, want: Ten 1ste: ik heb geen zin om je dan op een avond te zien in het programma Opsporing verzocht, Ten 2de: ik heb geen zin om flyers te zien op mijn lataarnpaal Gezocht Ten 3de: Natuurlijk schrikt dat haar af, want ze denkt dan dat je iets met haar wilt doen, en dan op de foute manier kijk en daarom doe je zoiets niet, ik vraag mijn vriendin tog ook niet om met mij naar afrika egypte te gaan omdat ik daar geboren ben blablabla, pak het rustig aan, dat is de beste manier
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sorry maar ik vind jouw reactie gwn geniaal
||
Citaat:
Maar goed. Je doet het dus luchtiger de eerste date? Mooi. Als het goed loopt met haar en jullie zijn al even bij elkaar, dan kan je misschien wel zoiets doen als zij meebetaald en er mee eens is. Eenmaal daar kan je dan nog steeds iets speciaals aan de dag geven, ik weet alleen niet wat. |
![]() |
|
inmiddels is deze heer opgepakt, wegens verkrachting en mishandeling, op een zéér romantische manier, hij dacht dat parijs goed genoeg was om alleen effe te praten, het plaatselijke parkje was beneden zijn niveau
![]()
|
Verwijderd
|
Als het duidelijk een eerste date is (oftewel er is al min of meer uitgesproken dat er flinke wederzijdse interesse danwel verliefdheid is), dan zou ik het misschien nog wel leuk vinden als iemand zoiets heeft bedacht. Hoezo is het niet cool als een superleuke jongen tegen je zegt, kom op, we gaan vandaag naar Parijs! (Vanuit België is dat bovedien een stuk minder ver dan vanaf hier
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, als ze jou echt leuk vindt, dan is dat een goed idee. Maar als ze nog twijfelt over wat ze van je vindt, dan schrik je haar hiermee af en kun je beter eerst samen iets gaan drinken in de stad waar je woont. Dus het ligt er een beetje aan hoe zeker je weet dat ze jou leuk vindt - en als je dat niet vrijwel zeker weet, kun je beter eerst wat dichter bij huis afspreken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar iedereen is anders, wie weet vindt zij het wel leuk.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is dit een bad trip? Prepagata | 14 | 17-02-2010 13:59 | |
ARTistiek |
Digital art wallpaper contest, goed idee? iFlavour | 3 | 08-05-2009 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een goed idee?? Kwyjibo | 109 | 19-11-2003 11:01 | |
Liefde & Relatie |
gesprek nadat het uit is, wel of niet? miss sunshine1986 | 16 | 16-01-2003 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
De Kantine |
Lees dit, ik vind het een goed idee. Hank McCrank | 4 | 24-06-2002 21:15 |