Oud 11-10-2011, 20:53
Verwijderd
Ik ben zelf 15 jaar oud, en ik vind vooral 13 jarige meisjes knap.
dat is toch geen probleem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2011, 20:55
Verwijderd
Als je over 10 jaar nog steeds alleen 13-jarige meisjes knap vindt, dan wel.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 21:01
Verwijderd
Idd nu niet het verschilt maar twee jaar
Ik had ook met een meisje van 16 ging makkelijk alleen zij zat toch net ff in een andere levensfase dus dat kan een relatie belemmeren maar voor de rest niks mee
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 08:46
pietje01
pietje01 is offline
ben 25 en vind meisjes van 18 leuk mag dat ook niet
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 09:36
Verwijderd
Citaat:
ben 25 en vind meisjes van 18 leuk mag dat ook niet
Als je dat nog moet vragen dan mag dat niet nee.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 10:18
Verwijderd
Nee Noob, dat is geen probleem. Vrouwen zijn ook sneller volwassen dan mannen. Als je het seksueel wilt aanpakken, zit je wel met een probleem...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 12:25
EZBlade
EZBlade is offline
Wat voor probleem?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 13:50
RienoBieno
RienoBieno is offline
dat dat meisje misschien niet met hem naar bed wilt

ps ik ben ook op een heel knap meisje van 13
zo erg is het niet hoor
misschien is zij ook op mij maar dat weet ik niet
ze valt op iemand die niet een hopper is en dat ben ik niet dus misschien

Laatst gewijzigd op 01-11-2011 om 14:07. Reden: mag denk geen foto van der hier zetten
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 14:27
Silvano08
Silvano08 is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 14:54
RienoBieno
RienoBieno is offline
wat nee dat het niet erg is dat je op jongeren meisjes valt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelf 15 jaar oud, en ik vind vooral 13 jarige meisjes knap.
dat is toch geen probleem?
Ik vind het kunnen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:55
JustM700
JustM700 is offline
Jaa, mijn ex had voor mij een relatie met een jongen van 23 (ze was 16).
Dat vond ik gek...maar in jou geval, no problemo.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 18:29
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
mensen vinden mij raar dat ik een relatie heb met een jongen van 17. Dat kan toch best? 14 en 17? k ben best volwassen voor mijn leeftijd,
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 18:44
Verwijderd
Haha dat vinden alle meisjes van veertien. Terwijl geen enkel meisje van veertien volwassen voor haar leeftijd is, want ze zijn gewoon niet volwassen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 20:48
RienoBieno
RienoBieno is offline
zo dat is duidelijke praat
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 07:58
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Haha dat vinden alle meisjes van veertien. Terwijl geen enkel meisje van veertien volwassen voor haar leeftijd is, want ze zijn gewoon niet volwassen.
Volwassen voor je leeftijd zijn kan inderdaad niet, maar het kan dat je bijvoorbeeld mentaal en/of fysiek ietwat voorloopt op de 'tijdklok'..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 10:54
wudong
wudong is offline
ieder heeft zijn eigen smaak, maar ik denk dat je beter nog ven kan wachten lol xD
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 11:00
SayWhat
SayWhat is offline
Het kan prima! Ik had vroeger altijd deze regel:

Je leeftijd / 2 + 5 =

dus het zou net kunnen!
Good luck with her!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Je leeftijd / 2 + 5 =

dus het zou net kunnen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:20
Verwijderd
hahahahahahahahahahahaha omg, hahahaha een regel...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:40
SweetStrawberry
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik volwassen ben. Ik zeg dat ik sociaal en mentaal volwassen ben voor mijn leeftijd, wat wel klopt omdat ik bij mensen in klassen zit die allemaal ouder zijn dan ik. Ik heb een klas overgeslagen en ben met mijn hersens (dan bedoel ik niet van blablabla slimzijn blablabla) maar sociaal even ver als zei. Maar oke, als jij dat niet vind mag dat, en als ik dat wel vind mag dat ook.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik volwassen ben. Ik zeg dat ik sociaal en mentaal volwassen ben voor mijn leeftijd, wat wel klopt omdat ik bij mensen in klassen zit die allemaal ouder zijn dan ik. Ik heb een klas overgeslagen en ben met mijn hersens (dan bedoel ik niet van blablabla slimzijn blablabla) maar sociaal even ver als zei. Maar oke, als jij dat niet vind mag dat, en als ik dat wel vind mag dat ook.
Je begrijpt het niet. Alle meisjes van 14 zeggen dat ze volwassen zijn voor hun leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Je begrijpt het niet. Alle meisjes van 14 zeggen dat ze volwassen zijn voor hun leeftijd.
zij zegen het, ik ben het
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 19:40
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Maar op die leeftijd mag je het woord volwassen nog niet eens gebruiken. Dat geldt zowel voor het volwassen zijn als het sociaal en mentaal volwassen voelen. Hoe oud zijn je klasgenoten? 15/16? Dan zijn ze ook nog in de "ooh kijk die haren op mijn geslachtsdeel fase" en nog zeker een jaar of vier verwijderd van het echt volwassen worden. Dus dat je een klas overgeslagen hebt is hartstikke leuk, maar het maakt je nog net zo kind als de kleuters in je klas
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 15:19
SweetStrawberry
Citaat:
Maar op die leeftijd mag je het woord volwassen nog niet eens gebruiken. Dat geldt zowel voor het volwassen zijn als het sociaal en mentaal volwassen voelen. Hoe oud zijn je klasgenoten? 15/16? Dan zijn ze ook nog in de "ooh kijk die haren op mijn geslachtsdeel fase" en nog zeker een jaar of vier verwijderd van het echt volwassen worden. Dus dat je een klas overgeslagen hebt is hartstikke leuk, maar het maakt je nog net zo kind als de kleuters in je klas

ik zeg nogsteeds niet dat ik volwassen ben. Ik zeg dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd. Ik zeg ook niet dat dat volwassen zijn is. Maaroke, laat maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2011, 15:31
Vowel
Vowel is offline
Dat snappen wij ook allemaal wel, maar ieder meisje van veertien vindt zich "volwassen voor haar leeftijd," dus ze zijn allemaal even volwassen (lees: not at all).
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 16:18
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
ik zeg nogsteeds niet dat ik volwassen ben. Ik zeg dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd. Ik zeg ook niet dat dat volwassen zijn is. Maaroke, laat maar.
En ik zeg kortweg dat dat niet kan. Je kan hoogstens wat ouder zijn voor je leeftijd
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 18:31
SweetStrawberry
Citaat:
En ik zeg kortweg dat dat niet kan. Je kan hoogstens wat ouder zijn voor je leeftijd
dat is dan ook precies wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 02:34
Mark1991
Mark1991 is offline
Wees blij, volwassen is saai Strawberry.
Oud 13-11-2011, 11:14
Verwijderd
Ik vind meisjes van 14 bloedirritant.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind meisjes van 14 bloedirritant.
Gelukkig vinden meisjes van veertien hun mannelijke leeftijdsgenoten absoluut niet irritant!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:01
Alone@Home
Alone@Home is offline
age is just a number!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:58
EZBlade
EZBlade is offline
Dat vinden ze bij vereniging Martijn ook
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:59
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 19:08
Verwijderd
Ik ben een meisje van 14 en ik vind mezelf niet "volwassen voor mijn leeftijd". Kijk hoe super speciaal ik ben!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 12:31
SayWhat
SayWhat is offline
Citaat:
Ik ben een meisje van 14 en ik vind mezelf niet "volwassen voor mijn leeftijd". Kijk hoe super speciaal ik ben!
haha dat is inderdaad een keer wat anders. dat soort uitspraken van ik ben mentaal ouder dan dat ik echt ben, heeft te maken met dat pubers autonomie willen in hun leven en eigen keuzes willen maken zonder ook maar enigszins rekening te houden met wat anderen willen...

hahah

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 18:44
Alone@Home
Alone@Home is offline
Citaat:
Dat zijn jou zieke gedachtes
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 19:16
EZBlade
EZBlade is offline
Helemaal niet. Ik voel me op geen enkele manier verbonden met vereniging Martijn
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 16:08
hoihoi5
hoihoi5 is offline
Als je kijkt naar het verschil tussen het afsluiten van een huwelijk tussen mannen en vrouwen dan is dat gemiddel 2 jaar. Kijk maar eens naar misschien je ouders, opa en oma, vrienden, familie. Meestal is de vrouw een beetje jonger.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 16:09
hoihoi5
hoihoi5 is offline
Trouwens ik val zelf ook op wat jongere meisjes. Vaak vind ik meisjes van mijn eigen leeftijd echt te zelfbewust, arrogant enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 18:21
Sebastien
Sebastien is offline
15 en 13 kan echt wel... je hoort ook zo vaak dat een meisje van 16 met iemand van 23 heeft (!). kijk dat vindt ik dan too far... maar 15 en 13 = perfect
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 23:24
SayWhat
SayWhat is offline
Kortom: Conclusie is dat het gewoon prima kan! Het lijkt alleen zo jong omdat ze 13 is en net zeg maar van de basischool af komt. Maar als zij 18 is en jij bent 20, dan zou het toch ook kunnen? Dus good luck with those girls!!!

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 15:10
Verwijderd
Thanks!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 23:32
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
hahahahahahahahahahahaha omg, hahahaha een regel...
hahahaha
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 07:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Toen ik 14 was had ik precies hetzelfde gezeik, iedereen zegt dat je alsnog maar 14 bent. Dat is niet hetzelfde als dat je nog dom en naief zou zijn ofzo, want je kan best intelligent zijn en verstandig en je hoofd goed gebruiken zonder dat je een 14-jarig huppelkutje bent en alsnog niet volwassen (voor je leeftijd) zijn. Ik denk, nu ik ouder ben) dat het komt omdat je gewoon meer dingen mee hebt gemaakt als je ouder bent en veel meer geleerd hebt van fouten die je nog moet gaan maken.
Ik zou zeggen, trek je er niks van aan of mensen zeggen dat je wel of niet volwassen bent, als jij en die 17-jarige jongen goed op één lijn met elkaar zitten en elkaar begrijpen dan is dat prima allemaal. Een oud-klasgenoot van mij had toen hij 18 was ook een relatie met iemand van 14 en dat hebben ze geloof ik ruim twee jaar volgehouden.
Oud 20-11-2011, 12:26
LouBega
LouBega is offline
Leeftijdsverschil is op zich niet zo erg, maar laat hem dr geen misbruik van maken. Oudere jongens kunnen namelijk gemakkelijk op jongere meisjes inpraten. Niet elke jongen doet dat, maar ze zijn er wel! Dus naar mijn mening; zo'n relatie kan prima, maar blijf wel gewoon jezelf!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten