Oud 18-10-2011, 23:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 18-10-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
het lijkt me heel tragisch als die smaken zijn gaan convergeren
Als je denkt dat ik ongelijk heb moet je het zeggen hoor Ik weet niet heel veel van gedroogde hammen!

Citaat:
O lulz ik reageer te traag.

Er was een keer een Keuringsdienst van Waarde-aflevering over, geloof ik.
Weet ik, heb ik toen gezien, maar toen deed die man van die pasta er zo omslachtig over dat ik dacht HE volgens mij doen jullie iets wat niet mag
Verwijderd
Ik wilde voor parmesaai gaan
Verwijderd
Diverse droge gesaaide hammen!
Oud 18-10-2011, 23:42
Verwijderd
Natuurlijk convergeren die smaken, net als de smaken van groente en zuivelproducten en wat not. Eenheidsworst (huhu) die welvaart en gemaksvoedsel heet!
Oud 18-10-2011, 23:43
Verwijderd
cecina is trouwens ook SUPERLEKKER
Oud 18-10-2011, 23:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
wtf is cecina?
Oud 18-10-2011, 23:44
Verwijderd
Tijdens één van de eerste keren dat ik met Julius afsprak waren we in een café van een of ander cultuurhuis, en op hun menu stonden onderin de mysterieuze woorden 'diverse droge Vlaamse hammen'. En toen ik dat had voorgelezen moest ik HEEL HARD lachen, want ik was toen nog vegetariër dus ik wist niet dat hammen droog konden zijn. Bovendien zijn hammen sowieso grappig. Hammen Dus toen zat ik als een mongool hardop te lachen terwijl Julius er een beetje bij zat van 'ehh'.
Oud 18-10-2011, 23:45
Verwijderd
Het duurde ook echt tien minuten.

Of een kwartier.
Oud 18-10-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
wtf is cecina?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cecina_%28meat%29
Oud 18-10-2011, 23:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tijdens één van de eerste keren dat ik met Julius afsprak waren we in een café van een of ander cultuurhuis, en op hun menu stonden onderin de mysterieuze woorden 'diverse droge Vlaamse hammen'. En toen ik dat had voorgelezen moest ik HEEL HARD lachen, want ik was toen nog vegetariër dus ik wist niet dat hammen droog konden zijn. Bovendien zijn hammen sowieso grappig. Hammen Dus toen zat ik als een mongool hardop te lachen terwijl Julius er een beetje bij zat van 'ehh'.
Wat was de ommekeer dat je besloot vegetariër-af te zijn?
Verwijderd
Oh dat lijkt me wel wat, ja.

Bedtijd, dag!
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk convergeren die smaken, net als de smaken van groente en zuivelproducten en wat not. Eenheidsworst (huhu) die welvaart en gemaksvoedsel heet!
Is er niet een soort van bovenklasse die graag meer wil betalen voor goed en divers eten?
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Het duurde ook echt tien minuten.

Of een kwartier.

Ik kom net ergens achter en het is nogal dom. Ik was er al een tijdje van overtuigd dat ik een trouwbuddy had, zo iemand met wie je hebt afgesproken: als we allebei over 10 jaar nog vrijgezel zijn gaan we trouwen (zie topic op onzin). Nu was ik net oude gesprekken aan het doorzoeken om de datum te checken. Blijkt het dat we helemaal geen trouwafspraak hebben, maar een batsafspraak als we elkaar 10 jaar kennen en dan allebei vrijgezel zijn :')
Oud 18-10-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Weet ik, heb ik toen gezien, maar toen deed die man van die pasta er zo omslachtig over dat ik dacht HE volgens mij doen jullie iets wat niet mag
Ja, klopt. Ik zei het ook verkeerd. Het gebeurt hier vaak niet juist. Want volgens mij staat op die Grand Italia-producten dus wel 'parmaham' maar die man draaide er ontzettend omheen. "Ja, er zit ham uit Parma in ja". "Maar is het ook parmaham?" "Ja, het is ham uit parma". etc.

Pfff... ook gek. Lees ik op de facebookpagina van m'n (ex)schoonbroertje dat m'n zusje het uitgemaakt heeft, na 2,5 jaar geloof ik. Ze hield het tot dusver het langste vol van ons drieën
Oud 18-10-2011, 23:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik kom net ergens achter en het is nogal dom. Ik was er al een tijdje van overtuigd dat ik een trouwbuddy had, zo iemand met wie je hebt afgesproken: als we allebei over 10 jaar nog vrijgezel zijn gaan we trouwen (zie topic op onzin). Nu was ik net oude gesprekken aan het doorzoeken om de datum te checken. Blijkt het dat we helemaal geen trouwafspraak hebben, maar een batsafspraak als we elkaar 10 jaar kennen en dan allebei vrijgezel zijn :')
Als je NOG vrijgezel bent, niet "toevallig op dat moment" vrijgezel Dus de afspraak gaat niet op! Tenzij je er naar snakt.
Oud 18-10-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Als je NOG vrijgezel bent, niet "toevallig op dat moment" vrijgezel Dus de afspraak gaat niet op! Tenzij je er naar snakt.
Oh nee, ik typte het verkeerd. Meer als je dan allebei nog geen levenspartner hebt gevonden. Maar dat gold voor het trouwen natuurlijk.
Oud 19-10-2011, 00:00
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Wat was de ommekeer dat je besloot vegetariër-af te zijn?
Er was niet echt een ommekeer. Ik was nooit tegen het slachten van dieren, ik was (en ben) tegen de martelingen die ze voor hun dood doormaken in de bioindustrie, de enorme hoeveelheden antibiotica die daar gebruikt wordt waardoor er nu al (!) mensen onnodig sterven aan immuun geworden bacteriën, de reusachtige impact op het milieu, etc. Al die bezwaren tegen vlees eten verdwenen langzamerhand toen er steeds meer biologisch vlees op de markt kwam, dus toen vond ik het na tien jaar wel welletjes. Temeer omdat ik het idee heb dat iets boycotten minder uithaalt dan gericht een alternatief consumeren. Bij het eerste zeg je alleen 'maak minder van dit', bij het tweede zeg je 'maak minder van dit en meer van dat'.

En los daarvan was ik ook gewoon nieuwsgierig, want ik had in mijn leven heel weinig vleesproducten geproefd, dus ik wilde onderhand wel weten hoe biefstuk en kebab dan smaakten. Maar dat is meer een bijkomend voordeel.
Oud 19-10-2011, 00:00
Verwijderd

fffffuckyeah
Oud 19-10-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:

Er was niet echt een ommekeer. Ik was nooit tegen het slachten van dieren, ik was (en ben) tegen de martelingen die ze voor hun dood doormaken in de bioindustrie, de enorme hoeveelheden antibiotica die daar gebruikt wordt waardoor er nu al (!) mensen onnodig sterven aan immuun geworden bacteriën, de reusachtige impact op het milieu, etc. Al die bezwaren tegen vlees eten verdwenen langzamerhand toen er steeds meer biologisch vlees op de markt kwam, dus toen vond ik het na tien jaar wel welletjes. Temeer omdat ik het idee heb dat iets boycotten minder uithaalt dan gericht een alternatief consumeren. Bij het eerste zeg je alleen 'maak minder van dit', bij het tweede zeg je 'maak minder van dit en meer van dat'.

En los daarvan was ik ook gewoon nieuwsgierig, want ik had in mijn leven heel weinig vleesproducten geproefd, dus ik wilde onderhand wel weten hoe biefstuk en kebab dan smaakten. Maar dat is meer een bijkomend voordeel.
Oud 19-10-2011, 00:03
Katertje
Katertje is offline
Citaat:

Goed over nagedacht!
Oud 19-10-2011, 00:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

fffffuckyeah
Oud 19-10-2011, 00:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Oh, oke
Oud 19-10-2011, 00:07
Verwijderd
Oja, Noedel, check dit goeie stuk over je prijs vaststellen bij creatief freelancewerk (Schaamteloos gejat van Luuds Facebook.)

Sowieso wel een aardig blogje.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

“On my wedding, my double chin was Maid of Honor.”

Verwijderd
Ze heeft ook de 'Should I work for free'-flowchart gemaakt, lulz.
Oud 19-10-2011, 00:08
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Eh wat?
Oud 19-10-2011, 00:10
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Oud 19-10-2011, 00:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oja, Noedel, check dit goeie stuk over je prijs vaststellen bij creatief freelancewerk (Schaamteloos gejat van Luuds Facebook.)

Sowieso wel een aardig blogje.
Ah, ff lezen.

Ik heb me overigens eens ingeschreven bij guru.com, een internationale freelance jobs site, net als freelance.nl bijvoorbeeld. De tarieven zijn daar vaak wel laag, zeker omdat je concurreert met gasten uit India en Paraguay, waar ze makkelijk $8 per uur kunnen vragen. Maar zo nu en dan komen er wel leuke, redelijk betaalde projecten voorbij waar ik op reageer. Eens kijken of dat nog iets oplevert
Oud 19-10-2011, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eh wat?
Ik volg op tumblr wat blogjes zodat ik kan zien of er ergens toffe plussize kleding te krijgen is, maar af en toe zitten er van dit soort dingen tussen. Ook wijven die in een minuscuul broekje en een croptop de deur uitgaan met een buik groter dan mijn hele zelf , en dan zeggen hoe trots ze zijn op hun vetrollen.
Ja, prima dat je je er goed bij voelt hoor en je hoeft je ook helemaal niet te schamen imo, maar om dan halfnaakt de straat op te gaan vind ik dan toch iets teveel van het goede.
Oud 19-10-2011, 00:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze heeft ook de 'Should I work for free'-flowchart gemaakt, lulz.
Ohja, die

He, ik vind nog steeds dat we een keer moeten collab'en, en iets commercieels op de markt moeten brengen Een beetje mijn (ons) werkveld verbreden, ofzo
Oud 19-10-2011, 00:13
Verwijderd
http://doublechinlove.tumblr.com/

Ah. Ehhh.
Oud 19-10-2011, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vooral die Kyla The Great is een gestoorde ho. Ze ziet er ook echt uit alsof ze niet helemaal goed is.
Oud 19-10-2011, 00:17
Verwijderd
Oud 19-10-2011, 00:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zal ik mijn onderkin ook posten? Ik ben een fatty en proud! Ik hoef m'n lichaam niet weg te stoppen, dus ik ga lekker halfnaakt rondrennen, yeah! [/bozeharigefeminist]
Oud 19-10-2011, 00:26
Verwijderd
Ik vind het maar een gekke, maar fascinerende, site
Oud 19-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Ohja, die

He, ik vind nog steeds dat we een keer moeten collab'en, en iets commercieels op de markt moeten brengen Een beetje mijn (ons) werkveld verbreden, ofzo
Ja, we moeten 'ns iets bedenken. Misschien een korte animatie? Ik ben nogal fan van jouw achtergronden.

O! Ik heb nog een kort verhaal/opzet liggen die ik wilde uitwerken in stripvorm, maar er zit iets teveel gecompliceerd achtergrondwerk in én het zijn achtergronden met veel perspectief, dus ik kan er zelf nog niet aan. Die kunnen we wellicht samen maken, voor in een eventueel tweede deel van Stendhal?
Oud 19-10-2011, 00:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, iets van een strip of animatie, dat lijkt me wel wat. Stuur dat korte verhaal maar eens, dan ga ik er eens over nadenken.
Oud 19-10-2011, 00:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Lang verhaal trouwens, die Dark Art of Pricing
Oud 19-10-2011, 00:40
Verwijderd
vroeger had je van die zalmroze staven, met een hoofd erop. Daar kon je dan geloof ik op klikken en dan kwam er snoep uit. Hoe heten die dingen? Er was een vrouw in obese die daar op leek. Een soort homp vet waaruit alleen het hoofd was beeldgehouwen. net of het hoofd door een stuk klei gepiept kwam. Zag er zo bizar uit.
Oud 19-10-2011, 00:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een Pez-dispenser? Daar heb ik er nog wel wat van.
Oud 19-10-2011, 00:49
Verwijderd
jaaa omg die heb je echt in miljarden verschillende soorten zie ik nu
Oud 19-10-2011, 00:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oke, prijsadvies gelezen, Para, erg nuttig De volgende keer dat er een Groot Bedrijf langskomt, gebruik ik dit als guideline
Oud 19-10-2011, 00:56
Verwijderd
Er zit hier echt een kankerirritante vlieg. Hij is supersnel en hij denkt misschien dat hij een mug is want hij vliegt DE HELE TIJD langs m'n oor. Ik viel net van de stoel terwijl ik hem probeerde te meppen met een krant dus nu is het PERSONAL.
Oud 19-10-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Oke, prijsadvies gelezen, Para, erg nuttig De volgende keer dat er een Groot Bedrijf langskomt, gebruik ik dit als guideline
Ja, er staan erg goeie dingen in Ook die opbreking van licenties enzo, en hoe subtiel duidelijk te maken dat ze een illustratie alleen in-house mogen laten zien tot ze de rechten kopen.
Oud 19-10-2011, 01:06
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Er zit hier echt een kankerirritante vlieg. Hij is supersnel en hij denkt misschien dat hij een mug is want hij vliegt DE HELE TIJD langs m'n oor. Ik viel net van de stoel terwijl ik hem probeerde te meppen met een krant dus nu is het PERSONAL.
Bij mij ook al en telkens op mn scherm alleen waar ie nu is geen idee. Ik hoop dat mn plant m opgevreten heeft.
Oud 19-10-2011, 01:10
Verwijderd
Vleesetende planten

Koetsiekoetsiekoeeee.
Oud 19-10-2011, 01:12
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Vleesetende planten

[afbeelding]

Koetsiekoetsiekoeeee.
Precies die!
Maar mijne is nog niet zo groot

En net verpot. Enige wat ie gegeten heeft is een handgevoerd spinnetje. Hij klapt wel sneller dicht btw
Oud 19-10-2011, 01:15
Verwijderd
Sneller dan wat?
Oud 19-10-2011, 01:18
Katertje
Katertje is offline
Dan toen ik m net had! T gaat nu binnen .8 seconden en eerst was dat zeker wel meer dan een seconde
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten